Gå til innhold

Endelig får vi en kvinnelig James Bond


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.7.2019 den 21.36, AnonymBruker skrev:

The black woman who will be the next 007: New James Bond film will feature British actress Lashana Lynch taking over the famous codename (but that doesn't stop legendary agent trying to seduce her)
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7244671/Thought-007-never-woman-black-shes-James-Bond-hand-number-over.html

Anonymkode: d1336...ffb

Dette er helt tragisk! Kommer garantert ikke til å se dette tøvet. Klassiske filmfigurer skal ofres på grunn av at ekstrem politisk korrekthet er den nye normen. 🤮🤮

Anonymkode: ecd27...140

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forutsigbar kritikk fra redaktør i jamesbond.no. Mann, 50-ish bare: bla bla bla patetisk.... bla bla bla krenka.... bla bla bla PK... 

Nei Gud forby å forandre på ting, liksom. 

Er enig med Slettmark her. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/y3G3Ea/Reagerer-kraftig-pa-nyheten-om-kvinnelig-007-agent--Det-er-helt-pa-trynet

Anonymkode: 66657...702

Jeg vil tippe at du er en av de som kaller det rasisme når en svart karakter eller asiatisk karakter blir spilt av en hvit skuespiller.

Selv om det er nøyaktig det samme. 

Anonymkode: d1336...ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Kommer til å ende som ghostbusters, star wars, captain marvel osv. Kommer til å floppe og så kommer de til å anklage menn for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer said:

Kommer til å ende som ghostbusters, star wars, captain marvel osv. Kommer til å floppe og så kommer de til å anklage menn for det

Er det kvinner som sitter på rettighetene til å lage James Bond filmer?

Anonymkode: b78c6...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det kvinner som sitter på rettighetene til å lage James Bond filmer?

Anonymkode: b78c6...42b

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ThotSlayer said:

?

"Og så kommer de til å anklage menn for det". Jeg antar at du mener at det er disse for... feministene som gjør noe så uhyrlig som å lage en film med kvinnelig og mørkhudet 007.

Jeg derimot, tror det dreier seg om ultrakommersielle gubber, som tror at de favner videre med en kvinnelig (og muligens bifil) 007, på et tidspunkt der den tradisjonelle 007-helten har mistet appellen til massene.

Anonymkode: b78c6...42b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

"Og så kommer de til å anklage menn for det". Jeg antar at du mener at det er disse for... feministene som gjør noe så uhyrlig som å lage en film med kvinnelig og mørkhudet 007.

Jeg derimot, tror det dreier seg om ultrakommersielle gubber, som tror at de favner videre med en kvinnelig (og muligens bifil) 007, på et tidspunkt der den tradisjonelle 007-helten har mistet appellen til massene.

Anonymkode: b78c6...42b

Menn flest liker ikke feminisme. Kanskje de sier at de gjør, men det er bare for å være politisk korrekt og sosialt intelligent.

Men som du sier; de utforsker et marked - nemlig kvinner. Det er derfor  de pusher all denne agendaen for å maksimere profitten. Tanken er som følger: "Gutta kjøper billettene som før og så får vi økt interesse fra damene, så tjener vi enda bedre!!"

Men de ender opp med å svikte sin hovedgruppe, og når det skjer så kommer de til å gå til angrep mot de. Det har skjedd ved flere anledninger tidligere og kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer said:

Menn flest liker ikke feminisme. Kanskje de sier at de gjør, men det er bare for å være politisk korrekt og sosialt intelligent.

Men som du sier; de utforsker et marked - nemlig kvinner. Det er derfor  de pusher all denne agendaen for å maksimere profitten. Tanken er som følger: "Gutta kjøper billettene som før og så får vi økt interesse fra damene, så tjener vi enda bedre!!"

Men de ender opp med å svikte sin hovedgruppe, og når det skjer så kommer de til å gå til angrep mot de. Det har skjedd ved flere anledninger tidligere og kommer til å skje igjen.

Jeg vet naturligvis ikke hva de tenker. Men jeg tviler på at det er så mange kvinner som er interessert i kvinnelige helter av 007-kaliber. Så jeg gjetter på at filmskaperne fremdeles retter seg mot det mannlige publikummet.

Anonymkode: b78c6...42b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vet naturligvis ikke hva de tenker. Men jeg tviler på at det er så mange kvinner som er interessert i kvinnelige helter av 007-kaliber. Så jeg gjetter på at filmskaperne fremdeles retter seg mot det mannlige publikummet.

Anonymkode: b78c6...42b

Da hadde de aldri fjernet en mannlig 007.

Media og alt annet her i verden handler om kvinner og manipulering av de, sånn at de skal bruke pengene sine. Kvinner er de største forbrukerne i verden og derfor gir det mening å holde de manipulert. Det er den eneste grunnen til at de nå velger en kvinnelig 007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kvinner som sitter på rettighetene til å lage James Bond filmer?

Anonymkode: b78c6...42b

Jupp. Barbra broccoli. Var dette ukjent?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ThotSlayer said:

Da hadde de aldri fjernet en mannlig 007.

Media og alt annet her i verden handler om kvinner og manipulering av de, sånn at de skal bruke pengene sine. Kvinner er de største forbrukerne i verden og derfor gir det mening å holde de manipulert. Det er den eneste grunnen til at de nå velger en kvinnelig 007

Nå forstår jeg ikke hva du mener. Kan du forklare? Hvorfor skulle kvinner bruke penger på noe de ikke er nevneverdig interessert i, som en kvinnelig 007?

Anonymkode: b78c6...42b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Druid said:

Jupp. Barbra broccoli. Var dette ukjent?

Sounds legit.

Anonymkode: b78c6...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå forstår jeg ikke hva du mener. Kan du forklare? Hvorfor skulle kvinner bruke penger på noe de ikke er nevneverdig interessert i, som en kvinnelig 007?

Anonymkode: b78c6...42b

Kvinner kommer ikke til å bruke penger på en kvinnelig 007, men de som lager filmene tror det. Derfor de går med på å bytte ut James Bond med Jane Bond

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, ThotSlayer said:

Kvinner kommer ikke til å bruke penger på en kvinnelig 007, men de som lager filmene tror det. Derfor de går med på å bytte ut James Bond med Jane Bond

Ok, da er jeg med.

Anonymkode: b78c6...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Så kult!

Jeg gleder meg til å se Morgan Freeman som Askepott til neste år. Visstnok jobber Hollywood med en Gary Poppins også, lurer på om det var Jack Black som hadde hovedrollen. Blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Det finnes bare en agent 007, han heter James Bond og er MANN. 

  Vis skjult innhold

17 kommentarer om kvinnehat inc.

 

Anonymkode: 85639...499

Helt enig man arver ikke anentnummer. Det som kunne vært langt bedre var å gi henne et nytt agentnummer og at hun og 007 sammarbeidet. Men nei da, hvis det som skrives er sant har ihvertfall jeg sett min siste Bond film.

Og forresten den eneste skikkelige James Bond er Roger Moore.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2019 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Cluet her er vel at 007 er en stillingsbetegnelse. Så hvem som helst, nesten, kan være det.

Anonymkode: b78c6...42b

NEI Agentnummer kan ikke arves. Det er 00 som er stillingsbetegnelse, agent med rett til å drepe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjetil E said:

Helt enig man arver ikke anentnummer. Det som kunne vært langt bedre var å gi henne et nytt agentnummer og at hun og 007 sammarbeidet. Men nei da, hvis det som skrives er sant har ihvertfall jeg sett min siste Bond film.

Og forresten den eneste skikkelige James Bond er Roger Moore.

Du tar ikke dette litt vel alvorlig? Du er klar over at det er en fantasifigur?

Anonymkode: b78c6...42b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Guile skrev:

Så kult!

Jeg gleder meg til å se Morgan Freeman som Askepott til neste år. Visstnok jobber Hollywood med en Gary Poppins også, lurer på om det var Jack Black som hadde hovedrollen. Blir nok bra!

Askeladden er jo strengt talt Askepott.

Anonymkode: c10a4...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar ikke dette litt vel alvorlig? Du er klar over at det er en fantasifigur?

Anonymkode: b78c6...42b

Fantasifigur eller ikke, du kødder ikke med klassiske filmfigurer. Ferdig snakka!

Anonymkode: ecd27...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...