Gå til innhold

Hva anbefaler du av sexleketøy til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva anbefaler du av sexleketøy til menn?

- Kvinner.

(Ja, ja, jeg vet, eier ikke humor, rapportert, bla bla bla)

Anonymkode: 53c85...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Langt forhold, og jeg føler for å utfordre min mann litt i forhold til å ta i bruk leketøy, også for ham, men sliter litt med valget. Menn er tydeligvis ikke så flinke til å anmelde produkter, og jeg vet ikke hva som er best. 

Jeg har nå bestilt en flashlite, et sett buttplugger for nybegynnere og en share dildo (ala strap on, men uten strap) , men blir veldig glad dersom noen av dere har leketøy dere kan anbefale for å pirre og utfordre min mann. 

Anonymkode: f2d03...52e

Beste "sexleketøyet" er ei dame som er villig og liker å ha sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dildo som du bruker analt på deg selv, gir deg en ny dimensjon av orgasme.

Hilsen mann som klarer seg fint på egenhånd etter jeg oppdaget orgasme av kun anal stimulanse...

Anonymkode: 7a523...ce5

Fint at du klarer deg på egenhånd, men jeg har jo veldig lyst til å delta i denne utforskningen sammen med ham. Det bør vel ikke være et minus at vi kan dele det? :)

Er det noe spesielt du kan anbefale angående type, form og hvordan man gjør det? 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva anbefaler du av sexleketøy til menn?

- Kvinner.

(Ja, ja, jeg vet, eier ikke humor, rapportert, bla bla bla)

Anonymkode: 53c85...77d

Er som nevnt åpen for det, og står høyest på min ønskeliste også, men det er en stund siden vi traff en kvinne som ønsket å være med oss som par. Var mye enklere da vi var yngre, og i en aldersgruppe der mange var single, utforskende og lekne. 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Beste "sexleketøyet" er ei dame som er villig og liker å ha sex. 

Ja han er nok litt enig med deg der, og det er nok jeg som er mest ivrig på å fornye oss litt. Alt mellom bare oss er gjort, mange ganger. Det meste av typer leketøy til meg er også testet, så derfor føler jeg for å forsøke ting til ham. 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så sikker på at jeg vil sette pris på dette. 

Anonymkode: f2d03...52e

Helt i orden. Ikke mange som klarer det i hverdagen.

Anonymkode: f49a8...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dildo som du bruker analt på deg selv, gir deg en ny dimensjon av orgasme.

Hilsen mann som klarer seg fint på egenhånd etter jeg oppdaget orgasme av kun anal stimulanse...

Anonymkode: 7a523...ce5

Hei. Hvordan oppleves det egentlig? Blir orgasmen ekstrem?

Anonymkode: 4f30a...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vi gjort ved anledning, men er ikke akkurat noe man kan bestille når man har lyst. 

Anonymkode: f2d03...52e

En ekstra mann kan man stort sett bestille, og mannen gir også analstimulansen du shopper etter. #barenevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

En ekstra mann kan man stort sett bestille, og mannen gir også analstimulansen du shopper etter. #barenevner

Akkurat det står ikke på ønskelista til noen av oss. Litt synd egentlig, for det er som du sier mye enklere å finne. 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker et vibratoregg i musa mens vi knuller. Gir nytelse både til henne og meg

Anonymkode: 4248a...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint at du klarer deg på egenhånd, men jeg har jo veldig lyst til å delta i denne utforskningen sammen med ham. Det bør vel ikke være et minus at vi kan dele det? :)

Er det noe spesielt du kan anbefale angående type, form og hvordan man gjør det? 

Anonymkode: f2d03...52e

Ops, leste ikke godt nok her 🙂 Trodde det var mann som søkte tips for leketøy alene.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Hvordan oppleves det egentlig? Blir orgasmen ekstrem?

Anonymkode: 4f30a...d13

Svarer felles her, en dildo på ca 15cm. Gjerne tykkere nederst, er jo ca 5cm på innsiden det er best. Såkalt g-punktet. Jeg fester den så jeg kan ri den, setter meg helt nedpå. Jobber med hoftene frem og tilbake....etter kanskje 5min+ så kjenner man det nærmer seg. Helt nydelig orgasme, sæden renner ut av penis. Spruter ikke så kraftig som ved å stimulere penis. Men magisk deilig orgasme 🙂

En slik uka holder fint for meg....husk glid og oppvarming med fingre først. Spyle seg med vann før leken starter 2-3 ganger.

Anonymkode: 7a523...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ops, leste ikke godt nok her 🙂 Trodde det var mann som søkte tips for leketøy alene.

Svarer felles her, en dildo på ca 15cm. Gjerne tykkere nederst, er jo ca 5cm på innsiden det er best. Såkalt g-punktet. Jeg fester den så jeg kan ri den, setter meg helt nedpå. Jobber med hoftene frem og tilbake....etter kanskje 5min+ så kjenner man det nærmer seg. Helt nydelig orgasme, sæden renner ut av penis. Spruter ikke så kraftig som ved å stimulere penis. Men magisk deilig orgasme 🙂

En slik uka holder fint for meg....husk glid og oppvarming med fingre først. Spyle seg med vann før leken starter 2-3 ganger.

Anonymkode: 7a523...ce5

Tusen takk! Da forstår jeg mer hvilke måte jeg bør stimulerer på. 

Trenger du ikke stimuli av penis overhodet? Det er det som bekymrer meg mest, og derfor jeg også vurderte noe han kunne penere samtidig (men vet det blir for drøyt for min mann), for han er såpass stor at om jeg er bak ham frykter jeg at jeg ikke rekker så godt til. Vi får imidlertid forsøke oss forsiktig frem med stillinger. 

Jeg spurte i går om han er klar for dette, og det er han heldigvis. Tror han er litt nysgjerrig selv, til tross for at han som mann har litt fordommer mot det å være den som blir tatt. For 10 år siden hadde det blitt klart nei. Veldig fint at han nå begynner å tenke at det å utforske oss to mellom, alt som potensielt kan føre til nytelse, ikke dreier seg om legning eller kjønn. 

Anonymkode: f2d03...52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Da forstår jeg mer hvilke måte jeg bør stimulerer på. 

Trenger du ikke stimuli av penis overhodet? Det er det som bekymrer meg mest, og derfor jeg også vurderte noe han kunne penere samtidig (men vet det blir for drøyt for min mann), for han er såpass stor at om jeg er bak ham frykter jeg at jeg ikke rekker så godt til. Vi får imidlertid forsøke oss forsiktig frem med stillinger. 

Jeg spurte i går om han er klar for dette, og det er han heldigvis. Tror han er litt nysgjerrig selv, til tross for at han som mann har litt fordommer mot det å være den som blir tatt. For 10 år siden hadde det blitt klart nei. Veldig fint at han nå begynner å tenke at det å utforske oss to mellom, alt som potensielt kan føre til nytelse, ikke dreier seg om legning eller kjønn. 

Anonymkode: f2d03...52e

De fleste stimulerer penis samtidig, da det forsterker orgasmen. Men etterhvert klarte jeg det uten, da kom jeg til en ny verden 🙂 

La han ligge på ryggen, med puta under rumpa. Så du kan være foran på kne med strap-on, så kan du runke han samtidig mens du tar han analt. Etter litt trening og utforsking kan det bli veldig bra...men husk...god tid. Ikke stress.

Men i starten kan du jo bare bruke en finger på han, mens du suger og runker. Du har den fulle kontrollen over nytelsen da.

Analsex har ingenting med legning/kjønn å gjøre. Det handler om pure nytelse. Men igjen, ikke bare inn og ut. Helst vugge frem og tilbake så man presse på det rette stedene.

Tenk etter hvordan du rir selv.

Anonymkode: 7a523...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste stimulerer penis samtidig, da det forsterker orgasmen. Men etterhvert klarte jeg det uten, da kom jeg til en ny verden 🙂 

La han ligge på ryggen, med puta under rumpa. Så du kan være foran på kne med strap-on, så kan du runke han samtidig mens du tar han analt. Etter litt trening og utforsking kan det bli veldig bra...men husk...god tid. Ikke stress.

Men i starten kan du jo bare bruke en finger på han, mens du suger og runker. Du har den fulle kontrollen over nytelsen da.

Analsex har ingenting med legning/kjønn å gjøre. Det handler om pure nytelse. Men igjen, ikke bare inn og ut. Helst vugge frem og tilbake så man presse på det rette stedene.

Tenk etter hvordan du rir selv.

Anonymkode: 7a523...ce5

Ja nå gjør jeg jo det på veldig forskjellige måter, og tror ikke at alle er forenelige med en som er nybegynner i analsex, men innstilt på å ta det varsomt, og forsøke meg frem. God tid, ingen stress. Dette har jeg ventet på i så mange år at jeg virkelig skal ta det rolig, og få med meg hver minste respons. :) Jeg ønsker jo virkelig at han skal nyte det, slappe godt av og at det føles fint. For begge. 

Tusen takk for veldig gode råd! 

Selv synes jeg den beste og mest varsomme måten å bli tatt analt på er at han ligger bak meg, i skje, og at jeg styrer presset i starten. Leker meg selv lysten og klar ved å presse mot, og la ham trenge inn i mitt tempo. Han merker når jeg er klar for at han tar mer over. Jeg kommer nok til å bruke litt av egen erfaring i forhold til å mestre analsex, men siden kvinner og menn er litt ulike der bak, på grunn av prostata, er det veldig kjekt å få råd av en mann. 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere behøver vel kanskje ikke å starte med full pakke med en gang? Tror det holder lenge med det dere har bestilt nå. Så kan dere heller utvide litt.

Personlig har jeg en fleshlight og en liten buttplug og er veldig fornøyd med det. Men bruker det alene. Jeg kunne godt tenke meg å bli "tatt" med en strap-on av kona, men det kommer ALDRI til å skje....

Anonymkode: 412f6...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere behøver vel kanskje ikke å starte med full pakke med en gang? Tror det holder lenge med det dere har bestilt nå. Så kan dere heller utvide litt.

Personlig har jeg en fleshlight og en liten buttplug og er veldig fornøyd med det. Men bruker det alene. Jeg kunne godt tenke meg å bli "tatt" med en strap-on av kona, men det kommer ALDRI til å skje....

Anonymkode: 412f6...3e2

Nei, tror jeg allerede vil utfordre ham tilstrekkelig nå. ;)

Synd at både menn og kvinner har så mange hemninger! Ett liv, kan ikke forstå grunnen til å ikke utforske det som gir nytelse. At man begrenser seg til partner er ok og fint, men selv det er det for mange som ikke vil forsøke ting. 

Anonymkode: f2d03...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Mysticgirl skrev:

En kvinne  :)

Korrekt 😘

Anonymkode: ebc0f...50e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...