Gå til innhold

Tror virkelig menn at det er noe å skryte over å hatt mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som den du siterer og må si meg enig i at det er få menn som verdsetter sånne som oss. Og det er flertallet som ikke vil ha videre kontakt når de ikke får tilgang på det man har mellom beina så det er ganske mange man må dodge.

Anonymkode: 0de50...3cd

Trist å høre. Jeg vil samtidig tro, som sagt, at dette er menn som ikke ville vært interessert i forhold om de hadde kommet "i mål" heller. Jeg har til gode å høre om noen som var interessert i et forhold med en kvinne, men droppet det fordi hun ikke var rask med å hoppe til sengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere argumenterer så utrolig rart. Bare fordi jeg skrev det jeg skrev så omgås jeg liksom bare slike kvinner... Hvis dere takler ball og ikke person så kan vi kanskje bli klokere på hverandre.

Anonymkode: 59d95...b98

Du drar jo inn person selv. Skriver om deg selv og kompisen din, og dine egne erfaringer. Det jeg tenker er at hvis det er slike erfaringer man har med kvinner så må man se andre steder.

Jeg går ikke på byen og tror at jeg skal treffe drømmemannen der. Bare for å illustrere et lignende eksempel som du gjør.

Anonymkode: 47bc0...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men da må ikke du heller forvente at kvinner skal se opp til slike menn bare fordi andre menn gjør det. 

Anonymkode: 97eb2...e32

Forventer jeg det? Jøss, hva du vet! :klaske:

Anonymkode: 0edae...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du drar jo inn person selv. Skriver om deg selv og kompisen din, og dine egne erfaringer. Det jeg tenker er at hvis det er slike erfaringer man har med kvinner så må man se andre steder.

Jeg går ikke på byen og tror at jeg skal treffe drømmemannen der. Bare for å illustrere et lignende eksempel som du gjør.

Anonymkode: 47bc0...9e7

Når jeg stiller et spørsmål om erfaringer som går helt på tvers av deres beskrivelse av kvinners preferanser så får jeg som svar at jeg er i feil omgangskrets. Argumentet er altså at det er  min feil at jeg har de erfaringene jeg har, jeg kan jo bare skifte omgangskrets. Det er en merkelig måte å argumentere på.

Jeg tror mange kvinner kunne blitt mye klokere på seg selv og i tur gjort mange menn mye klokere på dere om dere bare anerkjente kompleksiteten i deres egne preferanser. I stedet for å avfeie alle erfaringer som bryter med det simplistiske bilde av rasjonelle kvinner som søker lojale og tillitsvekkende menn.

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg stiller et spørsmål om erfaringer som går helt på tvers av deres beskrivelse av kvinners preferanser så får jeg som svar at jeg er i feil omgangskrets. Argumentet er altså at det er  min feil at jeg har de erfaringene jeg har, jeg kan jo bare skifte omgangskrets. Det er en merkelig måte å argumentere på.

Jeg tror mange kvinner kunne blitt mye klokere på seg selv og i tur gjort mange menn mye klokere på dere om dere bare anerkjente kompleksiteten i deres egne preferanser. I stedet for å avfeie alle erfaringer som bryter med det simplistiske bilde av rasjonelle kvinner som søker lojale og tillitsvekkende menn.

Anonymkode: 59d95...b98

Nå er ikke alle kvinner like og jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Hvorfor skal jeg anerkjenne noe som gjelder andre kvinner bare fordi jeg er kvinne selv?

Jeg kjenner meg heller ikke igjen i det du skriver når det gjelder andre kvinner, venninner av meg osv. Så derfor synes jeg det er rart og tenker at andre arenaer kanskje vil gi en andre erfaringer. Det er jo ikke til å stikke under en stol at enkelte arenaer tiltrekker seg visse typer mennesker.

Bare fordi jeg er uenig i dette så betyr det ikke at jeg ikke ser tendenser hos kvinner når det gjelder hva de blir tiltrukket av, men jeg tenker at slike ting blir påvirket av alder og andre ting også. Kanskje det er derfor jeg ikke kjenner meg igjen.

Anonymkode: 47bc0...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke alle kvinner like og jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Hvorfor skal jeg anerkjenne noe som gjelder andre kvinner bare fordi jeg er kvinne selv?

Jeg kjenner meg heller ikke igjen i det du skriver når det gjelder andre kvinner, venninner av meg osv. Så derfor synes jeg det er rart og tenker at andre arenaer kanskje vil gi en andre erfaringer. Det er jo ikke til å stikke under en stol at enkelte arenaer tiltrekker seg visse typer mennesker.

Bare fordi jeg er uenig i dette så betyr det ikke at jeg ikke ser tendenser hos kvinner når det gjelder hva de blir tiltrukket av, men jeg tenker at slike ting blir påvirket av alder og andre ting også. Kanskje det er derfor jeg ikke kjenner meg igjen.

Anonymkode: 47bc0...9e7

At ikke alle kvinner er like er en selvfølgelighet. Men jeg oppfatter det som at når jeg skriver om erfaringer med én type kvinne så er det feil type kvinne, mens de erfaringene du har har du som rett type kvinne. Og dermed er det min feil at jeg ikke omgås feil type kvinne, og dermed har du hoppet stavsprang over diskusjonen om hvorfor så mange menn har så mange erfaringer med den gale typen kvinne - eller sagt på en generalisert måte: Hvorfor er kvinner sånn?

Anonymkode: 59d95...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du åpner deg litt opp og unngår å tenke på andre mennesker som naut og søppel så skal du nok se at det finnes flotte mennesker og partnere på begge sider av alle disse distinksjonene du setter opp :)

Anonymkode: 59d95...b98

Sorry ass. Har ingen planer om å være åpen for mannfolk med x antall sexpartnere. Det problemet får kvinner med x antall sexpartnere gjøre. Du vet, samme røkla🙂

Anonymkode: 0de50...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At ikke alle kvinner er like er en selvfølgelighet. Men jeg oppfatter det som at når jeg skriver om erfaringer med én type kvinne så er det feil type kvinne, mens de erfaringene du har har du som rett type kvinne. Og dermed er det min feil at jeg ikke omgås feil type kvinne, og dermed har du hoppet stavsprang over diskusjonen om hvorfor så mange menn har så mange erfaringer med den gale typen kvinne - eller sagt på en generalisert måte: Hvorfor er kvinner sånn?

Anonymkode: 59d95...b98

Jaha, da blir det jo en lite interessant diskusjon for min del om jeg skal bli tillagt masse meninger jeg ikke har.

Det er ikke snakk om rett eller feil type kvinne. Det er bare kanskje slik at den typen kvinne søker seg til kompisen din. Kvinner og menn er ikke nødvendigvis så ulike når det gjelder pene mennesker. Menn mister også hodet rundt pene kvinner.

Jeg kan selvsagt også si noe om at den typen kvinne er noe mange menn liker, men det er kanskje noe dere ikke vil høre? Biter meg i hvert fall merke i at en del menn gjerne liker litt dumme og enkle kvinner. Spesielt når det gjelder sex. Da er det kanskje ikke så rart at man får flere erfaringer med disse. Tror slike ting går litt begge veier.

Begge kjønn legger ofte ikke merke til de som skiller seg ut når den kjekke/sjarmerende typen eller den pene og sprudlende dama er der.

Anonymkode: 47bc0...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Er det ikke? Jeg vil tro at de aller fleste menn ser, og ønsker, en kvinne med dine holdninger. De som eventuelt ikke vil ha videre kontakt når de ikke får sex med en gang tviler jeg på at ville ønsket noe seriøst uansett, og at du sånn sett "dogder" noe som ikke er verdt å ta vare på.

Det er det jeg har blitt fortalt opp gjennom årene, men det er nok ikke det jeg erfarer. Jeg har ingen problemer med å unngå useriøse menn men etter å ha filtrert de vekk, sitter jeg jo ikke igjen med noen. Veldig mange menn opplever damer som meg seksuelt kjedelig/lite pirrende, og da mister de interessen. Det er rett og slett ikke tiden for slike kvinner, tror jeg. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som den du siterer og må si meg enig i at det er få menn som verdsetter sånne som oss. Og det er flertallet som ikke vil ha videre kontakt når de ikke får tilgang på det man har mellom beina så det er ganske mange man må dodge.

Anonymkode: 0de50...3cd

Ja, enig. Det er også min erfaring. Jeg hører snakk om at menn ikke vil ha damer som viser seg frem, er utfordrende og ligger mye rundt. Men vi ser vel begge hva de går rundt med. 

1 time siden, herzeleid skrev:

Trist å høre. Jeg vil samtidig tro, som sagt, at dette er menn som ikke ville vært interessert i forhold om de hadde kommet "i mål" heller. Jeg har til gode å høre om noen som var interessert i et forhold med en kvinne, men droppet det fordi hun ikke var rask med å hoppe til sengs. 

Det stemmer nok at de er useriøse og derfor ikke et tap. Jeg dveler ikke over tapet over slike menn i det heletatt, men har jo ofte lurt på hvor de seriøse mennene er. Høres ut som du er på samme bølgelengde da, så da er det i allefall noen der ute :)

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt vanlig for jenter i dag å ha lagt seg på rygg for 20-50 menn innen de er 25 år, så hvorfor klage på menn som oppnår samme antall?

Anonymkode: e4d85...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt vanlig for jenter i dag å ha lagt seg på rygg for 20-50 menn innen de er 25 år, så hvorfor klage på menn som oppnår samme antall?

Anonymkode: e4d85...5c0

Oi, du var bitter! 😲

Anonymkode: 14efa...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du var bitter! 😲

Anonymkode: 14efa...84e

Er jeg vel ikke, men det er jo sant. De fleste jenter har ligget med flere enn de fleste menn. Som mann må man bare godta dette, og det må dere damer også gjøre om dere spriker for en rundbrenner.

Anonymkode: e4d85...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jeg vel ikke, men det er jo sant. De fleste jenter har ligget med flere enn de fleste menn. Som mann må man bare godta dette, og det må dere damer også gjøre om dere spriker for en rundbrenner.

Anonymkode: e4d85...5c0

Det renner bitterhet av deg. Kanskje, bare en tanke, at hvis du la fra deg den bitre holdningen din, at du også ville få en sjanse? Men så lenge du har de holdningene der så vil alle kvinner være helt uinteressert i deg.

Anonymkode: 14efa...84e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du da forklare meg hvorfor damer på t-banen, dansegulvet OG i lesesalen spiser opp den nøttebrune, muskuløse kompisen min helt hensynsløst med øynene, og kan finne på å ta han i hånda og dra han med seg til et sted de er alene? Og ligge fullstendig langflat etter han i årevis etter at de har hatt sex og det viser seg at han ikke er interessert i forhold. Han er middels intelligent, maksimalt ustabil og godt under middels på gjennomføringsevne. True story, jeg kødder ikke.  

Anonymkode: 59d95...b98

Fordi det er forskjell på ligg og forhold. 

Anonymkode: 17430...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det renner bitterhet av deg. Kanskje, bare en tanke, at hvis du la fra deg den bitre holdningen din, at du også ville få en sjanse? Men så lenge du har de holdningene der så vil alle kvinner være helt uinteressert i deg. 

Anonymkode: 14efa...84e

Jeg er ikke bitter din sagmuggskalle, jeg bare poengterer at det blir for dumt at damer klager på at enkelte menn ligger med mange damer, når sjangsene er store for at de selv har mange partnere bak seg.

Anonymkode: e4d85...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt 4 partnere og alle er jeg fornøyd med. Hadde aldri lagt med en jeg ikke likte av utseende eller tente på. 

Blir flau over å høre at menn ligger med damer de ikke liker eller synes er stygg. Sier mye om mannen. Pinlig! 

Anonymkode: d997f...9e2

Okay...det høres bra ut det..... og poenget er.......

Anonymkode: 0e85b...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Erfaring med menn: De som har ligget med mange er gode til å få kvinner til sengs. Med flørt, overbevisning, sjarm etc. Men de er ikke nødvendigvis best i senga.

I senga kan en som har hatt mange færre partnere, men vært i lengre forhold være et mye bedre scoop. De som over tid har fått tilbakemelding, og lært seg noen triks. 

Fra en dames ståsted er det altså ikke noe stort poeng med en mann som har hatt mange sexpartnere. Men gjerne en som har hatt mye sex :) Og som viser at han digger å ha sex med akkurat deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jakte på en kvinne har jeg aldri gjort, er i 40årene nå. Når det skjer så skjer det, men sex og alko er ikke noe for meg. Har hatt kvinner nok for min del, men jeg snakker aldri om mine sexopplevelser med andre menn. Slike ting for meg kun mellom meg og den man har gjort det med.

Tragisk å skryte av å ha knullet mange kvinner. Det handler jo om lav selvfølelse, å måtte skryte opp seg selv med antall kvinner for å føle seg bra.

Anonymkode: 33a1b...204

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Oi, du var bitter! 😲

Anonymkode: 14efa...84e

Oi, du var fantasifull! 😲

Anonymkode: 0edae...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er forskjell på ligg og forhold. 

Anonymkode: 17430...8e7

Men leste du hele innlegget? 

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...