Gå til innhold

Presenter en filmscene som gjorde inntrykk på deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I denne tråden tenkte jeg vi kan linke til scener fra filmer som satte oss i en spesiell stemning, eller gjorde inntrykk på andre måter. Det kan være hva som helst

Lasse og Geir - middag. Uhyggelig scene synes jeg.

Anonymkode: dd69a...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden tenkte jeg vi kan linke til scener fra filmer som satte oss i en spesiell stemning, eller gjorde inntrykk på andre måter. Det kan være hva som helst

Lasse og Geir - middag. Uhyggelig scene synes jeg.

Anonymkode: dd69a...0e0

Den var vond ja😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden tenkte jeg vi kan linke til scener fra filmer som satte oss i en spesiell stemning, eller gjorde inntrykk på andre måter. Det kan være hva som helst

Lasse og Geir - middag. Uhyggelig scene synes jeg.

Anonymkode: dd69a...0e0

"Jeg skal ha mat! Ikke en klump med gult, stivna vann!" :skratte: 

Anonymkode: 4ec2f...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn så jeg en film på TV med uvitende storebror. Var visst en thriller, og det endte opp med at en person ble drept, kutta opp, og deretter støpt inn i en betongtrapp. Dere kan jo tenke dere det gjorde litt inntrykk😂 husker dessverre ikke hva filmen het..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 14.55, Anim92 skrev:

Som barn så jeg en film på TV med uvitende storebror. Var visst en thriller, og det endte opp med at en person ble drept, kutta opp, og deretter støpt inn i en betongtrapp. Dere kan jo tenke dere det gjorde litt inntrykk😂 husker dessverre ikke hva filmen het..

Herregud, så grusomt 😱🤮 Tror jeg hadde fått problemer den dag i dag om jeg hadde sett noe sånt på film.. Så en gang en skrekkfilm som ikke var skummel, bare grotesk for et par år siden. En ung mann ble fanget av en gal fyr, bundet med tykk kjetting rundt armer og bein mellom to kjøretøy, så ble han dradd i 2 deler.. 🤮 Fy fader, så mye grovt det er der ute! Og nei, jeg har ingen interesse av slike filmer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Pans labyrint når kommandanten slår inn nesa på den unge gutten de (urettmessig) anklager for tyveri, med en flaske. Blir veldig uvel av den scenen.

Anonymkode: 8650c...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Moondance skrev:

Herregud, så grusomt 😱🤮 Tror jeg hadde fått problemer den dag i dag om jeg hadde sett noe sånt på film.. Så en gang en skrekkfilm som ikke var skummel, bare grotesk for et par år siden. En ung mann ble fanget av en gal fyr, bundet med tykk kjetting rundt armer og bein mellom to kjøretøy, så ble han dradd i 2 deler.. 🤮 Fy fader, så mye grovt det er der ute! Og nei, jeg har ingen interesse av slike filmer. 

The hitcher? 

Anonymkode: 2e3d1...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The hitcher? 

Anonymkode: 2e3d1...465

Ja, det var noe sånt den het! Mener å huske han gale personen var en haiker, så det er nok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det høres odd ut, men dette er en scene fra filmen Farinelli og er noe helt annet enn splatter og gore. Om en italiensk kastratsanger (based on å true story). Händels musikk er forstyrrende vakker og i denne konteksten blir dette en spesiell opplevelse. 

Anonymkode: 22b6e...f32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fra filmen Gifted. Blir helt knust av den scenen. 

Anonymkode: 5f61c...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 14.55, Anim92 skrev:

Som barn så jeg en film på TV med uvitende storebror. Var visst en thriller, og det endte opp med at en person ble drept, kutta opp, og deretter støpt inn i en betongtrapp. Dere kan jo tenke dere det gjorde litt inntrykk😂 husker dessverre ikke hva filmen het..

Hodet over vannet? Den filmen inneholder en slik scene og skal egentlig være en (svart) komedie, men må jo ha virket voldsom på et barn. 

Anonymkode: 45c89...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

I denne tråden tenkte jeg vi kan linke til scener fra filmer som satte oss i en spesiell stemning, eller gjorde inntrykk på andre måter. Det kan være hva som helst

Lasse og Geir - middag. Uhyggelig scene synes jeg.

Anonymkode: dd69a...0e0

Jeg hater han faren seriøst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Jeg hater han faren seriøst 

Lasse og Geir er forøvrig en klassiker. 

«Alle jenter har et lite høl»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Pans labyrint når kommandanten slår inn nesa på den unge gutten de (urettmessig) anklager for tyveri, med en flaske. Blir veldig uvel av den scenen.

Anonymkode: 8650c...99d

Hele Pans labyrint, særlig slutten. Eneste gangen jeg har hulkgrått når lyset gikk på i salen.

Ellers åpningsscenen i Wild at heart, der en fyr får knust bakhodet i en trapp (?). Jeg og venninna mi gikk helt uforberedt på kino i 15-års alderen, trodde vi skulle se en vanlig kjærlighetsfilm (den het "Brennende sommer" med bilde av Lula og Sailor og en cadillac), var ikke klar over at det var 18-års grense , og ble ikke stoppa eller advart. Det, samt en bilulykkescene helt uten relevans til handlingen gjorde inntrykk.

Anonymkode: 0a403...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

American X scenen hvor han mannen får beskjed om å ta munnen iver en fortauskant og en annen tramper over så nakken knekker 😳😳 Jeg kommer aldri til å se den filmen igjen.

En film jeg så for mange år siden, lurer på om det var noe mafia/narko relatert. Der ble en mann bundet til en stol og tvunget til å åpne munnen. Da kommer en annen mann med en slange han slipper inn i munnen på den som var bundet. Slangen ålte seg nedover halsen og personen døde selvsagt. Jeg var rystet langt inn i innvollene og glemmer det aldri.

Husker ikke hva den siste filmen heter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, EvaLena skrev:

American X scenen hvor han mannen får beskjed om å ta munnen iver en fortauskant og en annen tramper over så nakken knekker 😳😳 Jeg kommer aldri til å se den filmen igjen.

En film jeg så for mange år siden, lurer på om det var noe mafia/narko relatert. Der ble en mann bundet til en stol og tvunget til å åpne munnen. Da kommer en annen mann med en slange han slipper inn i munnen på den som var bundet. Slangen ålte seg nedover halsen og personen døde selvsagt. Jeg var rystet langt inn i innvollene og glemmer det aldri.

Husker ikke hva den siste filmen heter.

Den er grusom vond😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange scener fra Silent Hill som har brent seg fast hos meg. Syns hele filmen var grusom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortaukantscenen fra American History X. 20 år siden jeg så den og scenen sitter som spikret.

Anonymkode: 8697a...dcf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...