Gå til innhold

Noen som har lyst å høre og bedømme litt? (musikkvideo)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk veldig «ny-kristenmusikk»-vibbe, dessverre lite fengende og gutta så ukomfortable ut og sang tidvis flatt..Sorry 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk konstruktivt, og jeg er egentlig litt enig med deg her...

Anonymkode: 73c79...e73

Og de bør ikke synge så monotont. De bør  kunne gå høyt opp og dypt ned, som Queen/Freddy Mercury :hjerte: 

 

 

 

 

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de hatt sangtimer? Hvis ikke, kan det nok være veldig lurt å ha sangtimer og øve opp stemmene.

Skriver de tekstene selv? Kan de få noen til å skrive fengende låter for seg?

 

 

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er mer stilen som de i det nye bandet kunne like å synge/spille? MEN de ta sangtimer :opplyser:

 

Anonymkode: 0885e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva handlet sangen om siden du sier det?

Anonymkode: 73c79...e73

Vet ikke du sjøl som postet den hva den er om gidder jeg ikke diskutere den.  Og hører du ikke hvor dårlig dette er har du ingen karriere i musikk....og ikke fyr'n i videoen. Dere er kanskje den samme.....?!

Nei..sånt undernivå av "musikk" som så uendelig mange har gjort før har ingen sjanse noen steder.    Søppel.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også en fantastisk sanger :hjerte: 

 

 

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke inntrykk av noen sangGLEDE hos de i musikkvideoen i HI.

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Noen bekjente slapp en sang for en stund siden. Hva tenker dere om denne? 

 

Anonymkode: 73c79...e73

Er dette samme gruppe? De  har samme navn...

 

Anonymkode: 0885e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar. Jeg skal forsøke å bringe videre det som er konstruktivt. Ingen av de vet hva dette forumet er engang, heldigvis!! Dette er første låt og første opptreden. Var nok ganske nervøse på scenen der. Det som er litt kjipt er at isteden for å kommentere det som evt er bra, er det mange av dere som skriver at dette var skikkelig dårlig. Man blir ikke verdensmester av å prøve en gang, så kan godt se at låta og gutta og alt har forbedringspotensiale, men jeg syntes faktisk det er ganske bra. Jeg har ikke mye peiling på musikk sånn ellers da, men jeg hører jo på musikk. Han ene som synger her har en ny låt på vei ut snart, men her synger ingen av de på klippet, så det blir nok litt anderledes. Uansett, gøy at mange svarte, men savnet litt mer positivitt som sagt. Jeg vet at det kan være litt for mye forlangt her inne da :) HI

Anonymkode: 73c79...e73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin Hardy er navnet på den ene?

Er dette forbildet hans?

 

Anonymkode: 0885e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette samme gruppe? De  har samme navn...

 

Anonymkode: 0885e...49b

Cazoo har produsert låta (tror jeg), de som synger har skrevet den. Så det har vært et slags samarbeid her. De er i familie såvidt jeg vet. Men de driver hver for seg sånn egentlig. HI

Anonymkode: 73c79...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange svar. Jeg skal forsøke å bringe videre det som er konstruktivt. Ingen av de vet hva dette forumet er engang, heldigvis!! Dette er første låt og første opptreden. Var nok ganske nervøse på scenen der. Det som er litt kjipt er at isteden for å kommentere det som evt er bra, er det mange av dere som skriver at dette var skikkelig dårlig. Man blir ikke verdensmester av å prøve en gang, så kan godt se at låta og gutta og alt har forbedringspotensiale, men jeg syntes faktisk det er ganske bra. Jeg har ikke mye peiling på musikk sånn ellers da, men jeg hører jo på musikk. Han ene som synger her har en ny låt på vei ut snart, men her synger ingen av de på klippet, så det blir nok litt anderledes. Uansett, gøy at mange svarte, men savnet litt mer positivitt som sagt. Jeg vet at det kan være litt for mye forlangt her inne da :) HI

Anonymkode: 73c79...e73

Det var noe bra også :) De har potensiale til å bli gode sangere :jepp: 

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kevin Hardy er navnet på den ene?

Er dette forbildet hans?

 

Anonymkode: 0885e...49b

Ja, men ikke samme Kevin som på denne videoen :)

Anonymkode: 73c79...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke samme Kevin som på denne videoen :)

Anonymkode: 73c79...e73

Ja, det forstår jeg :) Takk for svar :) Men er han inspirert av sin "navnebror"? Jeg regner med at Kevin Hardy (i gruppen i HI) er hans kunstnernavn og ikke hans opprinnelige navn?

Anonymkode: 0885e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det forstår jeg :) Takk for svar :) Men er han inspirert av sin "navnebror"? Jeg regner med at Kevin Hardy (i gruppen i HI) er hans kunstnernavn og ikke hans opprinnelige navn?

Anonymkode: 0885e...49b

Jeg vet ikke om han er inspirert av denne Kevin Hardy (jeg tror ikke det). Det er hans oprinnelige navn ja.

Anonymkode: 73c79...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Kevin Hardy er hans kunstnernavn, ville jeg kanskje valgt et noe mer fengende kunstnernavn :) 

Anonymkode: 0885e...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...