Jump to content
Chantielle

Chanti's bok

Recommended Posts

Chantielle
1 time siden, mia83 skrev:

For å være ærlig synes jeg ikke det. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er hun som leser eller selve bøkene, men det er nok begge deler.. 

Jeg synes Gunn Marit Nisja sine er bra. Hun har vel 3 stk på Storytel tror jeg :jepp:

Er det den appen du har? :)

Håper du får en fin dag :hug:

Jeg lastet ned den ene boken av Ahern,men droppet den egentlig ganske raskt:fnise: Falt ikke helt i smak hos meg heller.Takk for tips om Gunn Marit Nisja!

Ja jeg bruker Storytel-appen.  Håper du også får en fin dag :hug:

Fortsetter under...

mia83
9 timer siden, Chantielle skrev:

Jeg lastet ned den ene boken av Ahern,men droppet den egentlig ganske raskt:fnise: Falt ikke helt i smak hos meg heller.Takk for tips om Gunn Marit Nisja!

Ja jeg bruker Storytel-appen.  Håper du også får en fin dag :hug:

Takk for det :klem:

Kan sikkert komme med flere anbefalinger etterhvert. Kom gjerne med anbefalinger du også  :jepp:

Chantielle

Jeg likte 'Øya' av Victoria Hislop. Jeg har vel hørt mest krim,liker bl.a serien som Mari Jungstedt har skrevet om 'Knutas'. S.J. Bolton har også noen gode :) 

Man blir jo helt hekta på Storytel,tror øra mine snart er grodd fast i headsettet :fnise:

mia83
11 timer siden, Chantielle skrev:

Jeg likte 'Øya' av Victoria Hislop. Jeg har vel hørt mest krim,liker bl.a serien som Mari Jungstedt har skrevet om 'Knutas'. S.J. Bolton har også noen gode :) 

Man blir jo helt hekta på Storytel,tror øra mine snart er grodd fast i headsettet :fnise:

Blir fort hektet ja. Øya er bra ja! Den leste jeg da den kom ut. Har du hørt bøkene om de syv søstre av Lucinda Riley? 

Mari Jungstedt har jeg ikke hørt noe fra. Heller ikke S. J. Bolton. Takk for tips :)

Chantielle
2 timer siden, mia83 skrev:

Blir fort hektet ja. Øya er bra ja! Den leste jeg da den kom ut. Har du hørt bøkene om de syv søstre av Lucinda Riley? 

Mari Jungstedt har jeg ikke hørt noe fra. Heller ikke S. J. Bolton. Takk for tips :)

Det er vel kommet ut de første 5 av Syv Søstre,de har jeg hørt,gleder meg til neste :)  Jeg har hørt på serien Breidablikk,jeg liker den også, men må venne seg litt til dialekten :fnise:Ha en fin fredag :klemmer:

mia83

Breidablikk ja.. hørt om den men ikke hørt den serien ;)

Takk det samme :hug:

Annonse

Chantielle

Jeg er så frustrert og sinna at jeg knapt nok treffer tastene. Nå har jeg gnåla om denne hundesykdommen og hvor sint jeg er fordi jakta her ikke ble utsatt/avlyst. Jegerforbundet(lokalt) bestemte at Mattilsynets anbefalinger for å unngå evt smitte, var unødvendige å følge her på fjellet. Jeg fatter ikke at det går an....

Veterinærinstituttet vet enda ikke om det er smittsomt,men antar at det ikke er så veldig smittsomt mellom hunder. Man må fortsatt følge anbefalingene for å unngå evt. smitte

1 uke siden jakthundene kom.

I dag har jeg fått beskjed om at en av nabohundene har fått sykdommen.

Jeg er redd for mine hunder,jeg er rasende på de som mener seg å vite bedre enn de profesjonelle på Veterinærinstitutt og Mattilsyn, og utsetter ikke bare sine egne hunder,men også andres hunder for fare. Egoisme på høyt nivå :sur:

Luna Llena

Disse jegerne altså, de er faen så egoister, tenker mer på rådyrkjøtt enn hundene, jo. Blir så forbannet :kjefte:

Håper det går bra med dine hunder :hug: og naboen sin og alle andre.

Chantielle
13 minutter siden, Luna Llena skrev:

Disse jegerne altså, de er faen så egoister, tenker mer på rådyrkjøtt enn hundene, jo. Blir så forbannet :kjefte:

Håper det går bra med dine hunder :hug: og naboen sin og alle andre.

Ja,jeg blir så eitrande sinna over at folk ikke bryr seg om verken sine egne hunder eller andres.De kan da for søren vente med å slippe hundene løse ++, til man vet at det ikke er smittsomt.

Ja,håper det går bra med nabohunden og at jeg slipper å få sykdommen på mine egne.

Takk for støtten!:hug: