Gå til innhold

Hadde dere turt å ha trekant med en dere jobber med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal forklare hele situasjonen her.. meg og typen har vært sammen i over 4 år, jeg er bifil og det har han alltid visst; mens han har bare vært med meg og ingen andre. Det har vært snakk her og der om å ha trekant med ein annen jente men vi gjorde det aldri. 

Så er det en kollega fra jobben min som er også bifil, vi har fått en veldig god connection siden hun startet på jobb og vi ble ganske gode venner. Igår var vi på en fest og typen min møtt henne for første gang og hun han, og de også fikk en connection. Vi har snakket om det og alle var helt med på det, og jeg VET at typen min bytter ikke meg ut mot noen andre så jeg er ikke sjalu på om han skal ha sex henne under en trekant. Hun er rett og slett den perfekte match, men problemet er at vi møtes jo hver dag på jobb...

Hvordan tror dere dette hadde gått? Hadde dere gjort det? Blir det kleint og uprofesjonelt å jobbe sammen? Eller er livet for kort til å bry seg?

Anonymkode: c6d9d...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jump into it, dersom det skjærer seg jobbmessig, finnes det en annen jobb 

Anonymkode: 2a7d6...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jump into it, dersom det skjærer seg jobbmessig, finnes det en annen jobb 

Anonymkode: 2a7d6...e6b

Kjør på, og hvis det skjærer seg med kjæresten din finner du sikkert en ny kjæreste.

Anonymkode: f4afb...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som oftest ulurt å involvere seg romantisk eller seksuelt med kolleger. Been there, done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...