Gå til innhold

Hvorfor må alt være så veldig seriøst/alvorlig her?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var ikke det minste morrsom . Bare grusom . Å lure folk er noe av det værste jeg vet om. Og det var dette 

Anonymkode: 1a958...d63

Ikke sant? Grusom faktisk. Jeg lurer på deg og likesinnede. Når dere blir såå krenket. Hva er det?

Jeg elsker dyr. Men herregud, dette var bare tull og en oppfinnsom manøver. Lo faktisk. Men som sagt, jeg lurer alvorlig på dere som ikke kan se humoren. Alvorlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Folk skjønte jo at det var tull!! Jez

Når en blir SÅ krenket av humor...gir opp. 

At man skjønner at noe er tull betyr ikke at man er forpliktet til å synes det er morsomt. Ingen er så full av humor at de ler av alt.
Jeg får vel heller følelsen av at det er du som har et problem med dette, siden du måtte skrive en tråd om at andre brukere her inne ikke syntes den tråden var like morsom som det du syntes.

Jeg er forøvrig ganske sikker på at ingen av de som reagerte ble så veldig krenket, så ingen grunn til å misbruke krenket-begrepet hver gang noen reagerer på noe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

om du ikke ser at det gikk ut over noen så tror ikke jeg problemet er mangel på humor hos folk her, men mangel på evnen til å reflektere hos deg. 

Virkelig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hind skrev:

Dette er etter min mening er det kjipeste med et kvinneforum. Damer elsker regler, jo flere jo bedre, og rapporterer over en lav sko. Humor er også mangelvare, men der ser det ut som nyere generasjoner mannfolk er omtrent like ille som damene. Man må nok bare tilpasse seg eller godta å få mange hevde pekefingre. Humor er ut. 

Tragisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367

Dette forumet ville ikke vært det samme uten alle de sure kjerringene. Syns vi skal holde det sånn.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er velkommen til å delta i diskusjonen her om hva dere mener om når TS/andre misbruker redigeringsfunksjonen på en slik måte at folk som har svart i god tro, plutselig får svaret sitt assosiert til et spørsmål som de aldri har svart på. Dere kan jo tenke dere andre potensielle caser, der dere har svart på spørsmål i god tro, og ts deretter endrer trådtittel og HI.

 

Anonymkode: 80e15...9a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske tydelig at de som føler seg mest krenket her er de som ikke var så morsomme som de trodde selv :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ikke sant? Grusom faktisk. Jeg lurer på deg og likesinnede. Når dere blir såå krenket. Hva er det?

Jeg elsker dyr. Men herregud, dette var bare tull og en oppfinnsom manøver. Lo faktisk. Men som sagt, jeg lurer alvorlig på dere som ikke kan se humoren. Alvorlig. 

Er det virkelig så utrolig at andre ikke ler av det samme som deg? Humor er jo i høyeste grad subjektivt, og alle har ulike grenser for hva de synes er greit å tøyse med. Skjønner ikke hvorfor du gjør så mye ut av dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har ikke samme humor som deg, det er vel ikke så vanskelig å forstå? Jeg er enig i at folk overreagerte i den aktuelle tråden, men du sitter ikke med fasiten på hva som er morsomt, og ikke minst hva ANDRE skal finne morsomt. 

Dette er et stort forum med mange brukere, folk er forskjellig, og det må du bare leve med. 

 

Anonymkode: fd1a5...3ff

Jeg lever med det! Kan jeg ikke få komme med en ytring likevel? 

Jeg ble lurt selv, og dummet meg skikkelig ut. Buhu liksom. Fjollete og litt suspekt også, når folk ikke eier selvironi. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

At man skjønner at noe er tull betyr ikke at man er forpliktet til å synes det er morsomt. Ingen er så full av humor at de ler av alt.
Jeg får vel heller følelsen av at det er du som har et problem med dette, siden du måtte skrive en tråd om at andre brukere her inne ikke syntes den tråden var like morsom som det du syntes.

Jeg er forøvrig ganske sikker på at ingen av de som reagerte ble så veldig krenket, så ingen grunn til å misbruke krenket-begrepet hver gang noen reagerer på noe.

Forskjell på å ikke synes det er morsomt, og å bli så sint av litt uskyldig humor som andre har moro med at dere må slette tråden og stoppe den.

 

En skummel retninh vi beveger oss i med at alt som en ilke selv setter pris på skal sensureres og fjernes

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Er det virkelig så utrolig at andre ikke ler av det samme som deg? Humor er jo i høyeste grad subjektivt, og alle har ulike grenser for hva de synes er greit å tøyse med. Skjønner ikke hvorfor du gjør så mye ut av dette.

Jeg gjør ikke så MYE ut av det! Jeg fikk bare lyst til å si noe om det. Greit? 

Nei, alle har ikke min sans for humor. Jeg elsker dyr, og derfor syns jeg tråden ble desto morsommere. Rart gitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har ikke samme humor som deg, det er vel ikke så vanskelig å forstå? Jeg er enig i at folk overreagerte i den aktuelle tråden, men du sitter ikke med fasiten på hva som er morsomt, og ikke minst hva ANDRE skal finne morsomt. 

Dette er et stort forum med mange brukere, folk er forskjellig, og det må du bare leve med. 

 

Anonymkode: fd1a5...3ff

Er jo motsatt. De som sletter tråden aksepterer ikke at ikke alle har samme humor . Så de ignorerer Ikke bare, eller lar være å le, som et voksent sinn ville gjort, de fjerner det

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, xfs367 skrev:

Dette forumet ville ikke vært det samme uten alle de sure kjerringene. Syns vi skal holde det sånn.

Du syns nok det :) ser fram til neste sprell. Mulig jeg driter meg ut. Skal grine i to døgn i så fall. Stakkars meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Hvem var geniet som endret tittel?

Den siste jeg siterte  👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvem var geniet som endret tittel?

Noen ble kanskje inspirert av denne tråden? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1294308-hva-mener-dere-om-å-endre-trådtittelen-lang-tid-etter-at-diskusjonen-i-en-tråd-er-godt-i-gang-burde-det-vært-en-tidsfrist-på-å-endre-trådti/

 

Anonymkode: 80e15...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det var morsomt og var blant de som rapporterte tråden. Jeg synes ikke det er greit å lure folk.

Anonymkode: f3da4...6f5

Noen ganger vet du..så er det å bli lurt, humor. Hvis en ikke tar seg selv så sjukt høytidlig. Ærlig talt! Det er befriende å LE av seg selv. Prøv det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, xfs367 skrev:

:sjenert:

Image result for muslim worship

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Noen ganger vet du..så er det å bli lurt, humor. Hvis en ikke tar seg selv så sjukt høytidlig. Ærlig talt! Det er befriende å LE av seg selv. Prøv det. 

Det er stor forskjell på å bli lurt til å svare at man liker pizza, og at ts endrer trådtittel og HI slik at man svarer at man ikke liker pizza, enn å bli lurt til å svare på noe som ts i ettertid endrer til å være spørsmål om mishandling.

Anonymkode: 80e15...9a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...