Gå til innhold

Kvinne forsøkte å drepe prest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I Brasil, midt under søndagsmessen (Brasil er et ekstremt religiøst land) stormet en kvinne ut på scenen og prøvde å dytte en prest i døden. Han falt fra scenen og... Publikum ble helt hysteriske! Dette er hva religion gjør med folk.

 

 

https://churchpop.com/2019/07/14/famous-priest-shoved-off-stage-in-attack-at-major-brazilian-event-video-inside/

 

Anonymkode: cd94e...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I Brasil, midt under søndagsmessen (Brasil er et ekstremt religiøst land) stormet en kvinne ut på scenen og prøvde å dytte en prest i døden. Han falt fra scenen og... Publikum ble helt hysteriske! Dette er hva religion gjør med folk.

Anonymkode: cd94e...d5d

I Romford, midt under en sykkeltur til jobb (Mange sykler til jobb i England) kjører en syklist rett på en bil. Han faller av sykkelen og blir helt rasende. Dette er hva sykling gjør med folk.

https://www.youtube.com/watch?v=ctsDl7g6a1w

 

Poenget mitt er at om noen dytter deg av scenen så har det ikke noe med religion å gjøre. Om du er på en hardrockkonsert og noen kaster en flaske øl på vokalisten så blir det temmelig urimelig å si at "Dette er hva hardrock gjør med folk".

Anonymkode: 181f3...aac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel hva psykisk sykdom kan gjøre med folk..

Anonymkode: 43527...8c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit tråd. Da kan jeg like godt være teit på Internett i dag, og si at jenta var feit, og sikkert en hardcore feminist eller noe 😄 

Anonymkode: 60017...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal alltid unnskyldes ser jeg.

Anonymkode: aaff8...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sterk religionmotstander, men dette ble litt for dumt.

Anonymkode: 54208...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel ikke en av de lesbiske kvinnene som føler seg støtt av kristendommen, da mange lesbiske er forbannet over bibelens negative syn på homofili. Husker hun lesbiske på farmen, som gikk toppløs på farmen, for å provosere de religiøse som dukket opp, da hun mente at kristendommen har ødelagt henne(?), grunnet kristendommen's fordommer mot legninger som homofili.

Denne kvinnens stunt mot denne presten i Brasil, var kanskje som følge av slikt jeg skrev ovenfor, en personlig form for aktivisme. Vi ser jo også at hun smiler. Det er som hun har blitt påvirket til å begå stunt som andre aktivister har utført tidligere.

En liten gruppe aksjonister kan ha stått for det hele, eller direkte eller indirekte påvirket henne. Hvis hun er psykisk ustabil, da er det lettere å hjernevaske en.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...