Gå til innhold

Positiv eggløsningstest 3 dager før mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv eggløsningstest nå, venter mensen om 3 dager. ?? Noen som har opplevd det før, og vet hvorfor den kan bli positiv rett før mensen?? E3F2368F-84AF-42EC-8524-96F7C91F2591.thumb.jpeg.fd36485a4dd8bdcf1bf262159891d61c.jpeg

Anonymkode: 9e42d...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet om du er gravid?

Anonymkode: ec573...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du testet om du er gravid?

Anonymkode: ec573...be8

Nei, orker ikke.. vet jeg blir skuffet, og tror ikke jeg er gravid heller. Tok egentlig bare eggløsningstesten på «gøy», pga jeg har hatt så vondt nederst i magen idag.

 

men skjønner ikke hvordan den kan bli positiv rett før..  

Anonymkode: 9e42d...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du har alltid litt av eggløsingshormonet i kroppen og det kan derfor slå ut når som helst. Eggløsningstester kan heller ikke se forskjellen på el-hormon og gravidhormon og du kan derfor være gravid. Jeg testet positivt på el-test dagen før jeg testet gravid. 

Anonymkode: 92b26...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet positivt akkurat tre dager før mens fire ganger, fikk alltid mensen som planlagt 😕 Den ene gangen var det kjemisk. Så jeg har sluttet å teste med de før mens, for det forvirret meg for mye. Tydeligvis at min hormonproduksjon har en topp før mensen. 

Anonymkode: 438ed...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk positiv eggløsningstest nå, venter mensen om 3 dager. ?? Noen som har opplevd det før, og vet hvorfor den kan bli positiv rett før mensen?? E3F2368F-84AF-42EC-8524-96F7C91F2591.thumb.jpeg.fd36485a4dd8bdcf1bf262159891d61c.jpeg

Anonymkode: 9e42d...b24

Men streken til høyre, som er teststreken, synes å være en anelse svakere enn kontrollstreken til venstre. Jeg ville ikke tolket denne helt positiv. 

Anonymkode: e59ad...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...