Gå til innhold

Sammenheng mellom lydnivå og nytelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig noen som er helt stille selv om de nyter veldig, eller er lavt lydnivå alltid et tegn på stort forbedringspotensial?

Anonymkode: 32858...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tegn på forbedringspotensial. Kan være stille om jeg MÅ, men om jeg ikke er nødt til å være stille er det noe galt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinte-my skrev:

Tegn på forbedringspotensial. Kan være stille om jeg MÅ, men om jeg ikke er nødt til å være stille er det noe galt. 

Signerer denne. Jeg kan konsentrere meg om å være stille hvis jeg MÅ, hvis vi f.eks er på hyttetur og ligger vegg i vegg med noen andre. Ellers er det et veldig dårlig tegn at jeg er stille.

Anonymkode: cf9a3...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på sida av temaet, men det å bevisst gå inn for å gi uttrykk for nytelse gjør at det faktisk blir bedre. Når jeg lager lyder føler jeg at jeg slipper meg mer fri og det blir bedre. 

Anonymkode: db108...090

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Går fint an å nyte og være stille ja. Av og til er det så deilig at det bare blir pusting. Klarer ikke lage lyder. Er ikke typen som må hyle ut så det høyeste lydnivået blir bare litt stønning. Så ja null problem å være stille og nyte veldig veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nyter og er stille 

Anonymkode: 16274...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er ofte ganske stille av seg i senga. Ikke så høylydt stønning. Og en dame må ikke stønne høyt om hun nyter det. 

Anonymkode: 82c6a...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

Kun pusting ingen lyd. Glemmer aldri en som brukte fingrene og traff 👌🏻👌🏻👌🏻 Hard og fort 👌🏻👌🏻👌🏻 Jeg kunne absolutt ikke klart en gang om jeg prøvde å få ut en eneste lyd, nesten som jeg ikke en gang fikk til å puste 😅😂😂😂

Så går det ann å ha masse nytelse uten lyd? Ja så absolutt! For min del den aller beste!! 🙌🏻🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager aldri lyder annet enn pustelyder, men jeg nyter det helt vilt fordet..

Anonymkode: 1b992...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...