Gå til innhold

Få tegnede øyenbryn til å vare over natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig? Jeg må «tegne» på brynene mine. Har gjort det i mange herrens år da jeg har svært lite hår der brynene «skal» være. Føler meg utrolig naken og lite fin uten øyenbryn, det første jeg gjør om morgenen er å sprette opp på badet for å fikse dem. 

Er det mulig å få dem til å vare over natta? Bruker en sak fra Maybelline som heter tattoo brow ett eller annet. Tips? Er så lei av å ikke tørre å stå opp om samboer har besøk feks...

Anonymkode: a81c7...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme utfordring som deg, og jeg synes øyebrynspennen til Sensai er best. Ikke ofte den varer over natta, men den varer hvertfall hele dagen!

 

Anonymkode: 9daba...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du alltid hatt lite hår der?

Anonymkode: 77581...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shape & Shade-pennen fra MAC synes jeg fungerer flott. Bruker denne med litt Tattoo Brow Pomade fra Maybelline også.

Anonymkode: 1312e...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shape & Shade-pennen fra MAC synes jeg fungerer flott. Bruker denne med litt Tattoo Brow Pomade fra Maybelline også.

Anonymkode: 1312e...d11

Må tilføye at denne kombinasjonen varer veldig lenge også (for meg i hvert fall). Brynene sitter på i ca to dager, men en våtserviett er nok for å få de av.

Anonymkode: 1312e...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt lite hår trodde jeg. Nå går jeg til brow rehab og rører ikke bryna mine sjøl. Vips så var det visst hår allikevel.

Anonymkode: 33d86...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Noldus skrev:

Permanent makeup?

Har vurdert det lenge men økonomien har ikke tillatt det før nå (vært student), og nå er jeg gravid og da skal man vel helst ikke gjøre det har jeg forstått :) Men det er absolutt på to-do lista innen nær fremtid! 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du alltid hatt lite hår der?

Anonymkode: 77581...be2

Jepp. Lite hår og de få som er der er helt lyse. Veldig rart for jeg har mørkt hår på hodet og ganske gyllen hud så det passer liksom ikke inn. 

Anonymkode: a81c7...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge brynene. Bruk pudder over tegningen, så sitter det.

Men annbafeler nå helst permanent makeup eller farging, så slipper du sminkestyret hele tiden

Anonymkode: 80228...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Anstasia dipbrow pomade som noen over foreslår. Jeg tror jeg kunne spylt ansiktet med høytrykksspyler uten at øyenbryna hadde rikket seg en centimeter.

Og ta microblading når svangerskapet er over, det er verdt det! Så kan du jo kanskje få dem farget i mellomtiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

2209DA4A-AD6D-4F2E-94E4-9285233A7DA0.thumb.jpeg.88a48ddf28b000cbe8439a3dfef8607e.jpegJeg sover aldri med make-up, men jeg bruker et eyebrow kit fra Chanel. Man kan trene, og svette masse uten at brynene blir borte. Jeg elsker det. Jeg har brukt det i mange år, det er dyrt men definitiv det beste jeg har prøvd. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Khloe skrev:

Anstasia dipbrow pomade som noen over foreslår. Jeg tror jeg kunne spylt ansiktet med høytrykksspyler uten at øyenbryna hadde rikket seg en centimeter.

Og ta microblading når svangerskapet er over, det er verdt det! Så kan du jo kanskje få dem farget i mellomtiden? 

Takk for svar :) Skal prøve den! 

Skal absolutt forsøke microblading etterpå. Jeg kan vel ikke farge når jeg fysisk ikke har hår der? Er jo ikke noe å farge 😂 Eller?

Anonymkode: a81c7...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...