Gå til innhold

Positiv test, så negativ, ingen mens; hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har googlet dette og ser flere har opplevd det samme; men ingen oppdaterer hvordan det gikk  

Jeg vet når jeg hadde EL og har hatt sex hver dag hele pp. Tok en test på IKM som var svakt positiv. 

Tenkte ok, sjekker igjen om noen dager. 

2 dager; sterkere positiv 

4 dager; blendahvite tester. 

5 dager; svaaakt positiv. 2 tester

7 dager over idag; helt hvit. 4 tester

Kjenner ingen vanlige tegn til mensen, (mensen pleier å være på klokka hos meg, symptomene på mensen og). 

Er forsåvidt helt ok om jeg ikke er gravid, men kjenner jeg da gjerne vil ha mensen før ferien. Om noen her opplevd det samme; hva skjedde? 

Har ikke pcos, endo el lign. Ikke syk 

Anonymkode: dc37d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være at graviditeten ikke utviklet seg særlig mer om det ikke var forenelig med liv.. 

Ordner seg ❤️

Anonymkode: a0b30...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være at graviditeten ikke utviklet seg særlig mer om det ikke var forenelig med liv.. 

Ordner seg ❤️

Anonymkode: a0b30...0b9

Ja, men hvor blir blødningen av?? Haha

Anonymkode: dc37d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvor blir blødningen av?? Haha

Anonymkode: dc37d...ff5

Hvor lenge er mensen forsinket da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wera1 skrev:

Hvor lenge er mensen forsinket da? :)

Så i hovedteksten nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at positive og negative tester om hverandre kan være tegn på graviditet utenfor livmoren. 

Anonymkode: fd388...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær obs på at positive og negative tester om hverandre kan være tegn på graviditet utenfor livmoren. 

Anonymkode: fd388...cfe

Har tenkt litt på det der faktisk. Men det er vel litt tidlig å finne ut av nå, og brujer det ikke være en del smerter?

Anonymkode: dc37d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt litt på det der faktisk. Men det er vel litt tidlig å finne ut av nå, og brujer det ikke være en del smerter?

Anonymkode: dc37d...ff5

Test på IKM og over skal nok være ganske tydlige positive ved graviditet, så det høres dessverre ikke helt lovende ut.. 😮
Med mindre EL har vært senere enn du tror.. Ellers kan dette kanskje være en tidlig abort?
Har du drukket mye cola/koffein? Har lest her inne at det kan gi svaak strek på gtest 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Nysgjerrig1 skrev:

Test på IKM og over skal nok være ganske tydlige positive ved graviditet, så det høres dessverre ikke helt lovende ut.. 😮
Med mindre EL har vært senere enn du tror.. Ellers kan dette kanskje være en tidlig abort?
Har du drukket mye cola/koffein? Har lest her inne at det kan gi svaak strek på gtest 😳

I tilfelle noen googler som meg så skal jeg oppdatere.. våknet til de sykeste smertene jeg noengang har hatt(og jeg har født 4 barn) og massiv blødning idag. Så var nok bare en real forsinket mens gitt. Er helt sliten i livmora nå

Anonymkode: dc37d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tilfelle noen googler som meg så skal jeg oppdatere.. våknet til de sykeste smertene jeg noengang har hatt(og jeg har født 4 barn) og massiv blødning idag. Så var nok bare en real forsinket mens gitt. Er helt sliten i livmora nå

Anonymkode: dc37d...ff5

Fint du oppdaterer! Kjipt å høre dersom du har ønsket en til.
Forsinket mens, med mye blod og smerter kan tyde på en kjemisk abort.. Men sånn opplever mange uten å vite det🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nysgjerrig1 skrev:

Fint du oppdaterer! Kjipt å høre dersom du har ønsket en til.
Forsinket mens, med mye blod og smerter kan tyde på en kjemisk abort.. Men sånn opplever mange uten å vite det🤷‍♀️

Vil gjerne ha en til, men er ikke noe stress. Var første pp. Var bare utrolig stressende å få så merkelige tester! Men nå kan jeg nyte ferien(med litt for heftig mens men..) og ta meg en øl i sola med god samvittighet

 

God sommer:)

Anonymkode: dc37d...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne ha en til, men er ikke noe stress. Var første pp. Var bare utrolig stressende å få så merkelige tester! Men nå kan jeg nyte ferien(med litt for heftig mens men..) og ta meg en øl i sola med god samvittighet

 

God sommer:)

Anonymkode: dc37d...ff5

Topp, lykke til, god sommer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...