Gå til innhold

Typen spør meg om tidligere sexopplevelser osv. Men jeg liker ikke å dele slikt. Hva svarer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Note to self: Ta med mye antiback og klor for å vaske dassen på Bastøyferga (og andre ferger for den saks skyld) Fatter ikke den der interessen for kloakkstaking altså. Ikke fortelle ny partner, ikke fortell oss! Takk!!

Anonymkode: 5fd97...b91

Jeg personlig har aldri tatt Bastøyferga, langt mindre hatt heftig analsex der. Jeg kan likevel tilnærmet garantere at der det finnes et offentlig toalett, der har noen hatt sex.

Anonymkode: a72a3...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, Cuckold said:

La oss ta et par som av og til omgås noen hun har hatt sex med, tror du ikke han gjerne ville visst om dette? Kanskje en eller flere av vennene deres vet at hun har hatt trekant med disse to gutta eller hatt en seksuell ting på gang med et par, ja kanskje halve selskapet vet om det, mens hennes egen mann er en av de få uvitende? Jeg vet med meg selv at jeg ville satt pris på å være informert, og synes det ville være sårt å være i situasjonen jeg beskriver, som mannen som er uvitende.

 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det man ikke vet, har man ikke vondt av. 

Senest nå i helgen, var jeg i en tilstelninger der en tidligere flamme også var. Det var to personer der som visste noe; han og jeg.

Dette er tilfelle med alle mine løsere forbindelser. Ingen utenforstående vet noe. Ekskjærester er en annen sak, men en evt ny partner trenger fortsatt ikke vite at jeg og 'Kåre' hadde analsex på toalettet på Bastøferga.

Anonymkode: a72a3...8af

«Det man ikke vet har man ikke vondt av» er en filosofi jeg ikke kan tilslutte meg. Om en svindler selger meg et falsk kunstverk for en betydelig del av min formue, er jeg slik jeg ser det skadelidende selv om jeg aldri skulle oppdage at jeg har blitt svindlet. Om en kvinne jeg har hatt sex med blir gravid og velger å holde farskapet skjult både for meg og barnet, vil jeg være skadelidende selv om jeg aldri skulle ha noen anelse om at jeg ble frarøvet muligheten til kontakt med mitt eget barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...