Gå til innhold

Hva mener dere om å endre trådtittelen lang tid etter at diskusjonen i en tråd er godt i gang? Burde det vært en tidsfrist på å endre trådti


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ostespermum
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for din mening. Jeg tror at det kommer til å bli endring på dette på KG. Det finnes forum har en times frist på å redigere innlegg.

Anonymkode: ed53d...a18

Og det finnes forum som ikke har det. Det er bare et kontrolbehov. Kanskje det gjør forumet noe ryddigere, men det trenger ikke nødvendigvis å være et mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
2 hours ago, AnonymBruker said:

Flere meninger om saken?

Anonymkode: ed53d...a18

Ja. Det hadde vært gøy dersom vi kunne forandre hverandres trådtitler! F.eks. at alle hadde full tilgang til å redigere som AnonymBruker. Hadde blitt et salig virrvarr, og det ville vært helt nydelig. Vakkert, rett og slett!

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort problem er egentlig dette? Med unntak av xfs367 sitt eksperiment så har jeg aldri sett at dette er et problem. 

Anonymkode: aa93a...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det skal egentlig ikke gå an - man skal måtte kontakte modereator for å få endret tittelen. Dette må ha skjedd etter en oppdatering. Vi ønsker ikke dette, selv om problemet kan være lite, er det ikke noe hyggelig for de som opplever det. Men teknisk ansvarlig er på ferie, og jeg har prøvd å finne ut av det selv i admin-panelet uten å lykkes.

Så jeg håper at @TSP kan ta en titt på det når han er tilbake!

Forumansvarlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Hei. Det skal egentlig ikke gå an - man skal måtte kontakte modereator for å få endret tittelen. Dette må ha skjedd etter en oppdatering. Vi ønsker ikke dette, selv om problemet kan være lite, er det ikke noe hyggelig for de som opplever det. Men teknisk ansvarlig er på ferie, og jeg har prøvd å finne ut av det selv i admin-panelet uten å lykkes.

Så jeg håper at @TSP kan ta en titt på det når han er tilbake!

Forumansvarlig

Hei og takk for svar :) Det har vært slik lenge (i flere år), at man kan redigere både innlegg (og trådtittel, når man er trådstarter) når man har postet med brukernavn. Det er kun når man har postet som anonym briuker at man ikke kan redigere innlegg eller trådtittel.

Anonymkode: ed53d...a18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei og takk for svar :) Det har vært slik lenge (i flere år), at man kan redigere både innlegg (og trådtittel, når man er trådstarter) når man har postet med brukernavn. Det er kun når man har postet som anonym briuker at man ikke kan redigere innlegg eller trådtittel.

Anonymkode: ed53d...a18

Hei! Beklager at jeg ikke visste det. Jeg vet man kan redigere innlegg når man skriver med brukernavn, men tittel var ugunstig, syns jeg. Skal uansett finne ut om det er mulig å endre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forumansvarlig skrev:

Hei! Beklager at jeg ikke visste det. Jeg vet man kan redigere innlegg når man skriver med brukernavn, men tittel var ugunstig, syns jeg. Skal uansett finne ut om det er mulig å endre!

Alt i orden :) Det er fint at dere ser på det. 

Anonymkode: ed53d...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...