Gå til innhold

Noen som har lyst å høre og bedømme litt? (musikkvideo)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen bekjente slapp en sang for en stund siden. Hva tenker dere om denne? 

 

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😎

ingen som kjeder seg og har en mening

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var bra, hver for seg. Jeg følte kanskje at det ble feil sjanger for artisten.. Dybden i teksten, samt stemmen og energien hans hadde fortjent bedre.. På en annen side, om låten og stemmen ble mixa med en annen twist - hvem vet.. 😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Zazu skrev:

Alt var bra, hver for seg. Jeg følte kanskje at det ble feil sjanger for artisten.. Dybden i teksten, samt stemmen og energien hans hadde fortjent bedre.. På en annen side, om låten og stemmen ble mixa med en annen twist - hvem vet.. 😊👍🏻

Kult, jeg er kanskje litt enig med deg.. Denne sangen er jo ute, så jeg vet de to som synger har noe klart som snart kommer ut. Denne gangen synger de ikke selv da, men har produsert musikken og skrevet låta. Er jo litt gøy med Norske artister da, så vil gjerne høre ærlige meninger da jeg er innhabil som en venn. HI

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult, jeg er kanskje litt enig med deg.. Denne sangen er jo ute, så jeg vet de to som synger har noe klart som snart kommer ut. Denne gangen synger de ikke selv da, men har produsert musikken og skrevet låta. Er jo litt gøy med Norske artister da, så vil gjerne høre ærlige meninger da jeg er innhabil som en venn. HI

Anonymkode: 73c79...e73

Kjør på, potensialet er jo absolutt til stede. Det er alltid bra med nye tilskudd til musikkindustrien. Be de gjøre tingen sin, kjøre sin stil og lære underveis.. Tror det her blir bra jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toneleiet passet ikke til vokalisten, det ble for mørkt til hans stemme.  

Jeg likte for så vidt arrangeringen, men det var et par ting jeg selv ville gjort annerledes. (Eks koringen: de to sangerne kjørte dobling (oktav) der de begge sang, men jeg ville lagt inn harmonisering i ters/ muligens i kvart)

Anonymkode: 63908...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Toneleiet passet ikke til vokalisten, det ble for mørkt til hans stemme.  

Jeg likte for så vidt arrangeringen, men det var et par ting jeg selv ville gjort annerledes. (Eks koringen: de to sangerne kjørte dobling (oktav) der de begge sang, men jeg ville lagt inn harmonisering i ters/ muligens i kvart)

Anonymkode: 63908...642

Å, syntes du det :) Med kommentaren din ser jeg at du vet mye mer om musikk og sånt enn meg.. HI

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367

Helt for jævlig på alle mulige måter. Grusom produksjon, forutsigbart både harmonisk og melodisk, irriterende vokal. Men verst av alt er allikevel teksten, og den elendige uttalen, noe som går igjen i engelskspråklig norsk musikk, men det her var spesielt ille. Det er så jævlig kleint med nordmenn som skal skrive på engelsk. Altså, hva faen er poenget? Nei, det her blei jeg bare sur av. Talentløst og fullstendig blottet for selvinnsikt. Flaut.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, xfs367 skrev:

Helt for jævlig på alle mulige måter. Grusom produksjon, forutsigbart både harmonisk og melodisk, irriterende vokal. Men verst av alt er allikevel teksten, og den elendige uttalen, noe som går igjen i engelskspråklig norsk musikk, men det her var spesielt ille. Det er så jævlig kleint med nordmenn som skal skrive på engelsk. Altså, hva faen er poenget? Nei, det her blei jeg bare sur av. Talentløst og fullstendig blottet for selvinnsikt. Flaut.

oi, det var da veldig hardt.. Men, er jo lov å ha meninger selvsagt...

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
3 hours ago, AnonymBruker said:

oi, det var da veldig hardt.. Men, er jo lov å ha meninger selvsagt...

Anonymkode: 73c79...e73

Ja, men ikke si det til dem. Si det var bra. Nikke, smile, "dødsfett", tommel opp. Det er regelen. 

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff 😳 klarer ikke sette ord på nøyaktig hva, men det var ikke bra. Hvorfor står det NRK på videoen??

Anonymkode: 5ce3f...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff 😳 klarer ikke sette ord på nøyaktig hva, men det var ikke bra. Hvorfor står det NRK på videoen??

Anonymkode: 5ce3f...f54

De var på NRK med låta. Så dårlig altså? Sammenliknet med hva? Er klart at man har forskjellig smak og de er kanskje ikke strøkne, men et sted må man jo starte..

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De var på NRK med låta. Så dårlig altså? Sammenliknet med hva? Er klart at man har forskjellig smak og de er kanskje ikke strøkne, men et sted må man jo starte..

Anonymkode: 73c79...e73

Sammenlignet med den sjangeren. Og jeg liker vanligvis den type musikk, bare så det er sagt. Synes bare det hørtes litt hjemmesnekra ut. Litt sånn 4. Divisjon vs eliteserien.

Anonymkode: 5ce3f...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søppel.

Én av millioner med intetsigende vås.   Null stemme, null utstråling.  Fullstendig talentløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sammenlignet med den sjangeren. Og jeg liker vanligvis den type musikk, bare så det er sagt. Synes bare det hørtes litt hjemmesnekra ut. Litt sånn 4. Divisjon vs eliteserien.

Anonymkode: 5ce3f...f54

Ja, men det ER jo hjemmesnekra da. Første sangen, og i samarbeid med noen andre. Og derfor er jeg litt enig i noe av det konstruktive som har kommet her. For hvilken sjanger mener du dette er? For meg er ikke dette en klar sjanger engang..

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savnet et slags høydepunkt i sangen/låta...

Her var det jo bare det samme om og om og om igjen.

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Søppel.

Én av millioner med intetsigende vås.   Null stemme, null utstråling.  Fullstendig talentløst.

Hva handlet sangen om siden du sier det?

Anonymkode: 73c79...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savnet et slags høydepunkt i sangen/låta...

Her var det jo bare det samme om og om og om igjen.

Anonymkode: 0885e...49b

Dette er faktisk konstruktivt, og jeg er egentlig litt enig med deg her...

Anonymkode: 73c79...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de gitt ut flere låter som man kan lytte til?

Hvem er deres forbilder?

Anonymkode: 0885e...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det ER jo hjemmesnekra da. Første sangen, og i samarbeid med noen andre. Og derfor er jeg litt enig i noe av det konstruktive som har kommet her. For hvilken sjanger mener du dette er? For meg er ikke dette en klar sjanger engang..

Anonymkode: 73c79...e73

Ja, jeg sier bare min mening jeg! Sjangeren er VG-listasjangeren 🤪

Anonymkode: 5ce3f...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...