Gå til innhold

Hvorfor tenker vanlige folk at nho er legitimt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er ene og alene alltid pro, dem som har mest penger. Alt fra null skatt for de rike, null velferdsstat til anti global oppvarming. Bare kjente jeg ble litt sur når jeg nå leste noe om at de ønsker mere cruiseskip til norge og trodde ikke noe på at cruisskip turister legger igjen mindre penger en campingturister.

 

De har i media større legit en lo f eks. Hva er egentlig greien?

Anonymkode: 70e08...f32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ene og alene alltid pro, dem som har mest penger. Alt fra null skatt for de rike, null velferdsstat til anti global oppvarming. Bare kjente jeg ble litt sur når jeg nå leste noe om at de ønsker mere cruiseskip til norge og trodde ikke noe på at cruisskip turister legger igjen mindre penger en campingturister.

 

De har i media større legit en lo f eks. Hva er egentlig greien?

Anonymkode: 70e08...f32

Trepartssamarbeidet er en svært viktig del av det norske arbeidslivet. Det er viktige at ulike interesser går sammen og samarbeider. LOog NHO har ulike interesser det er greit. Det er ingen kamp mellom godt eller ondt , men ulike interesser. 

NHO er på ingen måte ekstremister. De ønsker et velfungerende norsk arbeidsliv , men kjemper for for de tror på. Hva er alternativet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kågebruker skrev:

Trepartssamarbeidet er en svært viktig del av det norske arbeidslivet. Det er viktige at ulike interesser går sammen og samarbeider. LOog NHO har ulike interesser det er greit. Det er ingen kamp mellom godt eller ondt , men ulike interesser. 

NHO er på ingen måte ekstremister. De ønsker et velfungerende norsk arbeidsliv , men kjemper for for de tror på. Hva er alternativet?

Har ikke problemer med at de er der, men heller at de har for mye makt. Slik det ser ut for meg, ønsker de kun gode vilkår for de som er store arbeidsgivere, hvor hen i verden disse holder til er likegyldig. Ja til arbeidsinnvandring som i hovedsak gagner lommeboken til de med størst beløp på kontoen. Ser ikke hvor de jobber for å beholde bedrifter i norge eller for det norske folk.

Anonymkode: 70e08...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil nok svært mange medlemmer og andre næringsdrivende påstå at NHO har blitt svært venstreekstreme og radikale de senere år. De ønsker mer innvandring og har svelget hele klimabløffen med hud og hår.

NHO er aktivister - på lik linje med media, forskermiljøet, lærerstanden og det massive flertallet av offentlig ansatte og samtlige NGO'er..

Fornuft, redelighet og etterrettelighet er mangelvare i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, A-hunter skrev:

Nå vil nok svært mange medlemmer og andre næringsdrivende påstå at NHO har blitt svært venstreekstreme og radikale de senere år. De ønsker mer innvandring og har svelget hele klimabløffen med hud og hår.

NHO er aktivister - på lik linje med media, forskermiljøet, lærerstanden og det massive flertallet av offentlig ansatte og samtlige NGO'er..

Fornuft, redelighet og etterrettelighet er mangelvare i Norge.

Venstreekstreme 😄. Den var god

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er ene og alene alltid pro, dem som har mest penger. Alt fra null skatt for de rike, null velferdsstat til anti global oppvarming. Bare kjente jeg ble litt sur når jeg nå leste noe om at de ønsker mere cruiseskip til norge og trodde ikke noe på at cruisskip turister legger igjen mindre penger en campingturister.

 

De har i media større legit en lo f eks. Hva er egentlig greien?

Anonymkode: 70e08...f32

NHO står for Næringslivets HovedOrganisasjon. Det er hele formålet deres å tale sine medlemmers (næringslivets og bedriftenes) sak og jobbe til deres fordel, slik arbeidstakerorganisasjonene (LO, YS m.fl.) skal tale arbeidstakernes sak. Jeg ser ikke problemet med dette, hva skulle de ellers gjort? 

Anonymkode: d8a94...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...