Gå til innhold

Botox perfekt hus, falske lepper, vippextensions. Jeg ser det overalt nå. Hva har skjedd med samfunnet siden 2008?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har Norge blitt Hollywoodifisert? Kommer det til å være uvanlig med rynker for 40-åringer snart?

Anonymkode: 320d9...2fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har Norge blitt Hollywoodifisert? Kommer det til å være uvanlig med rynker for 40-åringer snart?

Anonymkode: 320d9...2fe

Det skal være perfekt hud ikke hus!

Anonymkode: 320d9...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2008? Vi har blitt eldre.

Anonymkode: c235c...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har definitivt blitt "Hollywoodifisert", ja. Vi tar tross alt etter amerika på de aller fleste trender.

Synes det er ekstremt synd. Ingenting er mer usexy enn den trenden der. 

Anonymkode: 9960f...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare sette the kardashians på pause, har akkuratt bestilt noen vippe extensions fra the kylie jenner collection, da legger jeg interiørbladet til side hvor jeg satt å leste om den nye amerikanske california kolleksjonen. 

Sånn. Nå skal jeg svare på spørsmålet ditt, jeg syntes ikke at Norge er blitt hollywoodifisert, da jeg bare følger trenden etter mine venner.

Men nå må jeg begynne å planlegge gresskar pynten til halloween og jeg har mac and cheese på ovnen siden det er så spennende med den maten vi ser på tv.

 

Anonymkode: 233e6...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte bare sette the kardashians på pause, har akkuratt bestilt noen vippe extensions fra the kylie jenner collection, da legger jeg interiørbladet til side hvor jeg satt å leste om den nye amerikanske california kolleksjonen. 

Sånn. Nå skal jeg svare på spørsmålet ditt, jeg syntes ikke at Norge er blitt hollywoodifisert, da jeg bare følger trenden etter mine venner.

Men nå må jeg begynne å planlegge gresskar pynten til halloween og jeg har mac and cheese på ovnen siden det er så spennende med den maten vi ser på tv.

 

Anonymkode: 233e6...5cc

Får man kjøpt hennes leppestifter i Norge?!? Ser at det er mange fine farger men på nettet så fikk jeg inntrykk av at det ikke finnes i Norge?

 

Jeg syns ikke Norge har blitt det. Amerika har blitt det tror jeg...  

Anonymkode: 17da9...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt krise! Jeg synes dessuten man blir litt ekkelt tidløs med botox, man ser ikke ung ut, heller omvendt!

Ja, det fjerner rynker, men helheten blir ikke bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...