Neutral90 Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #2281 Del Skrevet 26. juli 2022 Love90 skrev (10 timer siden): Håper så inderlig det setter seg en spire som kan bli der i 9 mnd hos dere snart! Jeg følger med her og heier såå mye!❤️❤️ ser du skal ha et nytt uttak? Er planen å gjøre/prøve noe annerledes denne gangen? Husker ikke alt du har prøvd men har du prøvd blodfortynnende etter innsett? Må være noe mer å prøve som ikke er prøvd enda? ❤️ Mange gode klemmer her ifra! Er virkelig ikke rettferdig om hvor mye noen må gå igjennom for å få sin størte drøm oppfylt! Og andre rekker å få både 2-3 barn imens noen sliter så lenge med nr 1. håper så inderlig at dere lykkes snart! Takk for det gode Love90 🥰 det er veldig urettferdig og lenge følte jeg at livet sto stille. Noe som ville vært overlevbart en liten stund, men ikke i 5 år. Er veldig veldig klar for å bli ferdig nå :-) lykke til med innspurten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #2282 Del Skrevet 26. juli 2022 Cd 2 og sprøytetsart Det er rart hvordan speøytestart på en måte er helt fantastisk fordi det gir håp om at NÅ skjer det. De neste 12 dagene legger jeg grunnlaget for at livet skal endres for alltid. Eller, så kan det blir veldig skuffende, slik som sist. Bruker blodfortynnende i form av klexane og albyl e og prednisolon. Både før og etter uttak. I tillegg ekstra østrogen etter innsett. Går på samme dose som sist. Jeg låg jo an til at det skulle bli et veldig bra forsøk, men så gikk jeg for lenge og eggene var overmodne. Målet denne gangen er like mange egg, som ikke har fått vokse seg for store 🥲👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 26. juli 2022 #2283 Del Skrevet 26. juli 2022 Som jeg håper at du skal få ditt største ønske oppfylt. Du er ofte i mine tanker ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #2284 Del Skrevet 27. juli 2022 SUPERMIRI skrev (På 26.7.2022 den 9.17): Som jeg håper at du skal få ditt største ønske oppfylt. Du er ofte i mine tanker ❤️ Jeg blir varm om hjertet for det finnes så mange fine folk, som du er et prakteksempel på ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 27. juli 2022 #2285 Del Skrevet 27. juli 2022 Masse lykke til med ny runde! Håper så inderlig at dette blir måneden dere lykkes ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 28. juli 2022 #2286 Del Skrevet 28. juli 2022 Her vil jeg følge, krysser fingrene for dere❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 1. august 2022 #2287 Del Skrevet 1. august 2022 Masse lykke til 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. august 2022 Forfatter #2288 Del Skrevet 3. august 2022 Tussi2018 skrev (På 27.7.2022 den 23.53): Masse lykke til med ny runde! Håper så inderlig at dette blir måneden dere lykkes ❤️ elinoooor skrev (På 28.7.2022 den 21.40): Her vil jeg følge, krysser fingrene for dere❤️ Elise93 skrev (På 1.8.2022 den 10.34): Masse lykke til 🤞❤️ Tusen hjertelig takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. august 2022 Forfatter #2289 Del Skrevet 3. august 2022 Sprøytedag 9 Jeg er helt utslitt og matt fysisk og mentalt. Spesielt prednisolon gjør st jeg sover lite og fyremadel (for å hindre eggløsning) gir en generell ufølelse av blærgh. Litt sånn småsyk og svetter i bøtter og spann, uten at jeg egentlig er syk. Så det røyner jo litt på, men enden er nær. Kontroll på fredag og det kjennes i alle fall ut som at det er noe som vokser nedi der 🤞 Jeg har vært noen dager hos mine foreldre for å hjelpe de med praktiske ting. Blant annet kjørte vi endel avfall til renovasjon. I garasjen sto en haug som skulle kastes. Der sto også vuggen pappa lagde når de fikk barn og som søstrene mine har brukt til sine barn. Jeg antok jo at den var en del av "skal kastes haugen", og måtte ta meg noen minutter for meg selv før jeg gikk inn til mindre foreldre. Vi fyller i hengeren og jeg spør om "dette" også skal kastes. Da blir min mor tydelig overrasket og brydd og sier med en gang at det selvsagt ikke skal kastes for det er jo til meg når vi forhåpentligvis får barn. Jeg bare 😭😭😭 Jeg er så var for alle slike subtile og mindre subtile tegn på at vi har en annen posisjon i samfunnet og familien generelt som barnløs. Det er noe av det vondeste som skjer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. august 2022 Forfatter #2290 Del Skrevet 5. august 2022 17 follikler på ca samme str og slimhinne på 10 mm :-) uttak mandag! Vi har snakket mye de siste dagene og mest trolig blir dette siste uttaket. Siste på lang tid i alle fall. Vi sa jo det samme før forrige uttak i januar, men det var jo et tragisk resultat - med forbehold om "normalt" resultat blir dette siste uttak... livet er så mye mer enn dette og vi har brukt 4 år på å føle oss mislykket. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 6. august 2022 #2291 Del Skrevet 6. august 2022 Oi, så bra! Håper dette blir siste uttaket ja 🤞❤️ det skjønner jeg veldig godt, dette er en så altoppslukende prosess. SÅ mye tid, penger og energi som går til dette 😮💨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. august 2022 Forfatter #2292 Del Skrevet 8. august 2022 16 egg ut, men et par av de var litt mindre så ikke sikkert de var modne :-) vært helt slått ut og sovet siden uttak. Det har tatt en del på denne gangen, mye reising og nerver. Grugleder meg til å høre om befruktning i morgen - nytt er at de gjør icsi denne gangen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 8. august 2022 #2293 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) Hei ! Lenge siden sist, har tenkt på deg. Ønsker deg masse lykke til ♥️ Det her blir spennende ♥️ Endret 8. august 2022 av Billiegirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. august 2022 Forfatter #2294 Del Skrevet 8. august 2022 Billiegirl skrev (27 minutter siden): Hei ! Lenge siden sist, har tenkt på deg. Ønsker deg masse lykke til ♥️ Det her blir spennende ♥️ Hei! Likeså! Hvordan går det med deg? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. august 2022 #2295 Del Skrevet 8. august 2022 Det er jo kjempebra 😍 håper på mange gode! 🤩🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. august 2022 Forfatter #2296 Del Skrevet 8. august 2022 Elise93 skrev (33 minutter siden): Det er jo kjempebra 😍 håper på mange gode! 🤩🤞 Takk så mye, det som er i mine he der er overstått ❤️🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. august 2022 #2297 Del Skrevet 8. august 2022 Så mange egg! Så bra🤩 krysser alt jeg kan for at dere skal få så mange som mulig befruktet og som deler seg riktig nå! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 8. august 2022 #2298 Del Skrevet 8. august 2022 Neutral90 skrev (2 timer siden): Hei! Likeså! Hvordan går det med deg? ❤️ Kom over tråden din helt tilfeldig, håper veldig du lykkes denne gangen. Med meg står det veldig stille denne gangen, har ett egg på frys og to forsøk igjen på spiren. Men siden ingen egg har festet seg så ville spiren sende inn en prøve av slimhinnen min, husker ikke hva den prøven het… men prøven måtte sendes til England og jeg fikk ikke svar før spiren tok sommerferie. Håper på svar denne uken, det har vært litt lenge å vente. Så her er det litt på stedet hvil…Er på det stedet at jeg tar det som det kommer. Det ligger hele tiden i bakhodet, men ikke så lei meg som jeg brukte å bli. Du prøver blodfortynnende og kortison ? Jeg kunne få prøve kortison jeg også om det blir flere forsøk. Reagerer du mye på det ? Nå håper jeg sånn det blir din tur snart ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. august 2022 Forfatter #2299 Del Skrevet 9. august 2022 Billiegirl skrev (13 timer siden): Kom over tråden din helt tilfeldig, håper veldig du lykkes denne gangen. Med meg står det veldig stille denne gangen, har ett egg på frys og to forsøk igjen på spiren. Men siden ingen egg har festet seg så ville spiren sende inn en prøve av slimhinnen min, husker ikke hva den prøven het… men prøven måtte sendes til England og jeg fikk ikke svar før spiren tok sommerferie. Håper på svar denne uken, det har vært litt lenge å vente. Så her er det litt på stedet hvil…Er på det stedet at jeg tar det som det kommer. Det ligger hele tiden i bakhodet, men ikke så lei meg som jeg brukte å bli. Du prøver blodfortynnende og kortison ? Jeg kunne få prøve kortison jeg også om det blir flere forsøk. Reagerer du mye på det ? Nå håper jeg sånn det blir din tur snart ♥️ Kjempelurt med slik prøve! Det er vel sjeldent de finner noe, men desto viktigere å ordne opp i dersom de finner noe :-) krysser fingrene for deg! Høres ut som at vi begge er litt på samme stedet. Det betyr jo ikke at ønsket er noe mindre, men vi hadde jo ødelagt oss selv til slutt også.... faen det er vanskelig dette her. Jeg har brukt blodfortynnende og prednisolon, ja. Det er etter anbefaling fra en reumatolog på st Olavs, da jeg har en ikke kronisk autoimmun sykdom som egentlig ikke skal påvirke fertilitet, men som hun sa: det er så mye vi ennå ikke vet og det skader ikke å prøve. Skal også ta dobbel dose progesteron dersom jeg blir gravid :-) jeg har gått mye på kortison. Det er verdens beste og verdens verste medisin. Vel og merke går jegnpå mellom 20 og 40 mg, vanligvis gir de 5 mg dersom det ikke er noe indikasjon for å bruke den. På 5 mg har jeg ikke merket så mye. På 20mg+ blir jeg helt psycho - sover lite og dårlig, vdldig kroppslig og mentalt rastløs. Blir egentlig litt manisk depressiv for der svinger så enormt i alle retninger. Jeg får mye energi og kan jogge km etter km på den. sorry langt svar, men du har en plass i hjertet mitt ❤️ håper du går svar snart og får kommet igang igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. august 2022 Forfatter #2300 Del Skrevet 9. august 2022 12 egg befruktet ❤️ st Olavs brukte å si at man bør anta at minst halvparten faller fra innen dag 5, men forventer absolutt ikke 6 blastoer igjen! Rent statistisk sett har det beste forsøket vårt være 1/3 av egg har blitt blasto, dvs i en våt fantasi tør jeg å håpe på 4. Uansett er dette forsøket allerede mye bedre enn forrige forsøk. Har vært litt i dårlig form og mer eller mindre sovet siden vi dro fra Trondheim. Skal prøve å rusle meg en tur i nabolaget og se om kroppen kommer igang. Er allerede mye mindre oppblåst. Skulle veldig ønske at andre "vanlige" forstod hvor mye dette påvirker helsen! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå