Gå til innhold

Hvorfor må alt være så veldig seriøst/alvorlig her?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Blir så matt av at det er så lite humor her jeg. Nå er det en bruker som skriver div innlegg, og jeg gikk rett i fella selv. SO WHAT? Ja, jeg dummet meg ut. Og LER av det fordi altså, hallo! Jeg driter meg ut og føler ikke for å hikste i gråt av den grunn. Tvert i mot. Skjer med selvironi?? 

Nå har en tråd blitt slettet fordi noen hiver seg på rapporteringdknappen fordi de tar ALT så veldig alvorlig. Makan!! Hva med å LE? Uff, skumle greier. 

Slutt å ta deg selv så ekstremt alvorlig! Håpløst 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Nå har en tråd blitt slettet fordi noen hiver seg på rapporteringdknappen fordi de tar ALT så veldig alvorlig.

Nå har en tråd blitt slettet fordi det var regelbrudd.

Anonymkode: 80e15...9a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har ikke samme humor som deg, det er vel ikke så vanskelig å forstå? Jeg er enig i at folk overreagerte i den aktuelle tråden, men du sitter ikke med fasiten på hva som er morsomt, og ikke minst hva ANDRE skal finne morsomt. 

Dette er et stort forum med mange brukere, folk er forskjellig, og det må du bare leve med. 

 

Anonymkode: fd1a5...3ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 68941...579

Ja men det har vært noen innlegg her som harselerer og gjør litt narr av. 

Sist var at hn(ts) spurte om hvilke dyr en syns er søtest. Byttet overskrift så det ble " hvilke dyr liker du å plage?" Og folk blir hysteriske. Jeg syns det var en morsom manøver. Men nei. Her tar folk alt grav alvorlig. Syns det er så utrolig tafatt. Sorry, men sant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Blir så matt av at det er så lite humor her jeg. Nå er det en bruker som skriver div innlegg, og jeg gikk rett i fella selv. SO WHAT? Ja, jeg dummet meg ut. Og LER av det fordi altså, hallo! Jeg driter meg ut og føler ikke for å hikste i gråt av den grunn. Tvert i mot. Skjer med selvironi?? 

Nå har en tråd blitt slettet fordi noen hiver seg på rapporteringdknappen fordi de tar ALT så veldig alvorlig. Makan!! Hva med å LE? Uff, skumle greier. 

Slutt å ta deg selv så ekstremt alvorlig! Håpløst 

Alle er ikke like. Jeg forstår godt at noen syntes det var ekkelt å bli uthengt som dyremishandlere når de er dyreelskere. Disse svarte i en tråd der ts spurte om hvilket dyr de likte best el.l., og i ettertid endret ts trådtittel og HI, slik at det så ut som om folk svarte på hvilke dyr de likte å mishandle.

Anonymkode: 80e15...9a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har en tråd blitt slettet fordi det var regelbrudd.

Anonymkode: 80e15...9a1

Fordi noen alltid må hive seg på rapporteringsknappen ja. Og hets som ER alvorlig får stå. Helt idiotisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle er ikke like. Jeg forstår godt at noen syntes det var ekkelt å bli uthengt som dyremishandlere når de er dyreelskere. Disse svarte i en tråd der ts spurte om hvilket dyr de likte best el.l., og i ettertid endret ts trådtittel og HI, slik at det så ut som om folk svarte på hvilke dyr de likte å mishandle.

Anonymkode: 80e15...9a1

Ja. Sånn var det. Jeg så humoren, og tror virkelig ingen ville svart alvorlig på at de mishandler dyr! Er ikke så mange psykopater her vel? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke det minste morrsom . Bare grusom . Å lure folk er noe av det værste jeg vet om. Og det var dette 

Anonymkode: 1a958...d63

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja men det har vært noen innlegg her som harselerer og gjør litt narr av. 

Sist var at hn(ts) spurte om hvilke dyr en syns er søtest. Byttet overskrift så det ble " hvilke dyr liker du å plage?" Og folk blir hysteriske. Jeg syns det var en morsom manøver. Men nei. Her tar folk alt grav alvorlig. Syns det er så utrolig tafatt. Sorry, men sant. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1294363-tråden-for-oss-dyreplagere/?tab=comments#comment-23742633

Anonymkode: 80e15...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja men det har vært noen innlegg her som harselerer og gjør litt narr av. 

Sist var at hn(ts) spurte om hvilke dyr en syns er søtest. Byttet overskrift så det ble " hvilke dyr liker du å plage?" Og folk blir hysteriske. Jeg syns det var en morsom manøver. Men nei. Her tar folk alt grav alvorlig. Syns det er så utrolig tafatt. Sorry, men sant. 

Jeg ler av mye, men må innrømme at jeg mye heller vil bli oppfattet som en uten humor enn en dyreplager. Nå så ikke jeg den nevnte tråden, men hvis det var sånn det foregikk så skjønner jeg at ikke alle syntes det var morsomt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hele greia med "dyremishandler" tråden var mer barnslig enn humoristisk. Går fint an å ha det morro uten å la det gå ut over andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var morsomt og var blant de som rapporterte tråden. Jeg synes ikke det er greit å lure folk.

Anonymkode: f3da4...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Fordi noen alltid må hive seg på rapporteringsknappen ja. Og hets som ER alvorlig får stå. Helt idiotisk. 

Tråden hadde blitt slettet uansett om noen hadde rapportert den eller ei.

Anonymkode: 80e15...9a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Jeg ler av mye, men må innrømme at jeg mye heller vil bli oppfattet som en uten humor enn en dyreplager. Nå så ikke jeg den nevnte tråden, men hvis det var sånn det foregikk så skjønner jeg at ikke alle syntes det var morsomt.

Folk skjønte jo at det var tull!! Jez

Når en blir SÅ krenket av humor...gir opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Deerinspotlight skrev:

Syns hele greia med "dyremishandler" tråden var mer barnslig enn humoristisk. Går fint an å ha det morro uten å la det gå ut over andre. 

Hvem gikk det ut over? Alle så jo at det var tull. Mygod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Hvem gikk det ut over? Alle så jo at det var tull. Mygod

om du ikke ser at det gikk ut over noen så tror ikke jeg problemet er mangel på humor hos folk her, men mangel på evnen til å reflektere hos deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er etter min mening er det kjipeste med et kvinneforum. Damer elsker regler, jo flere jo bedre, og rapporterer over en lav sko. Humor er også mangelvare, men der ser det ut som nyere generasjoner mannfolk er omtrent like ille som damene. Man må nok bare tilpasse seg eller godta å få mange hevde pekefingre. Humor er ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...