Gå til innhold

Tror virkelig menn at det er noe å skryte over å hatt mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De viktigste «musklene» en mann kan ha i et moderne samfunn er intelligens, stabilitet og gjennomføringsevne. Det er slike egenskaper kvinner selekterer for kandidater til et forhold.

Anonymkode: 67c68...f7f

Kan du da forklare meg hvorfor damer på t-banen, dansegulvet OG i lesesalen spiser opp den nøttebrune, muskuløse kompisen min helt hensynsløst med øynene, og kan finne på å ta han i hånda og dra han med seg til et sted de er alene? Og ligge fullstendig langflat etter han i årevis etter at de har hatt sex og det viser seg at han ikke er interessert i forhold. Han er middels intelligent, maksimalt ustabil og godt under middels på gjennomføringsevne. True story, jeg kødder ikke.  

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skryter for å imponere på hverandre og skjønner ikke at veldig mange kvinner synes det er ekkelt og ikke ville tatt i en med flere titalls tidligere sexpartnere med ildtang. Hvor er utfordringen i å forføre en som tar hva som helst, liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe å forgude når jeg hører at en mann har ligget med en haug med damer/ eller motsatt. Det er slik som jeg helst ikke vil tenke at han / hun har. 

Endret av Alida1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du siste som skrev til meg : du også har instinkt at du vil ha den sterkeste mannen. Det er biologi og instinkt og dere kvinner kan ikke noe for at dere er slik. Dere flørter med mannen med myk stemme og steller håret deres , gjør bevegelser med håret, og så lokker dere mennene. Vi gjør som tidligere menneskene, men mye som er ubevisst. Du har ubevisste lyster mot muskelmennene med dyp stemme , rikt skjegg og sterke menn som kan flytte trillebår med masse stein opp fjellet. Vi mennesker har ikke utviklet oss da. vi er fortsatt homo sapiens og kvinner har de samme instinktene - muskelmenn skal beskytte avkommet så dere blir litt kåte og får gode følelser hvis dere ser en stor mann som kan passe på dere og følge litt med.

Anonymkode: 88dbc...211

Kan si meg ganske så uenig i alt det du sier. Jeg er kvinne 29. 
Den type mann du babler om høres kjedelig ut. Og jeg steller håret mitt for min del, ikke for at en mann skal like det. Gir faen i hva en mann liker så lege JEG SELV LIKER MEG SELV OG ER FORNØYD MED DET JEG SER.
 

Anonymkode: 14f38...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du da forklare meg hvorfor damer på t-banen, dansegulvet OG i lesesalen spiser opp den nøttebrune, muskuløse kompisen min helt hensynsløst med øynene, og kan finne på å ta han i hånda og dra han med seg til et sted de er alene? Og ligge fullstendig langflat etter han i årevis etter at de har hatt sex og det viser seg at han ikke er interessert i forhold. Han er middels intelligent, maksimalt ustabil og godt under middels på gjennomføringsevne. True story, jeg kødder ikke.  

Anonymkode: 59d95...b98

De damene er ingenting å spare på. Dessuten, jeg har selv venninner som har pult rundt fra de var unge og menn henger etter dem også. Disse damene er uflidde, har lav intelligens, er alenemødre og har ikke så mye gående for dem. Jeg blir jo ikke misunnelig, jeg blir kvalm. 

Kanskje du burde revurdere litt hva du vurderer som attraktivt og ikke i kvinner? 

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Blir flau over å høre at menn ligger med damer de ikke liker eller synes er stygg. Sier mye om mannen. Pinlig! 

Anonymkode: d997f...9e2

Eller sier det bare litt om forskjellen mellom menn og kvinner? Det er bare det at dere kvinner ikke forstår menn på den måten, og derfor må menn være ekle griser. Ikke veldig logisk, men sånt som skjer når menn og kvinner ikke forstår hverandre.

Anonymkode: 0edae...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller sier det bare litt om forskjellen mellom menn og kvinner? Det er bare det at dere kvinner ikke forstår menn på den måten, og derfor må menn være ekle griser. Ikke veldig logisk, men sånt som skjer når menn og kvinner ikke forstår hverandre.

Anonymkode: 0edae...fee

Men da må ikke du heller forvente at kvinner skal se opp til slike menn bare fordi andre menn gjør det. 

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De damene er ingenting å spare på. Dessuten, jeg har selv venninner som har pult rundt fra de var unge og menn henger etter dem også. Disse damene er uflidde, har lav intelligens, er alenemødre og har ikke så mye gående for dem. Jeg blir jo ikke misunnelig, jeg blir kvalm. 

Kanskje du burde revurdere litt hva du vurderer som attraktivt og ikke i kvinner? 

Anonymkode: 97eb2...e32

Jeg? Hva vet du om meg?

Om de er noe å spare på aner jo ikke du.

Anonymkode: 59d95...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller sier det bare litt om forskjellen mellom menn og kvinner? Det er bare det at dere kvinner ikke forstår menn på den måten, og derfor må menn være ekle griser. Ikke veldig logisk, men sånt som skjer når menn og kvinner ikke forstår hverandre.

Anonymkode: 0edae...fee

Det å ville ha sex med en dame man ikke liker og synes er stygg skjønner jeg ikke kan være noe å trakte etter. 

Anonymkode: d997f...9e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jo du og andre kvinner at det er spennende med menn som har hatt mange kvinner da. Dere tenker at «herregud, denne fyren har peiling.» Hva er mer maskulint enn en mann som lokker masse kvinner til seg og bare oser Mann og sex appeal? Dere er programmerte til å tiltrekkes slike menn. Det står i all sjekkelitteratur også det. Det er biologi. Men så er det litt PK å si at det ikke er greit at de har hatt mange, osv. Men dere føler egentlig at de er hotte, men undertrykker følelsene deres. Vi menn som har studert litt sjekkelitteratur har skjønt dette med biologi og instinkt, dere føler at dere må beskyttes av en stor og sterk mann og da er det positivt tegn at han har hatt mange kvinner, da er han verdig å kunne beskytte dere.

Anonymkode: 88dbc...211

Feil. Det er noe sannhet i at kvinner tiltrekkes populære menn og den eneste måten en mann kan være populær på er å ha damer etter seg. Det handler om at man tenker at det må være noe bra med han siden andre damer liker han. 

Det er samme opplegget med single menn som går inn i forhold og plutselig blir populære, kun pga han har dame. Det handler ikke om DEG men om konkurranse mellom kvinner. Det er derimot få som liker menn som ligger mye rundt.

 

Anonymkode: 0de50...3cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Det er noe sannhet i at kvinner tiltrekkes populære menn og den eneste måten en mann kan være populær på er å ha damer etter seg. Det handler om at man tenker at det må være noe bra med han siden andre damer liker han. 

Det er samme opplegget med single menn som går inn i forhold og plutselig blir populære, kun pga han har dame. Det handler ikke om DEG men om konkurranse mellom kvinner. Det er derimot få som liker menn som ligger mye rundt.

 

Anonymkode: 0de50...3cd

Hæ? Nå argumenter du jo mot deg selv. 

Anonymkode: 59d95...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Nå argumenter du jo mot deg selv. 

Anonymkode: 59d95...b98

Nei. Jeg sier at det er noe sannhet i det sånn generelt men ikke fullt ut. De fleste oppegående damer uten hang til drama og med dårlig selvtillit vil absolutt ikke ha en som ligger mye rundt. Lojalitet og tillit er det viktigste for oss og da går man seff ikke etter horebukker. Det finnes en god del jenter som er usikre på seg selv og lar seg lure lett av en kjekkas, men det er ikke flertallet.

 

Anonymkode: 0de50...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg sier at det er noe sannhet i det sånn generelt men ikke fullt ut. De fleste oppegående damer uten hang til drama og med dårlig selvtillit vil absolutt ikke ha en som ligger mye rundt. Lojalitet og tillit er det viktigste for oss og da går man seff ikke etter horebukker. Det finnes en god del jenter som er usikre på seg selv og lar seg lure lett av en kjekkas, men det er ikke flertallet.

 

Anonymkode: 0de50...3cd

Popularitet vet man før man går inn i et forhold, lojalitet og tillit finner man ut av etterhvert. Så du gir mye sterkere argumenter for det første enn det andre. 

Anonymkode: 59d95...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Popularitet vet man før man går inn i et forhold, lojalitet og tillit finner man ut av etterhvert. Så du gir mye sterkere argumenter for det første enn det andre. 

Anonymkode: 59d95...b98

Men de fleste som ikke er naut skjønner jo lett hvilke type menn som er slik. Er han pop og har mange damer etter seg er sannsynligheten for at han er lojal selvfølgelig minimal og de velger derfor å ikke inngå forhold med slike så man får ikke sjans til å finne ut av slikt etterhvert fordi man holder seg langt unna.

Personlig holder jeg meg unna fordi jeg kjenner et par sånne og de er alle nå fedre til en eller flere løsunger de har fått med en babymama. De fleste av dem ender jo opp som tapere uansett etterhvert som tiden går men seff finnes det de som klarer å huke tak i en noe naiv men bra dame som igjen kommer til å sitte der knust når hun skjønner at den snille mannen bare er søppel.

Anonymkode: 0de50...3cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jo du og andre kvinner at det er spennende med menn som har hatt mange kvinner da. Dere tenker at «herregud, denne fyren har peiling.» Hva er mer maskulint enn en mann som lokker masse kvinner til seg og bare oser Mann og sex appeal? Dere er programmerte til å tiltrekkes slike menn. Det står i all sjekkelitteratur også det. Det er biologi. Men så er det litt PK å si at det ikke er greit at de har hatt mange, osv. Men dere føler egentlig at de er hotte, men undertrykker følelsene deres. Vi menn som har studert litt sjekkelitteratur har skjønt dette med biologi og instinkt, dere føler at dere må beskyttes av en stor og sterk mann og da er det positivt tegn at han har hatt mange kvinner, da er han verdig å kunne beskytte dere.

Anonymkode: 88dbc...211

Det kommer helt an på hvor mange partnere en mann har hatt. Hvis en mann feks er stolt over sine 30+ partnere, vil nok mange kvinner tenke at mannen har svakheter i personligheten, manglende stabilitet etc, og da er det ikke lenger attraktivt.  Kvinner ønsker akkurat som menn at partneren har en sunn sjel, for mange sexpartnere viser ofte det motsatte. 

Anonymkode: 7b879...918

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Det krever en viss innsikt å se verdien i kvinner som meg og slike menn er det ikke mange av. 

Anonymkode: 97eb2...e32

Er det ikke? Jeg vil tro at de aller fleste menn ser, og ønsker, en kvinne med dine holdninger. De som eventuelt ikke vil ha videre kontakt når de ikke får sex med en gang tviler jeg på at ville ønsket noe seriøst uansett, og at du sånn sett "dogder" noe som ikke er verdt å ta vare på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du da forklare meg hvorfor damer på t-banen, dansegulvet OG i lesesalen spiser opp den nøttebrune, muskuløse kompisen min helt hensynsløst med øynene, og kan finne på å ta han i hånda og dra han med seg til et sted de er alene? Og ligge fullstendig langflat etter han i årevis etter at de har hatt sex og det viser seg at han ikke er interessert i forhold. Han er middels intelligent, maksimalt ustabil og godt under middels på gjennomføringsevne. True story, jeg kødder ikke.  

Anonymkode: 59d95...b98

Kvinner er visuelle de også og selvsagt ser vi på kjekke menn. Jeg gjør også det, men ville ikke oppført meg på den måten du beskriver. Ville ikke tatt han i hånden og dratt han med.

Hvis man bare treffer slike kvinner så er det kanskje greit å bytte omgangskrets? Kanskje se andre steder og man vil finne kvinner med intelligens. Jeg vet jo også at det finnes menn som ikke er noe å samle på, men har ikke en sånn "alle menn" - tankegang allikevel.

Både menn og kvinner er individer, og det finnes tullinger av begge kjønn.

 

Anonymkode: 47bc0...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid skrev:

Er det ikke? Jeg vil tro at de aller fleste menn ser, og ønsker, en kvinne med dine holdninger. De som eventuelt ikke vil ha videre kontakt når de ikke får sex med en gang tviler jeg på at ville ønsket noe seriøst uansett, og at du sånn sett "dogder" noe som ikke er verdt å ta vare på.

Jeg er som den du siterer og må si meg enig i at det er få menn som verdsetter sånne som oss. Og det er flertallet som ikke vil ha videre kontakt når de ikke får tilgang på det man har mellom beina så det er ganske mange man må dodge.

Anonymkode: 0de50...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de fleste som ikke er naut skjønner jo lett hvilke type menn som er slik. Er han pop og har mange damer etter seg er sannsynligheten for at han er lojal selvfølgelig minimal og de velger derfor å ikke inngå forhold med slike så man får ikke sjans til å finne ut av slikt etterhvert fordi man holder seg langt unna.

Personlig holder jeg meg unna fordi jeg kjenner et par sånne og de er alle nå fedre til en eller flere løsunger de har fått med en babymama. De fleste av dem ender jo opp som tapere uansett etterhvert som tiden går men seff finnes det de som klarer å huke tak i en noe naiv men bra dame som igjen kommer til å sitte der knust når hun skjønner at den snille mannen bare er søppel.

Anonymkode: 0de50...3cd

Hvis du åpner deg litt opp og unngår å tenke på andre mennesker som naut og søppel så skal du nok se at det finnes flotte mennesker og partnere på begge sider av alle disse distinksjonene du setter opp :)

Anonymkode: 59d95...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er visuelle de også og selvsagt ser vi på kjekke menn. Jeg gjør også det, men ville ikke oppført meg på den måten du beskriver. Ville ikke tatt han i hånden og dratt han med.

Hvis man bare treffer slike kvinner så er det kanskje greit å bytte omgangskrets? Kanskje se andre steder og man vil finne kvinner med intelligens. Jeg vet jo også at det finnes menn som ikke er noe å samle på, men har ikke en sånn "alle menn" - tankegang allikevel.

Både menn og kvinner er individer, og det finnes tullinger av begge kjønn.

 

Anonymkode: 47bc0...9e7

Dere argumenterer så utrolig rart. Bare fordi jeg skrev det jeg skrev så omgås jeg liksom bare slike kvinner... Hvis dere takler ball og ikke person så kan vi kanskje bli klokere på hverandre.

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...