Gå til innhold

Endelig får vi en kvinnelig James Bond


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes bare en agent 007, han heter James Bond og er MANN. 

  Reveal hidden contents

17 kommentarer om kvinnehat inc.

 

Anonymkode: 85639...499

Cluet her er vel at 007 er en stillingsbetegnelse. Så hvem som helst, nesten, kan være det.

Anonymkode: b78c6...42b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Cluet her er vel at 007 er en stillingsbetegnelse. Så hvem som helst, nesten, kan være det.

Anonymkode: b78c6...42b

Joda det er en stilling, men hele historien handler jo om james bond den mannlige agenten og hans eventyr. Å bytte det ut med en kvinne blir bare så feil når du har fulgt disse filmene siden du var liten pjokk.. Det er rett og slett en dealbreaker for meg som det heter her på KG.

 

Anonymkode: 85639...499

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda det er en stilling, men hele historien handler jo om james bond den mannlige agenten og hans eventyr. Å bytte det ut med en kvinne blir bare så feil når du har fulgt disse filmene siden du var liten pjokk.. Det er rett og slett en dealbreaker for meg som det heter her på KG.

Anonymkode: 85639...499

Forsåvidt enig i det.

Anonymkode: b78c6...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for meg hvem som er 007, så lenge agenten forfører damer og får dem til sengs.

Anonymkode: ec70e...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Spiller ingen rolle for meg hvem som er 007, så lenge agenten forfører damer og får dem til sengs.

Anonymkode: ec70e...27f

007 har en jobb å gjøre.

Anonymkode: b78c6...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete, de har jo tidlere puttet kvinner i "mannefilmer" uten større hell. Eks ghost busters og oceans 8 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal dette stoppe?

Oceans eleven, bare med damer

Ghostbusters, bare med damer

007 blir dame

 

Er kvinner virkelig så misunnelige på menn at de skal stjele alle karakterene? Skap deres egne karakterer, ikke lek copy cat

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, heller det, enn at de går for det "James Bond er et kodenavn" tullet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad da det gikk rykter om at sexy Idris Elba skulle bli den neste James Bond. Dessverre viste det seg å bare være rykter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Million said:

Jeg ble så glad da det gikk rykter om at sexy Idris Elba skulle bli den neste James Bond. Dessverre viste det seg å bare være rykter.

 

Elba var nok uansett for gammel. De ser typisk etter en skuespiller som kan spille Bond i 10+ år. Elba er på samme alder som Roger Moore var og det endte jo med at han virket "for gammel" i de siste filmene.  Roger Moore sa vel rett ut at han syntes det var kvalmt å spille mot kvinner som var yngre enn hans egne barn. Et alternativ hadde selvsagt vært å ha kvinnelige skuespillere i 50 årene til å spille Bond-kvinnene, men tviler på at det ble vurdert seriøst.....

Anonymkode: 98dd1...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsigbar kritikk fra redaktør i jamesbond.no. Mann, 50-ish bare: bla bla bla patetisk.... bla bla bla krenka.... bla bla bla PK... 

Nei Gud forby å forandre på ting, liksom. 

Er enig med Slettmark her. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/y3G3Ea/Reagerer-kraftig-pa-nyheten-om-kvinnelig-007-agent--Det-er-helt-pa-trynet

Anonymkode: 66657...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, "du" får en kvinnelig 007....

Dette er jo bare en "cash-grabb"... Hvorfor de ikke lager en egen "008", er jo åpenbart. James og 007 er jo en godt etablert merkevare, og sånn sett så er det god butikk å "låne" litt for en "ny start", og gjerne legge ved litt kontrovers for ekstra effekt også. Penger er penger, og klarer de å klemme ut en eller to ekstra filmer på navnet, så gjør de nettopp det.

Tviler på at dette blir noe særlig til suksess, men... 

Skjønner ikke hvorfor folk enten mugne eller i ekstase for dette,  for personlig synes jeg det er lenge siden JB /007" var noe annet enn helt  alminnelig "Hollywood-action" med litt britisk aksent ...:vetikke:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenna Jamesbon

Anonymkode: b7b2e...a24

No no. Navnet blir Jane Done! 

Anonymkode: 9af2d...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke en mannlig Lara Croft, når vi først er i farten? 🙄

Anonymkode: f00de...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de vil gjøre noe med konseptet, men hvis det er snakk om å gjøre konseptet James bond om til kvinne og endatil sort, blir det too much. 

Litt for åpenbart forsøk på å følge tidsånden i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp med disse filemen på repeat på tv´n, men det klarer ikke å engasjere meg en millimeter at 007 skal være en dame nå. Joda, det er litt billig, det er litt teit, og det er litt krampaktig feministisk, men er det virkelig noe å bruke tid på å irritere seg over?

Og før noen sier at det bare er fordi jeg sikkert er dame selv: Hvis noen har lyst til å lage en nyinnspilling av Hunger Games det helten er en mann, eller du vil spille inn Snehvit med en bleik emofyr istedenfor så er det bare å slå seg løs for min del. Det er bare filmer, ingen grunn til å være så butt-hurt. 

Anonymkode: b7193...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forutsigbar kritikk fra redaktør i jamesbond.no. Mann, 50-ish bare: bla bla bla patetisk.... bla bla bla krenka.... bla bla bla PK... 

Nei Gud forby å forandre på ting, liksom. 

....

Anonymkode: 66657...702

REALLLY!!!???

En person som burde kunne sin James Bond, filmografi og EON productions nok til å skjønne bakgrunnen for ryktene, gidder å skrive en kritikk av dem? 

Herre gud, bare å følge med på de store overskriftene hadde vært nok til å hindre at man dreit seg ut på denne måten. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James Bond har hintet sterkt til at han ligger med menn (i alle fall om han må) også. Så at denne nye ligger med både menn og kvinner er naturlig. Alt for fedrelandet og dronningen vet dere 😂

Jeg håper hun skal hete James Bond. Jeg liker «teorien» om at navnet kun er et kodenavn, og at alle de James Bond’ene vi har sett faktisk er forskjellige menn. James er et navn som allerede brukes som unisex-navn, så det passer bra sånn sett også.

Anonymkode: 2e2a5...c40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke en mannlig Lara Croft, når vi først er i farten? 🙄

Anonymkode: f00de...edc

Han heter Nathan Drake og Indiana Jones 😊

Anonymkode: 2e2a5...c40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...