Gå til innhold

Hvor kan jeg bo midlertidig til jeg finner egen bolig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare bare og flytte til en helt ny by, jeg må jo komme meg dit for å se på boliger, alt er ganske tidskrevende... Og jeg vil egentlig bare flytte og ta det derfra. 

Anonymkode: 0a320...7b4

Søk jobb, og når du har fått jobb så tar du der i fra. Jeg måtte flytte før jeg hadde jobb eller bolig. Jeg måtte flytte, jeg klikket fordi jeg ikke fikk respons noen sted. Det reddet meg iallfall. Men ikke reis til en veldig dyr by, det gjør det bare veldig mer vanskelig. 

Anonymkode: 38cba...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Spise sammen med dem? Trodde man leide alene hvis man ville...

Anonymkode: 0a320...7b4

Det vet man ikke, men det er iallfall ikke hotell du bor i. Du møter familien i døra når dem skal ut, og når dem skal spise. 

Anonymkode: 38cba...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i jobb nå? har du en forpliktende arbeidskontrakt?

Anonymkode: 38cba...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, visp skrev:

Jeg ville leid en billig, primitiv hytte.

Tenker du feriehytte? Det kunne kanskje funket... om det var sentralt... noen tips? :)

Anonymkode: 0a320...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i jobb nå? har du en forpliktende arbeidskontrakt?

Anonymkode: 38cba...932

Nei, jeg har ferie.

Anonymkode: 0a320...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du feriehytte? Det kunne kanskje funket... om det var sentralt... noen tips? :)

Anonymkode: 0a320...7b4

Det kommer jo litt an på hvor i landet du bor og om du jobber, har bil etc. Det er mange billige hytter til leie om man ikke har så store behov. Noen leies ut på åremål (for et år av gangen), men man kan høre om de kan leie ut for kortere også.

Du har jo egentlig ikke lov å bo fast på en hytte, men du beholder vel adressen til foreldrene dine og har ikke tenkt å bosette deg der for godt, så det går bra:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, visp skrev:

Det kommer jo litt an på hvor i landet du bor og om du jobber, har bil etc. Det er mange billige hytter til leie om man ikke har så store behov. Noen leies ut på åremål (for et år av gangen), men man kan høre om de kan leie ut for kortere også.

Du har jo egentlig ikke lov å bo fast på en hytte, men du beholder vel adressen til foreldrene dine og har ikke tenkt å bosette deg der for godt, så det går bra:)

Nei, det er snakk om maks en måneds tid. Altså 4 uker... Til høsten så og si.

 

Så jeg vet ikke hvor mye en sånn feriehytte ville kostet en måned... Sikkert ikke så billig siden mange er ganske dyre..

Anonymkode: 0a320...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er snakk om maks en måneds tid. Altså 4 uker... Til høsten så og si.

 

Så jeg vet ikke hvor mye en sånn feriehytte ville kostet en måned... Sikkert ikke så billig siden mange er ganske dyre..

Anonymkode: 0a320...7b4

Du får helt sikkert noe til 3-4000 for en mnd. Se på Finn og eiendom og ferihus/hytter til leie. Du må legge inn fylket i søket. Veldig dårlig og upraktisk side, men du finner ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visp skrev:

Du får helt sikkert noe til 3-4000 for en mnd. Se på Finn og eiendom og ferihus/hytter til leie. Du må legge inn fylket i søket. Veldig dårlig og upraktisk side, men du finner ut av det:)

Takk. :)Ja, synes finn hjemmesiden er håpløs å bruke søkefunksjon på. Når jeg søker på hjemstedet, så kommer det opp steder fra hele Norge istedet... Skikkelig irriterende.

:

Anonymkode: 0a320...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet man ikke, men det er iallfall ikke hotell du bor i. Du møter familien i døra når dem skal ut, og når dem skal spise. 

Anonymkode: 38cba...932

Man kan leie hele stedet

Anonymkode: 917e9...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hallo å bo hos fremmede og spise sammen med dem, hallo, du kommer til klikke der også. Du er ikke fri.

Anonymkode: 38cba...932

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet man ikke, men det er iallfall ikke hotell du bor i. Du møter familien i døra når dem skal ut, og når dem skal spise. 

Anonymkode: 38cba...932

Nå var vel 7000 kr/mnd et eksempel på pris for å leie leilighet på normal måte, ikke airb&b. 

Anonymkode: 27aea...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...