Gå til innhold

Presenter en filmscene som gjorde inntrykk på deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 19.7.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

I denne tråden tenkte jeg vi kan linke til scener fra filmer som satte oss i en spesiell stemning, eller gjorde inntrykk på andre måter. Det kan være hva som helst

Lasse og Geir - middag. Uhyggelig scene synes jeg.

Anonymkode: dd69a...0e0

Ja den er ikke akkurat veldig koselig. Men hva ER det de spiser? Den brune massen. Lapskaus?

Anonymkode: 9a7c4...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
På 29.8.2019 den 15.10, GjestSiden2006 skrev:

Han finnes ikke sexy i mine øyne.

 

Videoen under viser hele historien jeg liker best, men på slutten av klippet griper den noe som ikke har sluppet taket på 20 år...

 

❤️ når han endelig når gården til sin familie, og det ryker fortsatt etter brannen. Når han faller om, lam av sorg, -foran to forkullede kropper som henger i rep fra  pergolan. Her henger hans kone og hans eneste sønn. Hvor han griner så snørr og tårer blandes, han reiser seg med knokene opp på kne for å kysse føttene til sin avdøde kone. Gudsforlatt og svidd svinger familien hans lett frem og tilbake...brist ikke mitt hjerte..

Han begraver dem og faller om ved de to gravene, i bunnløs sorg og utmattelse...

 

Gleder meg til i vinter. Jeg har billetter til 

«The World of Hans Zimmer – A Symphonic Celebration» presentere hans musikalske verk, arrangert for et symfoniorkester for første gang. 

Han er råsexy! Og den scenen er veldig rørende, enig i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mother (2017)

med jennifer lawrence

SPOILER

----

Scenen der en baby dør i filmen "mother" grusomt. Greier ikke helt å bli kvitt bildene fra hodet.

Anonymkode: 9a7c4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen scener fra denne filmen jeg fant. Men jeg synes denne filmen har en del ubehagelige scener, men også en veldig bra film. 

 

Anonymkode: f7d42...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som flere andre har sagt; fortauskantscenen fra American history X... Grusom scene, gjorde veldig inntrykk på meg! Har likevel sett filmen utallige ganger, da den er så sinnsykt bra. Lukker dog øynene når den scenen kommer... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg ikke den episoden, men det er tv-show Due South, rett og slett sex scene fra filmen. Det var den sexiest kyss jeg noen gang sett på tv der og da, jeg var vel 14.

Filmen Sleepers, scenen fra retten. Jeg skalv av den filmen, men spesielt den rettsalen scener, det var veldig sterkt. Igjen, var ung, kanskje 17? 🤔 

Anonymkode: af61b...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schindlers liste, i konsentrasjonsleiren. Da barna, stående på ett lasteplan, jublende og vinkende, intetanende om skjebnen som venter dem, kjører avgårde. Da mødrene ser dem og begynner å skrike , i full panikk og vel vitende om hva som skal skje, springer etter lastebilen. Den angsten og redselen i øynene deres.... Begynner å gråte bare av å tenke på den scenen, river opp ett morshjerte😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én scene i Marvins Room tok meg på senga og har satt seg fast: Når moren (som har kreft) i filmen sitter foran et speil og tar av seg parykken. Det har nok mest med omstendighetene å gjøre fordi jeg ikke var forberedt på hva filmen handlet om, og jeg gikk sammen med venner på kino og så den for å få tankene bort fra min egen mor som lå kreftsyk for døden.

...og:

 

Anonymkode: 359c1...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

American History X som andre har nevnt. Jeg var skyhøy da jeg så den første gang og den scenen har brent seg fast. Ikke fordi den var så grusom (missforstå meg rett) men fordi den var så bra. Det er sjelden jeg føler mye når jeg ser film. Men den gjorde inntrykk! 

Og i The Boy in the striped pyjamas når de innser at sønnen hans gikk inn i konsentrasjonsleiern. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskolvscenen med nydelig musikk fra filmen Lost Highway. (Tween Peaks mannen som har laga filmen)

Anonymkode: 85c47...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...