Gå til innhold

Hva anbefaler du av sexleketøy til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Mysticgirl 💗💗💗

Anonymkode: 7e34a...c98

😘❤️

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt 😘

Anonymkode: ebc0f...50e

❤️😘

1 minutt siden, bjone skrev:

Du får sagt det du 

😘❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 18.7.2019 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Langt forhold, og jeg føler for å utfordre min mann litt i forhold til å ta i bruk leketøy, også for ham, men sliter litt med valget. Menn er tydeligvis ikke så flinke til å anmelde produkter, og jeg vet ikke hva som er best. 

Jeg har nå bestilt en flashlite, et sett buttplugger for nybegynnere og en share dildo (ala strap on, men uten strap) , men blir veldig glad dersom noen av dere har leketøy dere kan anbefale for å pirre og utfordre min mann. 

Anonymkode: f2d03...52e

Absolutt en mx figther eller tilsvarende. Kan brukes på pikken hans og gir deilige orgasmer. Den kan selvfølgelig brukes av dere begge og er ikke laget spesifikt for kvinner.  (Den er faktisk laget for massasje av kroppen). Ellers vil jeg anbefale anal leketøy, gjerne som vibrerer. Ha den inni deg samtidig han er inni vagina - det blir en ny følelse.Og finn ut om han liker glidemiddel ut om han liker glidemiddel. Det gir luksusfølelse uansett om du runker ham eller bruker et massasjeapparat. 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå gjør jeg jo det på veldig forskjellige måter, og tror ikke at alle er forenelige med en som er nybegynner i analsex, men innstilt på å ta det varsomt, og forsøke meg frem. God tid, ingen stress. Dette har jeg ventet på i så mange år at jeg virkelig skal ta det rolig, og få med meg hver minste respons. :) Jeg ønsker jo virkelig at han skal nyte det, slappe godt av og at det føles fint. For begge. 

Tusen takk for veldig gode råd! 

Selv synes jeg den beste og mest varsomme måten å bli tatt analt på er at han ligger bak meg, i skje, og at jeg styrer presset i starten. Leker meg selv lysten og klar ved å presse mot, og la ham trenge inn i mitt tempo. Han merker når jeg er klar for at han tar mer over. Jeg kommer nok til å bruke litt av egen erfaring i forhold til å mestre analsex, men siden kvinner og menn er litt ulike der bak, på grunn av prostata, er det veldig kjekt å få råd av en mann. 

Anonymkode: f2d03...52e

Analt krever trening 🙂 Men på siden du som beskriver er jo en fin måte å trenge inn på, brukt den selv på kvinner mange ganger. Men igjen bruk god tid...massere anus med fingrene først. Varme opp.

Hadde min magiske analorgasme i dag...😍 Sparer meg en ukes tid til neste...lever så lenge på det.

Anonymkode: 7a523...ce5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Analt krever trening 🙂 Men på siden du som beskriver er jo en fin måte å trenge inn på, brukt den selv på kvinner mange ganger. Men igjen bruk god tid...massere anus med fingrene først. Varme opp.

Hadde min magiske analorgasme i dag...😍 Sparer meg en ukes tid til neste...lever så lenge på det.

Anonymkode: 7a523...ce5

Ja, dette krever trening tydeligvis! Han fikk oppvarming uten like, men dette fikk vi ikke til. :( Tror det må en helflaske vodka til for å få ham til å slappe av tilstrekkelig, selv om han gjerne ønsket at vi skulle få det til han også. Vi måtte gi opp, og tror vi avventer litt, til det virker fristende å forsøke igjen. 

"Lommelykten" var imidlertid en suksess. Trodde at han skulle være så negativ til den at jeg passet på å tre den på mens han lå i stilling der han ikke kunne se hva jeg gjorde, men responsen var fantastisk, og da han først hadde kjent hvor deilig det var kom det ingen protester mot å ha den med i leken. :) Anbefales! 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette krever trening tydeligvis! Han fikk oppvarming uten like, men dette fikk vi ikke til. :( Tror det må en helflaske vodka til for å få ham til å slappe av tilstrekkelig, selv om han gjerne ønsket at vi skulle få det til han også. Vi måtte gi opp, og tror vi avventer litt, til det virker fristende å forsøke igjen. 

"Lommelykten" var imidlertid en suksess. Trodde at han skulle være så negativ til den at jeg passet på å tre den på mens han lå i stilling der han ikke kunne se hva jeg gjorde, men responsen var fantastisk, og da han først hadde kjent hvor deilig det var kom det ingen protester mot å ha den med i leken. :) Anbefales! 

Anonymkode: f2d03...52e

Du må nok bruke fingre og noe lite i starten 🙂 Sug mens du fingrer anus....hold fingrene inni og press for å føle deg frem.

Hold deg unna alkohol.

Anonymkode: 7a523...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2019 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Analt krever trening 🙂 Men på siden du som beskriver er jo en fin måte å trenge inn på, brukt den selv på kvinner mange ganger. Men igjen bruk god tid...massere anus med fingrene først. Varme opp.

Hadde min magiske analorgasme i dag...😍 Sparer meg en ukes tid til neste...lever så lenge på det.

Anonymkode: 7a523...ce5

Deilig, hvordan er og oppleves en analorgasme.

Anonymkode: 4f30a...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette krever trening tydeligvis! Han fikk oppvarming uten like, men dette fikk vi ikke til. :( Tror det må en helflaske vodka til for å få ham til å slappe av tilstrekkelig, selv om han gjerne ønsket at vi skulle få det til han også. Vi måtte gi opp, og tror vi avventer litt, til det virker fristende å forsøke igjen. 

"Lommelykten" var imidlertid en suksess. Trodde at han skulle være så negativ til den at jeg passet på å tre den på mens han lå i stilling der han ikke kunne se hva jeg gjorde, men responsen var fantastisk, og da han først hadde kjent hvor deilig det var kom det ingen protester mot å ha den med i leken. :) Anbefales! 

Anonymkode: f2d03...52e

Lommelykt faktisk. Bra det ble Deilig for han😉😚 Kom han kraftig?

Anonymkode: 4f30a...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...