Gå til innhold

Klarer dere å bli "fylt " opp eller føler nok friksjon med partneren deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært i forhold der der har vært litt missmatch begge veier. Enten at det har vært for mye friksjon eller for lite. Hun jeg er med nå er perfekt. Ikke bra hvis penis er for lang for dama heller, eller i motsatt tilfelle at det føles mere ut som en bunnløs brønn. Er jo noen for alle heldigvis.

Anonymkode: 87ead...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er digg. Ikke tenk så mye. "Oi, er jeg stor nok? Oi, er hun trang nok? Er hun dyp nok eller ER jeg virkelig lang nok?" Altså... Bare nyt.

Anonymkode: e1d63...e43

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen var for liten. Har ligget med andre som hadde store peniser som fylte meg, veldig deilig 

Anonymkode: d0925...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er digg. Ikke tenk så mye. "Oi, er jeg stor nok? Oi, er hun trang nok? Er hun dyp nok eller ER jeg virkelig lang nok?" Altså... Bare nyt.

Anonymkode: e1d63...e43

Dette 

Anonymkode: 17542...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen var for liten. Har ligget med andre som hadde store peniser som fylte meg, veldig deilig 

Anonymkode: d0925...be7

Derfor er han en eks? Er menn i langvarige relasjoner er oftere normalt til velutstyrte? 

Anonymkode: 3098b...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor er han en eks? Er menn i langvarige relasjoner er oftere normalt til velutstyrte? 

Anonymkode: 3098b...62d

Vil tro det heller er at de er kompatible. Er dama trang og hun har lite dyp vagina er en mindre penis å foretrekke. Er hun "åpen" og dyp er et stort beist å foretrekke.😊

Anonymkode: 87ead...ffa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det heller er at de er kompatible. Er dama trang og hun har lite dyp vagina er en mindre penis å foretrekke. Er hun "åpen" og dyp er et stort beist å foretrekke.😊

Anonymkode: 87ead...ffa

I Kama Sutra beskrives at for eksempel så vil en normalt utrustet kvinne foretrekke en velutstyrt mann foran en normalt utrustet mann. En lite utrustet kvinne vil foretrekke en middels utrustet mann foran en lite utrustet mann, mens hun ikke er kompatible med en velutstyrt mann. En velutstyrt kvinne vil kun velge velutstyrte menn, da hun ikke er kompatible med middels og lite utrustede menn. Oppsummerer en så er oftest kvinner med store vagina og menn med små peniser mer utsatt for å bli valgt bort. Det er kanskje en løsning at menn med små søker kvinner med store kjønnsorgan. Kanskje bør disse parene kunne få cocksleeve på blå resept. Alle har jo rett på et opplevd godt sexliv. Hun å bli fylt opp, og han å kunne gi henne opplevelsen. Før hun takker han med en bra BJ. 

Hva tenker dere andre?

Anonymkode: 3098b...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I Kama Sutra beskrives at for eksempel så vil en normalt utrustet kvinne foretrekke en velutstyrt mann foran en normalt utrustet mann. En lite utrustet kvinne vil foretrekke en middels utrustet mann foran en lite utrustet mann, mens hun ikke er kompatible med en velutstyrt mann. En velutstyrt kvinne vil kun velge velutstyrte menn, da hun ikke er kompatible med middels og lite utrustede menn. Oppsummerer en så er oftest kvinner med store vagina og menn med små peniser mer utsatt for å bli valgt bort. Det er kanskje en løsning at menn med små søker kvinner med store kjønnsorgan. Kanskje bør disse parene kunne få cocksleeve på blå resept. Alle har jo rett på et opplevd godt sexliv. Hun å bli fylt opp, og han å kunne gi henne opplevelsen. Før hun takker han med en bra BJ. 

Hva tenker dere andre?

Anonymkode: 3098b...62d

Det er jo logisk at man velger samme eller nærliggende størrelse. 

Anonymkode: 6828d...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo logisk at man velger samme eller nærliggende størrelse. 

Anonymkode: 6828d...c7f

Men ikke mindre?

Anonymkode: 3098b...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Er ikke noe vits i å spørre her inne, for 99% påstår at de er så trange at de sliter med å få en lillefinger inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, R730 skrev:

Er ikke noe vits i å spørre her inne, for 99% påstår at de er så trange at de sliter med å få en lillefinger inn

Det er jo noen menn her, så ja, du er inne på noe når du nevner 99%. 

Når en klør seg i øret, er det da best for lillefingeren eller øret?

Anonymkode: 3098b...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, R730 skrev:

Er ikke noe vits i å spørre her inne, for 99% påstår at de er så trange at de sliter med å få en lillefinger inn

Spørs når de forsøker det. En og samme kvinne kan fint være både trang og vid, avhengig av ulike faktorer. 

Jeg kan slite med å få en lillefinger inn. Vet akkurat hva som må til for å gjøre det vanskelig. Jeg kan likevel av og til føle at det er lite friksjon, selv om jeg har partner med stor. Andre ganger kan han slite med å få den inn, eller det blir for mye friksjon for oss begge. 

Vi har løsningen på alle utfordringer, og jeg kjenner også de faktorer som gjør at det føles ulikt. 

En kvinne som alltid er helt lik nedentil kan ikke ha menssyklus, og må bestandig være nøyaktig like tent. (Eventuelt aldri tent overhodet.) Siden varme og kulde også kan påvirke litt bør også temperatur i omgivelsene være likt. 

At en elsker har sagt "Åh du er så deilig trang" betyr rett og slett ikke at det alltid er like trangt. 

Anonymkode: 648ae...a19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

At en elsker har sagt "Åh du er så deilig trang" betyr rett og slett ikke at det alltid er like trangt. 

Anonymkode: 648ae...a19

Nettopp! Dybden av vaginaen varierer veldig i løpet av syklusen, fra bare et par cm til ca 10-15cm (min kropp ihvertfall), det er styrt av hormoner. Under mensen er man veldig 'grunn" og alt føles tungt og "lavt liggende" inni der, kanskje for at blodet skal ha kortere vei ut (min teori). Etter mensen trekker alt seg opp igjen. Og hvor vid man er akkurat der og da kommer an på hvor avslappet man er, hvor tent fysisk, hvor tent mentalt, varm, kald, om man sliter med traumer og kniper sammen muskler ufrivillig for å prøve å stenge "inntrengeren" ute, om man prøver å holde inne en promp.... 😨 Så mange faktorer!

Anonymkode: cb2fe...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Kama Sutra beskrives at for eksempel så vil en normalt utrustet kvinne foretrekke en velutstyrt mann foran en normalt utrustet mann. En lite utrustet kvinne vil foretrekke en middels utrustet mann foran en lite utrustet mann, mens hun ikke er kompatible med en velutstyrt mann. En velutstyrt kvinne vil kun velge velutstyrte menn, da hun ikke er kompatible med middels og lite utrustede menn. Oppsummerer en så er oftest kvinner med store vagina og menn med små peniser mer utsatt for å bli valgt bort. Det er kanskje en løsning at menn med små søker kvinner med store kjønnsorgan. Kanskje bør disse parene kunne få cocksleeve på blå resept. Alle har jo rett på et opplevd godt sexliv. Hun å bli fylt opp, og han å kunne gi henne opplevelsen. Før hun takker han med en bra BJ. 

Hva tenker dere andre?

Anonymkode: 3098b...62d

 Cocksleeve på blå resept....:Hehe:  Hehehee...

Anonymkode: 9142f...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...