Gå til innhold

Dere som har spørsmål og ønsker innspill om psykisk helse:


Kylling

Anbefalte innlegg

Vær så snill å bruke psykiatriforumet på doktoronline istedet. Der får man som regel konstruktive og velmenende svar 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare ikke så mange som svarer der, så da er det lettere å skrive her som mange ser innlegget på kort tid 😊

Anonymkode: 8a1d0...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har vi nok av de som elsker å hakke på andre.

Anonymkode: 349cf...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kylling skrev:

Vær så snill å bruke psykiatriforumet på doktoronline istedet. Der får man som regel konstruktive og velmenende svar 😊

Synes det er så stille der. 😊 Flere folk her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Det er bare ikke så mange som svarer der, så da er det lettere å skrive her som mange ser innlegget på kort tid 😊

Anonymkode: 8a1d0...ec0

Kvalitet i slike alvorlige spørsmål er vel bedre enn kvantitet? Dessuten får man lov å lufte suicidalitet uten at tråden blir stengt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskrivelsen av dette forumet sier jo spesifikt både: Spørsmål om fysisk og mental helse.

For mange vil det være en større terskel å gå til et forum som doktoronline / psykiatri. Dels fordi det er mindre aktivitet der, men dels fordi det også kan virke "mer alvorlig" å delta i et psykiatri-forum enn et generelt kropp og helse forum. Jeg tenker mange trenger et lavterskel sted som dette forumet her på kvinneguiden, hvor vi kan snakke om både fysisk og mental helse. 

Jeg har også lagt merke til at det har vært endel tråder i det siste, men også spesifikt at det er 1 bruker som tar opp veldig mye plass ved å kuppe nesten alle psykolog/DPS-relaterte tråder, men jeg syns ikke vedkommende skal få lov til å ødelegge åpenheten og rommet vi har her inne.

Så jeg ville sagt... ignorer vedkommende. Og generelt er det jo også fritt fram å lese, eller la være å lese :) Kropp og helse har mange forskjellige typer poster. Ikke alt vil være av interesse for alle. Men jeg syns alle skal få lov til å være her. Selv om noen har mer interesse for mental helse, mens andre er mer opptatt av fysisk helse.

Anonymkode: f6817...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...