Gå til innhold

Jeg er så lei av å være alene .


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri bodd med en mann ,,,,og jeg er 40 år. Er så lei av å aldri dele noe med noen. Hvordan skal jeg tørre dating? Jeg jobber ikke å er usikker på meg selv.

Anonymkode: 94e77...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann. 42 år. Aldri opplevd kjærlighet. Aldri vært sammen med noen. Aldri bodd med noen. Lei av å ikke ha noen å starte tradisjoner med. Lei av å ikke ha noen å skape minner med. Lei av å ikke ha noen å holde rundt.

Vet godt hvordan det er. Det finnes flere av oss, så ikke tro at det er deg. Det kreves bare helt spesielle mennesker for oss, og disse er mere verdifulle og mere sjelden, så de er derfor også mye vanskeligere å finne.

Ikke gi opp! Det har ikke jeg!

Anonymkode: 8eb9a...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta dere en date? 😊 Hvem vet!

Anonymkode: da32b...5c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel bare å lete ? hvor leter dere?

Anonymkode: 9cd9a...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør prøve. Bare ikke legg så mye i det i begynnelsen. Se på det som trening. Og du har jo ikke noe å tape? Hvis du ikke har noen naturlig arena å møte menn på, kan du skaffe deg en profil på nettdatingside/-app. 

Men som sagt, ikke ha for store forventninger i begynnelsen.

Anonymkode: 95083...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør prøve. Bare ikke legg så mye i det i begynnelsen. Se på det som trening. Og du har jo ikke noe å tape? Hvis du ikke har noen naturlig arena å møte menn på, kan du skaffe deg en profil på nettdatingside/-app. 

Men som sagt, ikke ha for store forventninger i begynnelsen.

Anonymkode: 95083...277

Er det bedre å skru opp forventningene etterhvert?

Anonymkode: 85944...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det nevnes over trenger du trening. Og i dag er det jo lett, bruk datingsider og møt menn. Samme om du er nervøs og datene ikke blir så "bra" nødvendigvis, du trenger erfaring. 

Anonymkode: fe896...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bo sammen med noen betyr ikke automatisk lykke. Det kan tvert i mot bli mye problemer av dette og er en ikke vant til utfordringer sosialt og nært så kan det bli ekstra vanskelig. Jeg anbefaler å bo lenge hver for seg og bli kjent over noen år før en tenker på å bo sammen. 

Anonymkode: 1b489...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mener du en mann har å bidra med i livet ditt? Bortsett fra det de er mest kjent for: Utroskap, vold, voldtekt, svindling, analsex og kontroll.

Vil du virkelig ha dette? Pris deg heller lykkelig for at du sluppet unna.

Anonymkode: 56921...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva mener du en mann har å bidra med i livet ditt? Bortsett fra det de er mest kjent for: Utroskap, vold, voldtekt, svindling, analsex og kontroll.

Vil du virkelig ha dette? Pris deg heller lykkelig for at du sluppet unna.

Anonymkode: 56921...cdb

Bare på Kvinneguiden, mine damer og herrer! Derfor har vi brukere her, for å få med oss gullkorn som dette! 👨‍🎓

Anonymkode: 8eb9a...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva mener du en mann har å bidra med i livet ditt? Bortsett fra det de er mest kjent for: Utroskap, vold, voldtekt, svindling, analsex og kontroll.

Vil du virkelig ha dette? Pris deg heller lykkelig for at du sluppet unna.

Anonymkode: 56921...cdb

Tror nok heller mennene som har vært borti deg priser seg lykkelig :danse: Ordet bitter er liksom ikke sterkt nok for å beskrive deg.

Anonymkode: 58e21...055

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...