Gå til innhold

Fortvilet fordi venninna mi er forelska i fetteren til faren min sin nevø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble sammen med broren til ei god venninne. Det har stort sett gått bra, litt uvant i starten bare. Vi er kanskje ikke like close lenger, men vi ser på hverandre som familie. 

Anonymkode: c4518...b1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller ikke. Det beste er å være ærlig. Si bare til henne at du ikke er komfortabel med å spleise folk.

Anonymkode: 4b61d...92e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fetteren til min fars nevø. Altså fetteren til nevøen til min far. Nevøen til min far er min fetter. Fetteren til fetteren min, er min bror. 

Anonymkode: 12d13...a9f

Haha Det der skjønte jeg enda mindre av! Men takk for at du opprettet denne tråden, for det gjorde at jeg ble veldig nysgjerrig på om det finnes et ord for fetters fetter. For ikke å avspore denne tråden opprettet jeg en ny tråd om dette slektsskapsforholdet. Håper det kommer noen gode forslag der til hva man kan kalle sin fetters fetter. 

Anonymkode: b241f...a9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aaah... Det kunne du ha skrevet i hovedinnlegget! Nå har jeg sittet her med blyant og papir og skissert opp forskjellige familiekonstruksjoner, for å forsøke å forstå problemet ditt. Lurte litt på om dette kanskje var et spørsmål fra Mensas IQ-test, men så viste det seg altså å være så lett....

Anonymkode: b241f...a9a

🤣

Anonymkode: a48f1...48b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg vet det er din bror det er snakk om kan jeg svare. 

 

Hun finner sikkert en måte å ta kontakt med ham på. Det er jo ikke engang sikkert at han er interessert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er litt for sent for meg å svare på denne tråden nå altså. Ble skikkelig sliten av og bare lese overskriften, så nå skal jeg sove godt.

Anonymkode: a48f1...48b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. 

Det er min bror jeg snakker om, men prøvde å anonymisere slik at det ikke er så lett gjenkjennelig om noen jeg kjenner skulle ha sett dette. 

Anonymkode: 12d13...a9f

Fantastisk 😂😂😂

Anonymkode: 1661f...336

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk 😂😂😂

Anonymkode: 1661f...336

Enig. Skoleungdommene er kreative for tiden :) 

Anonymkode: 4b61d...92e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren til faren din sin nevø blir jo ikke din bror. Hvis fetteren til faren din har en bror/søster så blir sønnen/e deres hans nevø. Den broren/søsteren til fetteren er jo også din fars søskenbarn, ergo er hans nevø din tremenning. Broren til faren din sin nevø ville blitt deg eller din bror. 

Anonymkode: 8c8a2...5c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fetteren til faren din sin nevø blir jo ikke din bror. Hvis fetteren til faren din har en bror/søster så blir sønnen/e deres hans nevø. Den broren/søsteren til fetteren er jo også din fars søskenbarn, ergo er hans nevø din tremenning. Broren til faren din sin nevø ville blitt deg eller din bror. 

Anonymkode: 8c8a2...5c0

Hæ? Hvorfor dra inn farens fetter inn i dette? Det holder med farens nevø. Din fars nevø, for eksempel, er ditt søskenbarn. Ikke tremenning. 

Anonymkode: 750c2...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er min bror jeg snakker om, men prøvde å anonymisere slik at det ikke er så lett gjenkjennelig om noen jeg kjenner skulle ha sett dette. 

Anonymkode: 12d13...a9f

Vel for å si det slik- det var en «høl i hue»setning= 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Broren til faren din sin nevø ville blitt deg eller din bror. 

Anonymkode: 8c8a2...5c0

Det der er jo like tungvint og også en «høl i hue»setning 😐 Hvorfor alle disse «min/din sin»? Er det fordi folk ikke vet hva de skal skrive lenger? Hvorfor ikke «Din onkels nevø ville blitt deg eller din bror»? 🤔 

(Har ikke fått kaffen min, derfor uten filter og lett irritert 😑

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fetteren til faren din sin nevø blir jo ikke din bror. Hvis fetteren til faren din har en bror/søster så blir sønnen/e deres hans nevø. Den broren/søsteren til fetteren er jo også din fars søskenbarn, ergo er hans nevø din tremenning. Broren til faren din sin nevø ville blitt deg eller din bror. 

Anonymkode: 8c8a2...5c0

Tror du må lese en gang til. Hvor idiotisk fremstillingen til TS enn var, så viste den jo helt riktig til hennes bror. Farens fetter har ikke noe med saken å gjøre, kun nevøens fetter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fetteren til faren din sin nevø blir jo ikke din bror. Hvis fetteren til faren din har en bror/søster så blir sønnen/e deres hans nevø. Den broren/søsteren til fetteren er jo også din fars søskenbarn, ergo er hans nevø din tremenning. Broren til faren din sin nevø ville blitt deg eller din bror. 

Anonymkode: 8c8a2...5c0

🤔 

Anonymkode: a48f1...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren til fetteren til nevøen til kusina til fetteren til pappa til nevøen til tanta til fetteren til oldemor til kusina til fetteren til tanta til nevøen til broren til oldefar. Hvem skjuler jeg? 

Anonymkode: 31358...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kan "fetteren til min fars nevø" være tre ting, enten en du ikke er i slekt med i det hele tatt, enda en fetter av deg, eller din bror. Det er en du ikke er i slekt med hvis fetteren er på andre siden av din fetteres familie, og det kan være et annet søskenbarn av deg fra en tredje tante/onkel, som både du og din fetter er søskenbarn med, i tillegg til at det kan være broren din. 

Og i og med at du lager en så sinnsykt tungtvinn beskrivelse i stedet for å si broren min eller fetteren min, så antok jeg at det var en du ikke var i slekt med og skjønte virkelig ikke problemet... 

 

Anonymkode: 68b2c...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og i og med at du lager en så sinnsykt tungtvinn beskrivelse i stedet for å si broren min eller fetteren min, så antok jeg at det var en du ikke var i slekt med og skjønte virkelig ikke problemet... 

 

Anonymkode: 68b2c...a6a

Jeg trodde også at det var fetterens fetter hun snakket om. Denne tråden har i det minste avdekket at det norske språk tydeligvis mangler et ord. Er det noen som vet om svensk eller dansk har et ord for fetters fetter? 

Anonymkode: b241f...a9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha Det der skjønte jeg enda mindre av! Men takk for at du opprettet denne tråden, for det gjorde at jeg ble veldig nysgjerrig på om det finnes et ord for fetters fetter. For ikke å avspore denne tråden opprettet jeg en ny tråd om dette slektsskapsforholdet. Håper det kommer noen gode forslag der til hva man kan kalle sin fetters fetter. 

Anonymkode: b241f...a9a

Eeehh..... Når vi først er inne på sånt, jeg har hatt sex med ex-kona til min mors fetter (18 år eldre). Vi er da ikke i biologisk slekt, men hun er mor til mine tremenninger.

Anonymkode: 79b7d...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeehh..... Når vi først er inne på sånt, jeg har hatt sex med ex-kona til min mors fetter (18 år eldre). Vi er da ikke i biologisk slekt, men hun er mor til mine tremenninger.

Anonymkode: 79b7d...9b0

Altså din (inngiftede) filletante. 

Anonymkode: b241f...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså din (inngiftede) filletante. 

Anonymkode: b241f...a9a

Nei, les sakte en gang til.  Filletanter/onkler er gift med foreldres søsken, jeg snakker om fetter.  Et "hakk" lenger ut slektsmessig. Legg merke til at jeg skriver ex-kone, hun VAR inngiftet i min slekt.

Anonymkode: 79b7d...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...