Gå til innhold

Å spise kjøtt må forbys i Norge fra og med idag, kjøtt skal ikke spises!! De som spiser kjøtt må få store straffer/bøter!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er pga sånne som deg at vegetarianere/veganere blir hatet. Skriv saklig om du vil bli tatt seriøst. Går forøvrig begge veier.

Anonymkode: 3f8bd...79c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge må forby kjøttspising fra den dag i dag, alt kjøtt som er i butikkene og ellers på lager kan kjøpes og spises men det skal ikke produseres mer kjøtt på slakterier, aller helst skal kjøttet som er på lager gis til rovdyr!! Vi mennesker skal ikke spise kjøtt, det er ikke bra for oss!! 

Vi må redde både dyrene fra pine og det å drepe de, vi må i tillegg tenke på miljøet, slik kjøttproduksjonen er i dag tar det ikke mange årene før klimaet på jorden gjør det ulevelig her!! Vi må ta dette på det største alvor!! 

Når skal politikerne i norge og resten av verden få øynene opp og forby kjøtt??? Det skulle blitt gjort for mange herrens år siden!! 

Hvordan klarer dere å spise kjøtt når dere vet hvordan de blir behandlet og ikke minst hvor klimaskadelig det er??? Hvorfor kan ikke dere som alle oss andre normale spise vegetar?? Det er det kroppen trenger, kjøtt er ikke bra for oss!! Jeg vil ikke at verden skal bli ødelagt bare for at dere skal døtte i dere masse kjøtt når det finnes mye som er mye sunnere og bra for miljøet!!! Hvorfor skal dere ødelegge for meg og alle andre som spiser vegetar??? 

Så kjære norge, forby alle å spise kjøtt fra og med imorgen 18 juli 2019 så kanskje klimaet lar seg redde. 

De som slakter sauer, kuer, geiter, griser osv privat på sin gård og spiser kjøtt må få store bøter, kjøtt må forbys!!!

 

Anonymkode: de018...b8d

Mennesker er fra naturens side altetende, og mennesker trenger animalske proteiner. Hvis man skal dekke det behovet for hele menneskeheten, så er industriell kjøttproduksjon og fiskeoppdrett uunngåelig. Men at kjøttinntaket bør reduseres det er jeg enig i.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dagbladet.no/kultur/uten-kjott-i-kostholdet-ville-mennesket-som-art-aldri-eksistert/70200270/amp&ved=2ahUKEwj6_bue9LvjAhURtYsKHauxDVcQFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw16SnmNUrIGi30a_DsRSjON&ampcf=1

Endret av Tutte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope- elsker kjøtt og kommer alltid å spise. Bare vent til dere gærninger gjør det til at kjøtt er ulovlig så ser du alle plantene blir spist opp av alle kuer/hjort/elg som vokser i fullfart.  Helst gjør holdninger som din straffbart ts. 

Anonymkode: 65229...788

Det er sånne uttalelser som gjør at FrP aldri vil tas seriøst, for du kan ikke slå i bordet med fakta - dette er bare ren synsing og i beste fall en konspirasjonsteori. La heller ekspertene finne en løsning, kompis 

Anonymkode: 07b9b...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge må forby kjøttspising fra den dag i dag, alt kjøtt som er i butikkene og ellers på lager kan kjøpes og spises men det skal ikke produseres mer kjøtt på slakterier, aller helst skal kjøttet som er på lager gis til rovdyr!! Vi mennesker skal ikke spise kjøtt, det er ikke bra for oss!! 

Vi må redde både dyrene fra pine og det å drepe de, vi må i tillegg tenke på miljøet, slik kjøttproduksjonen er i dag tar det ikke mange årene før klimaet på jorden gjør det ulevelig her!! Vi må ta dette på det største alvor!! 

Når skal politikerne i norge og resten av verden få øynene opp og forby kjøtt??? Det skulle blitt gjort for mange herrens år siden!! 

Hvordan klarer dere å spise kjøtt når dere vet hvordan de blir behandlet og ikke minst hvor klimaskadelig det er??? Hvorfor kan ikke dere som alle oss andre normale spise vegetar?? Det er det kroppen trenger, kjøtt er ikke bra for oss!! Jeg vil ikke at verden skal bli ødelagt bare for at dere skal døtte i dere masse kjøtt når det finnes mye som er mye sunnere og bra for miljøet!!! Hvorfor skal dere ødelegge for meg og alle andre som spiser vegetar??? 

Så kjære norge, forby alle å spise kjøtt fra og med imorgen 18 juli 2019 så kanskje klimaet lar seg redde. 

De som slakter sauer, kuer, geiter, griser osv privat på sin gård og spiser kjøtt må få store bøter, kjøtt må forbys!!!

 

Anonymkode: de018...b8d

Såklart vi skal roe ned på kjøttinntaket, men du redder ikke verden ved å tvinge oss til å stoppe å spise kjøtt. Dette er medias vinklig av klimadebatten. Hvis du virkelig ivrer etter å bidra, så ville jeg fokusert på utslipp fra båt trafikken jeg. De store Frakt båtene som kjører mellom f. Eks Kina og Europa er nesten helt uregulert mtp utslipp, mengden råolje disse skipene bruker, og derved utslippene de skaper er helt hinsides! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er pga sånne som deg at vegetarianere/veganere blir hatet. Skriv saklig om du vil bli tatt seriøst. Går forøvrig begge veier.

Anonymkode: 3f8bd...79c

Veganer og vegetarianer blir bare hatet av ytre høyre, og selv ikke alle i ytre høyre er dumme nok til å ha et gangsyn. Folk som hater dyreelskere har det neppe godt med seg selv 

Anonymkode: 07b9b...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi helger straffeforfølge fascister som deg selv? 

Anonymkode: 0094c...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sånne uttalelser som gjør at FrP aldri vil tas seriøst, for du kan ikke slå i bordet med fakta - dette er bare ren synsing og i beste fall en konspirasjonsteori. La heller ekspertene finne en løsning, kompis 

Anonymkode: 07b9b...07d

Jeg er ikke norsk så støtter ingen politikk her- og boohoo snowflake- spis frø om du vil men i kveld skal jeg spise en blodig ku filet og tenk på folk som deg når jeg nytter hver eneste bit!!

Anonymkode: 65229...788

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke norsk så støtter ingen politikk her- og boohoo snowflake- spis frø om du vil men i kveld skal jeg spise en blodig ku filet og tenk på folk som deg når jeg nytter hver eneste bit!!

Anonymkode: 65229...788

Jeg er også en innvandrer,  men dessverre høres du ut som en pakkis. Forresten så spiser jeg også kjøtt, men jeg vil endre kostholdet, noe du hadde fått med deg om du hadde lest, er ikke så vanskelig baba. Eneste snowflake jeg har sett på ordentlig er innvandrere som er rævva på norsk grammatikk, og som bare forstår allah. Og dette kommer fra en som misliker FrP.

Anonymkode: 07b9b...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tutte skrev:

Mennesker er fra naturens side altetende, og mennesker trenger animalske proteiner. Hvis man skal dekke det behovet for hele menneskeheten, så er industriell kjøttproduksjon og fiskeoppdrett uunngåelig. Men at kjøttinntaket bør reduseres det er jeg enig i.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dagbladet.no/kultur/uten-kjott-i-kostholdet-ville-mennesket-som-art-aldri-eksistert/70200270/amp&ved=2ahUKEwj6_bue9LvjAhURtYsKHauxDVcQFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw16SnmNUrIGi30a_DsRSjON&ampcf=1

Det stemmer slett ikke at mennesker trenger animalske proteiner, og mye av det som står i artikkelen du linket til er direkte feil. Hvis alle på jorda hadde spist vegetarisk hadde ingen behøvd å sulte. Er du klar over hvor mye landareal og fõr dyr spiser? Vi får kun tilbake ~10% av kaloriene vi har stoppa i en ku når den slaktes. 

Anonymkode: 89d61...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer slett ikke at mennesker trenger animalske proteiner, og mye av det som står i artikkelen du linket til er direkte feil. Hvis alle på jorda hadde spist vegetarisk hadde ingen behøvd å sulte. Er du klar over hvor mye landareal og fõr dyr spiser? Vi får kun tilbake ~10% av kaloriene vi har stoppa i en ku når den slaktes. 

Anonymkode: 89d61...f74

Idioter bryr seg ikke om fakta dessverre.

Anonymkode: 07b9b...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det heter Sjøtt!....🙄

Anonymkode: c8f07...f2f

Det gjør det for pokker ikke. Lær deg å snakke rent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller føde mindre mennesker så vi har nok ressurser til alle. 

Anonymkode: b1932...64c

Ja, la oss forby festing for alle i fertil alder, så folk slutter å pule rundt. Blir mindre barn av det.

Anonymkode: bc8bc...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norge må forby kjøttspising fra den dag i dag, alt kjøtt som er i butikkene og ellers på lager kan kjøpes og spises men det skal ikke produseres mer kjøtt på slakterier, aller helst skal kjøttet som er på lager gis til rovdyr!! Vi mennesker skal ikke spise kjøtt, det er ikke bra for oss!! 

Vi må redde både dyrene fra pine og det å drepe de, vi må i tillegg tenke på miljøet, slik kjøttproduksjonen er i dag tar det ikke mange årene før klimaet på jorden gjør det ulevelig her!! Vi må ta dette på det største alvor!! 

Når skal politikerne i norge og resten av verden få øynene opp og forby kjøtt??? Det skulle blitt gjort for mange herrens år siden!! 

Hvordan klarer dere å spise kjøtt når dere vet hvordan de blir behandlet og ikke minst hvor klimaskadelig det er??? Hvorfor kan ikke dere som alle oss andre normale spise vegetar?? Det er det kroppen trenger, kjøtt er ikke bra for oss!! Jeg vil ikke at verden skal bli ødelagt bare for at dere skal døtte i dere masse kjøtt når det finnes mye som er mye sunnere og bra for miljøet!!! Hvorfor skal dere ødelegge for meg og alle andre som spiser vegetar??? 

Så kjære norge, forby alle å spise kjøtt fra og med imorgen 18 juli 2019 så kanskje klimaet lar seg redde. 

De som slakter sauer, kuer, geiter, griser osv privat på sin gård og spiser kjøtt må få store bøter, kjøtt må forbys!!!

 

Anonymkode: de018...b8d

Og mer penger må innvilges til behandling av hysteri.......    definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde også gi dyrene stemmerett, og kreve at dyr kommer inn i viktige posisjoner. Noen plasser på stortinget, burde være forbeholdt dyr. Landbruksministeren burde også være et dyr, slik at dyrenes rettigheter kan ivaretas på en best mulig og hensynsfull måte. At mennesker skal bestemme dyrenes velferd, og deres fremtid, er helt bak mål. Dem er tross alt, borgere av dette landet dem og. Sett de dyrene som ikke klarer å fullføre skolegang, på trygd, slik at dem kan også kan nyte av velferdsgodene. Vi har mye å takke dyrene for, så dette burde være det minste vi kunne klart å gjøre for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv er jeg ikke så glad i kjøtt, men det har med at jeg foretrekker sjømat.

Uansett, hvordan påvirker kjøttspising klimaet betraktelig? Naturen vil være naturen uansett om du forbyr folk fra å spise det de trenger for å få ordentelig protein... Forresten så var Hitler vegetarianer og hatet kjøttspisere.

Jeg er forsåvidt enig i at man bør redusere kjøttinntaket, særlig rødt kjøtt er det ikke nødvnendig å hive innpå seg så mye av.

Anonymkode: 66c2c...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer slett ikke at mennesker trenger animalske proteiner, og mye av det som står i artikkelen du linket til er direkte feil. Hvis alle på jorda hadde spist vegetarisk hadde ingen behøvd å sulte. Er du klar over hvor mye landareal og fõr dyr spiser? Vi får kun tilbake ~10% av kaloriene vi har stoppa i en ku når den slaktes. 

Anonymkode: 89d61...f74

Kom gjerne med flere seriøse kilder som beviser det du sier. Holder ikke å legge ut noe man skriver selv om så viktige påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vi i vår del av verden spiser altfor mye kjøtt, men hvis mennesker ikke var skapt tilt å spise det hadde vi ikke gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Jeg er sykt glad i kjøtt, spesielt lam og gris. Sprøstekt bacon (hmmm, bacon!!! 🤤)med speilegg er digg! 

Du kommer aldri til å få viljen din, TS! Kjøtt er godt! 🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥩🥩🥩🥩🥩🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓🥓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...