Gå til innhold

Å spise kjøtt må forbys i Norge fra og med idag, kjøtt skal ikke spises!! De som spiser kjøtt må få store straffer/bøter!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norge må forby kjøttspising fra den dag i dag, alt kjøtt som er i butikkene og ellers på lager kan kjøpes og spises men det skal ikke produseres mer kjøtt på slakterier, aller helst skal kjøttet som er på lager gis til rovdyr!! Vi mennesker skal ikke spise kjøtt, det er ikke bra for oss!! 

Vi må redde både dyrene fra pine og det å drepe de, vi må i tillegg tenke på miljøet, slik kjøttproduksjonen er i dag tar det ikke mange årene før klimaet på jorden gjør det ulevelig her!! Vi må ta dette på det største alvor!! 

Når skal politikerne i norge og resten av verden få øynene opp og forby kjøtt??? Det skulle blitt gjort for mange herrens år siden!! 

Hvordan klarer dere å spise kjøtt når dere vet hvordan de blir behandlet og ikke minst hvor klimaskadelig det er??? Hvorfor kan ikke dere som alle oss andre normale spise vegetar?? Det er det kroppen trenger, kjøtt er ikke bra for oss!! Jeg vil ikke at verden skal bli ødelagt bare for at dere skal døtte i dere masse kjøtt når det finnes mye som er mye sunnere og bra for miljøet!!! Hvorfor skal dere ødelegge for meg og alle andre som spiser vegetar??? 

Så kjære norge, forby alle å spise kjøtt fra og med imorgen 18 juli 2019 så kanskje klimaet lar seg redde. 

De som slakter sauer, kuer, geiter, griser osv privat på sin gård og spiser kjøtt må få store bøter, kjøtt må forbys!!!

 

Anonymkode: de018...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vi ikke slå et slag for klimaet og samtidig forby fly, bil, cruise skip, bruk av kullkraft samtidig da? 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge må forby kjøttspising fra den dag i dag, alt kjøtt som er i butikkene og ellers på lager kan kjøpes og spises men det skal ikke produseres mer kjøtt på slakterier, aller helst skal kjøttet som er på lager gis til rovdyr!! Vi mennesker skal ikke spise kjøtt, det er ikke bra for oss!! 

Vi må redde både dyrene fra pine og det å drepe de, vi må i tillegg tenke på miljøet, slik kjøttproduksjonen er i dag tar det ikke mange årene før klimaet på jorden gjør det ulevelig her!! Vi må ta dette på det største alvor!! 

Når skal politikerne i norge og resten av verden få øynene opp og forby kjøtt??? Det skulle blitt gjort for mange herrens år siden!! 

Hvordan klarer dere å spise kjøtt når dere vet hvordan de blir behandlet og ikke minst hvor klimaskadelig det er??? Hvorfor kan ikke dere som alle oss andre normale spise vegetar?? Det er det kroppen trenger, kjøtt er ikke bra for oss!! Jeg vil ikke at verden skal bli ødelagt bare for at dere skal døtte i dere masse kjøtt når det finnes mye som er mye sunnere og bra for miljøet!!! Hvorfor skal dere ødelegge for meg og alle andre som spiser vegetar??? 

Så kjære norge, forby alle å spise kjøtt fra og med imorgen 18 juli 2019 så kanskje klimaet lar seg redde. 

De som slakter sauer, kuer, geiter, griser osv privat på sin gård og spiser kjøtt må få store bøter, kjøtt må forbys!!!

 

Anonymkode: de018...b8d

Vedder 100kr på at et frp troll står bak dette innlegget. Du har ingen troverdighet på lik linje med klovnepartiet du trykker til ditt bryst. Jeg er ikke vegetarianer/veganer, men jeg har veldig lyst til å bli det. Folk som rakker ned på folk som ikke spiser kjøtt er samfunnstapere

Anonymkode: 07b9b...07d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg. La oss forby all smerte, og starte idealsamfunnet nå. Fellesferien er en god tid for slike tanker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller føde mindre mennesker så vi har nok ressurser til alle. 

Anonymkode: b1932...64c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jojo jojo skrev:

Kan vi ikke slå et slag for klimaet og samtidig forby fly, bil, cruise skip, bruk av kullkraft samtidig da? 

Jo det er jeg helt enig i, starter nok en tråd til om det på generell debatt, men nå handler det om mat. Jeg er for å forby alt som skader miljøet så langt det lar seg gjøre og det gjør alt det du nevnte.

Anonymkode: de018...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Servelat på brødet til frokost, pølse til lunch, hamburger til middag 🤤🤤

Hvordan klarer jeg å spise kjøtt, for det er godt. Tenker jeg ikke på miljø og at dyrene ikke har det bra. De fleste dyrene her i Norge har det bra. Miljøet? Jorda overlever uansett om vi mennesker utsletter oss selv. Bare fordi et bittelite land bestemmer seg for å forby kjøtt, så redder vi ikke verden av den grunn:vetikke:

Anonymkode: a2899...9ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok størst effekt å forby mennesker. Så der har du en sak å jobbe for; jordens parasitt må bort!!!

Anonymkode: a3d04...6cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo det er jeg helt enig i, starter nok en tråd til om det på generell debatt, men nå handler det om mat. Jeg er for å forby alt som skader miljøet så langt det lar seg gjøre og det gjør alt det du nevnte.

Anonymkode: de018...b8d

Men  vi kan ikke forby alt vi er uenig i. Da skulle jeg ha fått FRP og gamlinger på biltur som kjører under fartsgrensa forbudt. 

Og vi trenger biler, fly og kullkraft. Verden er ikke svart/hvit, men vi kan kanskje kjøre mindre, bruke tog i stede for fly, og spise mindre kjøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du da skjer med alle dyrene rundt om kring som skal slaktes i fremtiden? Tror du de på magisk vis blir behandlet som kjæledyr fra den dagen kjøtt hadde blitt forbudt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedder 100kr på at et frp troll står bak dette innlegget. Du har ingen troverdighet på lik linje med klovnepartiet du trykker til ditt bryst. Jeg er ikke vegetarianer/veganer, men jeg har veldig lyst til å bli det. Folk som rakker ned på folk som ikke spiser kjøtt er samfunnstapere

Anonymkode: 07b9b...07d

Er ex FRPer men gått over til MDG 

Anonymkode: de018...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det heter Sjøtt!....🙄

Anonymkode: c8f07...f2f

Uttales sjøtt men skrives kjøtt!

Anonymkode: de018...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Servelat på brødet til frokost, pølse til lunch, hamburger til middag 🤤🤤

Hvordan klarer jeg å spise kjøtt, for det er godt. Tenker jeg ikke på miljø og at dyrene ikke har det bra. De fleste dyrene her i Norge har det bra. Miljøet? Jorda overlever uansett om vi mennesker utsletter oss selv. Bare fordi et bittelite land bestemmer seg for å forby kjøtt, så redder vi ikke verden av den grunn:vetikke:

Anonymkode: a2899...9ad

Herregud for en enkel tankegang. Bittelille Greta med aspbergers starta noe veldig stort, så jeg tror du kan hive den teorien i søpla sammen med alle andre FrP-teorier. Ellers har jo lille Norge gjort mye stort i verdenssamfunnet, noe resten av verden har fått med seg. Vi har en likestillingsminister for guds skyld, hvor mange land har det?

Livets harde skole medfører mye bakvendt og tilbakestående politikk dessverre, og i dag kan tydeligvis _alle_ være eksperter og politikere fra sofaen sin.

Anonymkode: 07b9b...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet løser seg selv. Klimandringene fører til mindre områder med dyrkbar mark. Vi må bruke mer og mer av det området på kornsorter, og mindre og mindre på dyrefôr. Prisen på kjøtt kommer til å skyte i været, og det vil bli noe kun de aller rikeste (oss nordmenn) unner oss en gang i høytider og til fest. De fleste i verden vil nok gå i gjennom hele livet uten å smake kjøtt fra en gård. Kanskje litt viltkjøtt om de jakter selv.

Anonymkode: 6a5c3...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ex FRPer men gått over til MDG 

Anonymkode: de018...b8d

Deilig, spytt på det blåbrune møkkapartiet hver dag hele året. Sorry for at jeg mistenkte at du trolla, er så mange frp troll i fellesferien vettu. Heia MdG og dems slagord "aldri frp i regjering"

Anonymkode: 07b9b...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter Sjøtt!....🙄

Anonymkode: c8f07...f2f

:hoppendeglad:

Anonymkode: c26fe...837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope- elsker kjøtt og kommer alltid å spise. Bare vent til dere gærninger gjør det til at kjøtt er ulovlig så ser du alle plantene blir spist opp av alle kuer/hjort/elg som vokser i fullfart.  Helst gjør holdninger som din straffbart ts. 

Anonymkode: 65229...788

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope- elsker kjøtt og kommer alltid å spise. Bare vent til dere gærninger gjør det til at kjøtt er ulovlig så ser du alle plantene blir spist opp av alle kuer/hjort/elg som vokser i fullfart.  Helst gjør holdninger som din straffbart ts. 

Anonymkode: 65229...788

Innlegget er jo bare tull, men kuene hadde jo ikke formert seg uten kjøttindustri.

Anonymkode: 8e9d3...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...