Gå til innhold

Dere som bruker el-tester, jevnlig sex eller følge testene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det? Sex annenhver dag gjennom hele eller deler av syklusen eller bare rundt positiv test? 

El varierer med rundt 5 dager hos meg, så jeg vet ikke helt når den kommer fra gang til gang. Sykluser på 30-36 dager. Syns det er litt strevsomt å ha sex gjennom hele syklusen. Men vil jo treffe! 

Hører gjerne deres tips :)

Anonymkode: f2813...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde sex annenhver dag, men testet for EL hver morgen. Fikk positiv test på "sex-fri" dag, så hadde da sex denne kvelden + de 3 neste kveldene. Hadde derfor sex 3 dager før EL inntraff, på selve dagen og dagen etter :) Jeg temper i FF, så EL ble bekreftet, gravid i uke 4+2 nå ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex jevnlig, men tenker å bruke EL-tester for å være sikker på å treffe. Kan jo være at EL ikke er den dagen vi tror at det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester, men har sex ca. annenhver dag i den uka jeg har EL. :)

Anonymkode: 1ad30...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde vel fire sykluser den gangen her, de tre første fulgte vi el-testene, den fjerde slappet vi litt mer av og droppet testene (men hadde jo da en viss oversikt etter tre mnd med el-tester). Hadde vel sex ca annenhver dag den siste mnd - da ble det klaff gitt:)

Anonymkode: 3f2e6...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke helt på de, har litt dårlig erfaring med det. Tar tester, men har likevel sex annenhver dag. 

Anonymkode: 0663c...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...