Gå til innhold

Tror virkelig menn at det er noe å skryte over å hatt mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan nok være trygg på at menn som har ligget med mange ikke er dårlige i senga. Det har med selvtillit å gjøre. Du trenger faktisk gode opplevelser i senga for å ha selvtilliten til å sjekke opp neste jente. Og med stadig bedre opplevelser med stadig flere kvinner, kommer stadig bedre selvtillit. Og så er resultatet den mannen som vet nøyaktig hva han driver med fra blikket møtes for første gang til dere ligger der etterpå. Satt litt på spissen selvfølgelig, og det vil være individuelle variasjoner, men mekanismene er åpenbare.

Når det gjelder det med avstumpethet tror jeg at du gjør helt rett i å lure på det. Jeg har en kompis som har ligget med rundt 100 og har helt klart et inntrykk av at han er litt følelsesmessig avstumptet i forholdet til kjæresten sin, og jeg vet at han ikke lenger nyter sex fullt ut.

Anonymkode: 59d95...b98

Det tror jeg ikke stemmer alltid. Å være egoistisk i senga er for eksempel ikke en god egenskap, og hvorfor skulle ikke noen av de som har hatt mange partnere være det? En god partner er en som også er opptatt av den andre og det er ikke alle menn som har hatt mange partnere.

Av erfaring så er det heller ikke slik at en som har hatt få eller ingen er dårlig i senga. Dette er nok en misoppfattelse og har nok heller med at folk antar at en med mange partnere er god i senga.

Anonymkode: 47bc0...9e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke stemmer alltid. Å være egoistisk i senga er for eksempel ikke en god egenskap, og hvorfor skulle ikke noen av de som har hatt mange partnere være det? 

Anonymkode: 47bc0...9e7

Av grunnene jeg nevnte over.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av erfaring så er det heller ikke slik at en som har hatt få eller ingen er dårlig i senga. Dette er nok en misoppfattelse og har nok heller med at folk antar at en med mange partnere er god i senga.

Anonymkode: 47bc0...9e7

Helt enig. 

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du siste som skrev til meg : du også har instinkt at du vil ha den sterkeste mannen. Det er biologi og instinkt og dere kvinner kan ikke noe for at dere er slik. Dere flørter med mannen med myk stemme og steller håret deres , gjør bevegelser med håret, og så lokker dere mennene. Vi gjør som tidligere menneskene, men mye som er ubevisst. Du har ubevisste lyster mot muskelmennene med dyp stemme , rikt skjegg og sterke menn som kan flytte trillebår med masse stein opp fjellet. Vi mennesker har ikke utviklet oss da. vi er fortsatt homo sapiens og kvinner har de samme instinktene - muskelmenn skal beskytte avkommet så dere blir litt kåte og får gode følelser hvis dere ser en stor mann som kan passe på dere og følge litt med.

Anonymkode: 88dbc...211

Kjære deg. Biologi kortet er oppbrukt nå. Vi har kommet oss videre. Det stemmer svært sjeldent også. Enig med Ts. Menn som ligger med mange kvinner er turn of. Det er noe sexy og mer mandig over dem som er mer selektive. Som de har mer styring over seg selv og generelt ser på kvinner som et menneske med følelser, ikke bare et hull. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Kjære deg. Biologi kortet er oppbrukt nå. Vi har kommet oss videre. Det stemmer svært sjeldent også. Enig med Ts. Menn som ligger med mange kvinner er turn of. Det er noe sexy og mer mandig over dem som er mer selektive. Som de har mer styring over seg selv og generelt ser på kvinner som et menneske med følelser, ikke bare et hull. 

At du føler det sånn er bra for deg (tror jeg), men det betyr da ikke at alle andre kvinner føler det sånn. Og vi kommer oss aldri videre fra biologi, vi finner bare nye måter å bruke biologi på. Samfunnet utvikler seg selvfølgelig, men biologien vil alltid være der.

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jo du og andre kvinner at det er spennende med menn som har hatt mange kvinner da. Dere tenker at «herregud, denne fyren har peiling.» Hva er mer maskulint enn en mann som lokker masse kvinner til seg og bare oser Mann og sex appeal? Dere er programmerte til å tiltrekkes slike menn. Det står i all sjekkelitteratur også det. Det er biologi. Men så er det litt PK å si at det ikke er greit at de har hatt mange, osv. Men dere føler egentlig at de er hotte, men undertrykker følelsene deres. Vi menn som har studert litt sjekkelitteratur har skjønt dette med biologi og instinkt, dere føler at dere må beskyttes av en stor og sterk mann og da er det positivt tegn at han har hatt mange kvinner, da er han verdig å kunne beskytte dere.

Anonymkode: 88dbc...211

Helt motsatt her. Jeg er for å ha one night stand om man vil, har hatt mange selv. Men hadde jeg møtt en mann som hadde ligget med sinnsykt mange hadde jeg lurt på min egen standard- om han ikke var så nøye med utseendet mitt om du skjønner. Om jeg hadde deilig kropp men det var alt og godt nok for forholdet. Min mann har ikke hatt mange, ihvertfall ikke mange one night stands. vi har vært veldig åpne om det. Jeg synes det er sjeldent og litt fint, og skulle ønske jeg hadde hatt like få one night stands som han. 

Anonymkode: 858d6...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du føler det sånn er bra for deg (tror jeg), men det betyr da ikke at alle andre kvinner føler det sånn. Og vi kommer oss aldri videre fra biologi, vi finner bare nye måter å bruke biologi på. Samfunnet utvikler seg selvfølgelig, men biologien vil alltid være der.

Anonymkode: 59d95...b98

Hvorfor mener du at nettopp det å ligge med alle damer er biologi? Mange mange damer føler motsatt. Hvorfor kan ikke det like godt være biologisk at vi foretrekker mer trygge og selektive menn? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvorfor mener du at nettopp det å ligge med alle damer er biologi? Mange mange damer føler motsatt. Hvorfor kan ikke det like godt være biologisk at vi foretrekker mer trygge og selektive menn? 

Jeg mener ikke det, har overhodet ikke nok kunnskap til å si noe om det. Reagerte kun på at du skrev at vi har kommet videre fra biologien, for det er å dra det litt langt. Men sikkert noen andre luringer i tråden som kan svare mer eller mindre kvasivitenskapelig :)

Anonymkode: 59d95...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt 4 partnere og alle er jeg fornøyd med. Hadde aldri lagt med en jeg ikke likte av utseende eller tente på. 

Blir flau over å høre at menn ligger med damer de ikke liker eller synes er stygg. Sier mye om mannen. Pinlig! 

Anonymkode: d997f...9e2

Jeg er 100% ærlig med deg og jeg tror det beste vi kan gjøre som kvinner er å ikke belønne menn som har denne adferden med sex. Det er det eneste og det mest effektive pressmiddelet vi har. Jeg bestemte meg allerede i ung alder at jeg nekter å ha sex utenfor forhold. Nå er jeg langtidssingel og føler jeg har gått glipp av en del, men det er det verdt. Når jeg blir gammel kan jeg tenke på at jeg ikke var en del av denne styggheten og det gleder meg. 

Vær heller damen de vil ha men ikke får, istedet for damen de får men ikke vil ha. 

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% ærlig med deg og jeg tror det beste vi kan gjøre som kvinner er å ikke belønne menn som har denne adferden med sex. Det er det eneste og det mest effektive pressmiddelet vi har. Jeg bestemte meg allerede i ung alder at jeg nekter å ha sex utenfor forhold. Nå er jeg langtidssingel og føler jeg har gått glipp av en del, men det er det verdt. Når jeg blir gammel kan jeg tenke på at jeg ikke var en del av denne styggheten og det gleder meg. 

Vær heller damen de vil ha men ikke får, istedet for damen de får men ikke vil ha. 

Anonymkode: 97eb2...e32

100% enig med deg, skulle det stå :)

Anonymkode: 97eb2...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, wintergirl skrev:

Kjære deg. Biologi kortet er oppbrukt nå. Vi har kommet oss videre. Det stemmer svært sjeldent også. Enig med Ts. Menn som ligger med mange kvinner er turn of. Det er noe sexy og mer mandig over dem som er mer selektive. Som de har mer styring over seg selv og generelt ser på kvinner som et menneske med følelser, ikke bare et hull. 

"Biologi kortet er oppbrukt"? Det fremstår som en veldig rar påstand gitt at ingen av oss unnslipper vår egen biologi. Om du tror biologien er et kort som kan "brukes opp" er jeg redd du har missforstått grovt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% ærlig med deg og jeg tror det beste vi kan gjøre som kvinner er å ikke belønne menn som har denne adferden med sex. Det er det eneste og det mest effektive pressmiddelet vi har. Jeg bestemte meg allerede i ung alder at jeg nekter å ha sex utenfor forhold. Nå er jeg langtidssingel og føler jeg har gått glipp av en del, men det er det verdt. Når jeg blir gammel kan jeg tenke på at jeg ikke var en del av denne styggheten og det gleder meg. 

Vær heller damen de vil ha men ikke får, istedet for damen de får men ikke vil ha. 

Anonymkode: 97eb2...e32

Du virker å ha skjønt det. Om en ikke ønsker å være et "lettvint ligg" må en selv ta ansvar for å ikke bli det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du siste som skrev til meg : du også har instinkt at du vil ha den sterkeste mannen. Det er biologi og instinkt og dere kvinner kan ikke noe for at dere er slik. Dere flørter med mannen med myk stemme og steller håret deres , gjør bevegelser med håret, og så lokker dere mennene. Vi gjør som tidligere menneskene, men mye som er ubevisst. Du har ubevisste lyster mot muskelmennene med dyp stemme , rikt skjegg og sterke menn som kan flytte trillebår med masse stein opp fjellet. Vi mennesker har ikke utviklet oss da. vi er fortsatt homo sapiens og kvinner har de samme instinktene - muskelmenn skal beskytte avkommet så dere blir litt kåte og får gode følelser hvis dere ser en stor mann som kan passe på dere og følge litt med.

Anonymkode: 88dbc...211

De viktigste «musklene» en mann kan ha i et moderne samfunn er intelligens, stabilitet og gjennomføringsevne. Det er slike egenskaper kvinner selekterer for kandidater til et forhold.

Anonymkode: 67c68...f7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

De viktigste «musklene» en mann kan ha i et moderne samfunn er intelligens, stabilitet og gjennomføringsevne. Det er slike egenskaper kvinner selekterer for kandidater til et forhold.

Anonymkode: 67c68...f7f

Dette er egenskapene hos en mann du verdsetter høyest, det er overhodet ikke universelt 🙂 Hadde det vært universelt ville jeg bada i damer, og det gjør jeg absolutt ikke. Jeg er ikke singel, men har aldri hatt draget selv om jeg innehar disse egenskapene i veldig stor grad. Det er ikke mitt inntrykk at dette er noe som gjør en populær.

Biologi spiller en rolle enten vi liker det eller ikke. 

Anonymkode: 17408...7e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke det, har overhodet ikke nok kunnskap til å si noe om det. Reagerte kun på at du skrev at vi har kommet videre fra biologien, for det er å dra det litt langt. Men sikkert noen andre luringer i tråden som kan svare mer eller mindre kvasivitenskapelig :)

Anonymkode: 59d95...b98

Biologi blir brukt av menn hele tiden kun for deres fordel. Så denne biologipreken tar jeg med en klype salt.😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, herzeleid skrev:

Du virker å ha skjønt det. Om en ikke ønsker å være et "lettvint ligg" må en selv ta ansvar for å ikke bli det :) 

Takk. Det krever en viss innsikt å se verdien i kvinner som meg og slike menn er det ikke mange av. 

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er egenskapene hos en mann du verdsetter høyest, det er overhodet ikke universelt 🙂 Hadde det vært universelt ville jeg bada i damer, og det gjør jeg absolutt ikke. Jeg er ikke singel, men har aldri hatt draget selv om jeg innehar disse egenskapene i veldig stor grad. Det er ikke mitt inntrykk at dette er noe som gjør en populær.

Biologi spiller en rolle enten vi liker det eller ikke. 

Anonymkode: 17408...7e5

Nei, det er ikke bare tingene som spiller inn, men det er viktigere egenskaper enn å ha ligget rundt. Nå mener jeg å finne en partner. Disse tingene er selvsagt ikke viktig når folk bare vil ha seg noe.

Anonymkode: 47bc0...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jo du og andre kvinner at det er spennende med menn som har hatt mange kvinner da. Dere tenker at «herregud, denne fyren har peiling.» Hva er mer maskulint enn en mann som lokker masse kvinner til seg og bare oser Mann og sex appeal? Dere er programmerte til å tiltrekkes slike menn. Det står i all sjekkelitteratur også det. Det er biologi. Men så er det litt PK å si at det ikke er greit at de har hatt mange, osv. Men dere føler egentlig at de er hotte, men undertrykker følelsene deres. Vi menn som har studert litt sjekkelitteratur har skjønt dette med biologi og instinkt, dere føler at dere må beskyttes av en stor og sterk mann og da er det positivt tegn at han har hatt mange kvinner, da er han verdig å kunne beskytte dere.

Anonymkode: 88dbc...211

Nei, det er ikke spennende med menn som har hatt mange kvinner. Så den må du dra lenger ut på landet med. Hele innlegget ditt viser hvor lite du vet om kvinner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn har et stort behov for sex, samtidig som det er vanskelig å oppnå utenfor forhold. Ja menn ligger med damer de ikke synes er pene, det har alltid vært slik. Det som er negativt er om man driver og snakker dritt om damene.

Ellers så tiltrekkes damer av menn som har hatt mange sexpartnere, og avskyr menn som ikke har draget. Sånn er det bare 🤔

Anonymkode: 17408...7e5

Jeg avskyr ikke mannen min og ham har hatt få partnere. Jeg avskyr derimot menn som horer rundt. Har null respekt for dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Nei, det er ikke spennende med menn som har hatt mange kvinner. Så den må du dra lenger ut på landet med. Hele innlegget ditt viser hvor lite du vet om kvinner.

Enig. Kvinner ser etter lojalitet og trygghet og de finner de ikke i menn som ligger rundt. Den som tror kvinner blir imponerte av slikt må simpelthen lese seg opp på elementærbiologi og evolusjon. 

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Jeg avskyr ikke mannen min og ham har hatt få partnere. Jeg avskyr derimot menn som horer rundt. Har null respekt for dem.

Dronning av ei kvinne er du ❤️ 

Anonymkode: 97eb2...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...