Gå til innhold

Noen synske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en litt merkelig opplevelse for en tid tilbake.

Hadde besøk og vi hadde en vanskelig avgjørelse å ta og som skulle snakkes om. 

Vi satt i stua og småpratet, og da starter plutselig den ene røykvarsleren å ule. Det var ingen grunn til at den skulle begynne. Ikke var det røyk, ikke vanndamp eller annet. Det har aldri skjedd før, heller ikke i ukene etterpå. 

Jeg lurer på om det var noen som ville fortelle noe? Si noe om sitt nærvær? Si noe om avgjørelsen som skulle tas? Kan noen få frem et slags bilde av om det var noen? Er det sånn at man kan si noe om utseende på dette vesenet eller annet som kan hjelpe med å identifisere? Hva ville vedkommende si? Eller var det rett og slett helt tilfeldig og uforklarlig? 

Jeg er nysgjerrig og har tenkt mye på det etterpå. 

Anonymkode: 00147...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en litt merkelig opplevelse for en tid tilbake.

Hadde besøk og vi hadde en vanskelig avgjørelse å ta og som skulle snakkes om. 

Vi satt i stua og småpratet, og da starter plutselig den ene røykvarsleren å ule. Det var ingen grunn til at den skulle begynne. Ikke var det røyk, ikke vanndamp eller annet. Det har aldri skjedd før, heller ikke i ukene etterpå. 

Jeg lurer på om det var noen som ville fortelle noe? Si noe om sitt nærvær? Si noe om avgjørelsen som skulle tas? Kan noen få frem et slags bilde av om det var noen? Er det sånn at man kan si noe om utseende på dette vesenet eller annet som kan hjelpe med å identifisere? Hva ville vedkommende si? Eller var det rett og slett helt tilfeldig og uforklarlig? 

Jeg er nysgjerrig og har tenkt mye på det etterpå. 

Anonymkode: 00147...432

Ok, hva er mest sannsynlig:

-At det er noe uforklarlig (som aldri er bevist) som på en eller annen måte setter i gang røykvarsleren for å signalisere ett eller annet til dere som dere uansett ikke er i stand til å tolke?

eller

-At det var et teknisk feil på røykvarsleren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for følsom røykvarsler. Dårlig kalibrert kanskje. Ville kjøpt en ny.

Anonymkode: a4a4b...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis noe feil på røykvarsleren, men siden jeg spør i et alternativ forum så lurer jeg jo på om det er noe annet da.. 😉 

Det var så merkelig tidspunkt akkurat da. Den har ikke oppført seg sånn hverken før eller etter. Har årlig branntilsyn og er ikke mange ukene siden noen var her og sjekka, bytta batterier osv. 

Anonymkode: 00147...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å bytte batteri eller hele alarmen

Anonymkode: 55acc...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis noe feil på røykvarsleren, men siden jeg spør i et alternativ forum så lurer jeg jo på om det er noe annet da.. 😉 

Det var så merkelig tidspunkt akkurat da. Den har ikke oppført seg sånn hverken før eller etter. Har årlig branntilsyn og er ikke mange ukene siden noen var her og sjekka, bytta batterier osv. 

Anonymkode: 00147...432

Ok, du er ute og kjører og punkterer. Lurer du da på om noe eller noen ville advare deg mot å kjøre videre og derfor velger å punktere bilen din eller tenker du at det er mest sannsynlig at du har kjørt på en spiker?

Du må selvfølgelig tro på hva du vil, men det må da være litt slitsomt om du skal tolke helt naturlige ting som noe overnaturlig?

Anonymkode: 7ea09...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert vært slitsomt om sånt styrte livet mitt, men det gjør det ikke. Jeg var bare nysgjerrig. 

 

Anonymkode: 00147...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en kvinne. En storrøyker. Hun røyker så brannalarmene går av.

Hun har gule gummihansker på og briller. Grålig hår.

Hun sier noe om en Petter. Eller Peder. Han må slutte å runke så mye. Hvis ikke blir han blind. 

Anonymkode: 5d09c...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...