Gå til innhold

Endelig får vi en kvinnelig James Bond


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Optimo
8 minutter siden, Kjetil E skrev:

Og forresten den eneste skikkelige James Bond er Sean Connery

fikset dette for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar ikke dette litt vel alvorlig? Du er klar over at det er en fantasifigur?

Anonymkode: b78c6...42b

Ja og jeg kjenner historien, ny agent får nytt nummer. Bond sin forgjenger hadde et lavere nummer. Stillingsbeskrivelsen er 00 agent med rett til å drepe. På tide at du lærer deg din Bond historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder ikke at 007 er en kvinne. Skal de trekke kvinnelig publikum må de nå fokusere på kjærlighetforhold, bryllup og gravididet. Og det blir et langt steg vekk fra man tradisjonelt forbinder med james Bond-filmer. Men for all del, også andre seer-grupper er like mye verdt. Jeg har mange andre alternativer, og vil ikke savne James Bond.

Anonymkode: d40ce...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne hun ikke bli kalt 008? Jeg trodde at hver nye agent fikk sitt eget nummer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hjarte said:

Hvorfor kunne hun ikke bli kalt 008? Jeg trodde at hver nye agent fikk sitt eget nummer. 

For å makse kommersen, kunne de gått for 0069. Om da ikke stempelet alle de eksotiske duppedittene skulle stemples med, hadde en begrensning på tre sifre.

Anonymkode: b78c6...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjetil E skrev:

Ja og jeg kjenner historien, ny agent får nytt nummer. Bond sin forgjenger hadde et lavere nummer. Stillingsbeskrivelsen er 00 agent med rett til å drepe. På tide at du lærer deg din Bond historie.

Den mekanismen forlot de for lenge siden. Flere av filmene har hatt som premiss at 007 var  siste eller en av de siste av flere samtidige 00 agenter.

1 time siden, Hjarte skrev:

Hvorfor kunne hun ikke bli kalt 008? Jeg trodde at hver nye agent fikk sitt eget nummer. 

Fordi premisset for storyen er at James bond har pensjonert seg og må rydde opp etter sin arvtager. Den bygger sømløst på storyarken til de 5 siste filmene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Druid skrev:

Den mekanismen forlot de for lenge siden. Flere av filmene har hatt som premiss at 007 var  siste eller en av de siste av flere samtidige 00 agenter.

Fordi premisset for storyen er at James bond har pensjonert seg og må rydde opp etter sin arvtager. Den bygger sømløst på storyarken til de 5 siste filmene.

Med den teorien din der skulle de ikke hatt ny agent i det hele tatt. Så nei, helt feil det som gjøres her. 007 skal være en hvit mannsjåvenistisk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjetil E said:

Med den teorien din der skulle de ikke hatt ny agent i det hele tatt. Så nei, helt feil det som gjøres her. 007 skal være en hvit mannsjåvenistisk mann.

Forsåvidt enig.

Men med antallet filmer med enda mer macho ting, og budsjettet er begrenset. Hva skal de gjøre da. Slutte å oppgradere Porchene sine til den nyeste?

Anonymkode: b78c6...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kjetil E skrev:

Med den teorien din der skulle de ikke hatt ny agent i det hele tatt. Så nei, helt feil det som gjøres her. 007 skal være en hvit mannsjåvenistisk mann.

Jo, det er relativt viktig komponent for historien. Har du sett de siste 4 filmene?

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Druid skrev:

Jo, det er relativt viktig komponent for historien. Har du sett de siste 4 filmene?

Ja har sett alle, og har sett min SISTE hvis dette makkverket er sant.

Ille nok med kvinnelig M, hva blir det neste Mr Monneypenny? Det har aldri aldri aldri vært to personer med samme agentnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Kanskje lurt å LESE artikkelen før man linker eller kommenterer. Hun skal ikke spille James Bond. Hun tar over 007-nummeret når James Bond (som fortsatt spilles av Daniel Craig) forlater MI6.

Så hun er agent 007, men Daniel Craig er James Bond i den neste filmen.

Anonymkode: 2fd6b...361

 

På 14.7.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Hun skal ikke spille James Bond! Herlighet!

Anonymkode: 2fd6b...361

Hun er den neste "james Bond" fordi hun er den neste 007-agenten. Herlighet!

Anonymkode: 03df6...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 15.52, Sykkelkopp skrev:

Når skal dette stoppe?

Oceans eleven, bare med damer

Ghostbusters, bare med damer

007 blir dame

 

Er kvinner virkelig så misunnelige på menn at de skal stjele alle karakterene? Skap deres egne karakterer, ikke lek copy cat

Nå er det noen hollywoodprodusenter og regissører som har bestemt dette. Dette er ikke noe kvinner står bak, så du kan gjerne slutte å kalle meg, som er kvinne, for misunnelig på grunn av noe så banalt som dette.

Anonymkode: 03df6...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

James Bond er og blir en mann og ferdig med den saken. :opplyser: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi får ikke en kvinnelig James Bond, vi får en kvinnelig agent 007. 

Anonymkode: b2523...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg protesterer på det. Hun får bli 008 eller noe helt annet.  007 er tatt! :jolie: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Kjetil E said:

Ja har sett alle, og har sett min SISTE hvis dette makkverket er sant.

Ille nok med kvinnelig M, hva blir det neste Mr Monneypenny? Det har aldri aldri aldri vært to personer med samme agentnummer.

Hvorfor var en kvinnelig M så ille? 

Anonymkode: 98dd1...19c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

😂😂😂😂

Komisk å se så mange butthurte menn. Elsker det. :popcorn:

Anonymkode: 7f0fc...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kjetil E skrev:

Ja har sett alle, og har sett min SISTE hvis dette makkverket er sant.

Ille nok med kvinnelig M, hva blir det neste Mr Monneypenny? Det har aldri aldri aldri vært to personer med samme agentnummer.

Sett deg inn i storylinen, det er ikke snakk om to med samme agentnummer, det er snakk om at man pensjonerer James bond, noen ( antagelig en mer dressert agent tar over 007. Ett eller annet skjer og James bond blir etterspurt.

Dette er ikke første gang James bond spiller deler av filmen uten forhennes majestets tjeneste , og det er absolutt ikke første gang denne konfliktlinjen har vært brukt.

Det er derfor jeg mistenker at vi kommer til å se denne 007 i en bodybag i løpet av filmen. Spørsmålet er om de tar den helt ut og gjør det samme med James. Det hadde vært en fantastisk avslutning av Daniel Craig som James bond.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Druid said:

Sett deg inn i storylinen, det er ikke snakk om to med samme agentnummer, det er snakk om at man pensjonerer James bond, noen ( antagelig en mer dressert agent tar over 007. Ett eller annet skjer og James bond blir etterspurt.

Dette er ikke første gang James bond spiller deler av filmen uten forhennes majestets tjeneste , og det er absolutt ikke første gang denne konfliktlinjen har vært brukt.

Det er derfor jeg mistenker at vi kommer til å se denne 007 i en bodybag i løpet av filmen. Spørsmålet er om de tar den helt ut og gjør det samme med James. Det hadde vært en fantastisk avslutning av Daniel Craig som James bond.

 

 

Skal de drepe den kvinnelige 007 i samme film som hun introduseres så kan hun like gjerne våkne opp og oppdage at det bare var en drøm at hun var James Bond.  Det blir like dumt. 

Anonymkode: 98dd1...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...