Gå til innhold

Må legge meg hver gang baby skal sove


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min andremann var lik som din. Jeg var til slutt på randen av en depresjon da han bikket året. Her ble det bedre når jeg sluttet å amme. Da ble han mer komfortabel med far og han kunne ta mer og mer over. 

Mitt råd til deg er å prøve å holde ut uten å bli gal. La gjerne far prøve å bysse og bære. Kanskje en dag vil han akseptere det. Her ble vognvugger flittig brukt når han endelig sovnet i vogna. 

Nå er tredjemann 4 mnd og han er heldigvis ikke like ille som andremann selv om han har sine nykker han også. 

Anonymkode: d84b6...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn holdt vi på også, i 6-7 mnd. Etter det kunne jeg legge han og når han sovnet kunne jeg gå ut og heller gå inn og få han til å sove igjen dersom han våknet. Følte hele tilværelsen ble så mye lettere bare jeg fikk de 3-4 timene hver kveld til å være meg selv før det var natt🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en sånn baby, så vit at du ikke er alene 😅 Jeg klarer å snike meg ut av rommet om kvelden, men må inn på rommet og amme henne i søvn igjen flere ganger før jeg selv legger meg.. Så jeg føler ofte at hele kvelden forsvinner, at jeg er mer på rommet enn i stua. På det verste har jeg også bare «lagt meg» med henne. Mitt tips da er å ha ipad med ørepropper og se en kjekk serie :) Gjemmer ipaden under puta og lirker den frem når hun har sovnet 😂

 

Anonymkode: 05c58...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bæresele har du? 

Anonymkode: 25851...60f

Ergobaby 360, orginalen og ergobaby bæresjal.

Anonymkode: 3d31b...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ergobaby 360, orginalen og ergobaby bæresjal.

Anonymkode: 3d31b...a0f

Hmm, burde jo være bra nok testet ut det i grunn. Så kjipt! 

Anonymkode: 25851...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ergobaby 360, orginalen og ergobaby bæresjal.

Anonymkode: 3d31b...a0f

Da bruker du spedbarnsinnlegget enda, og da kan det være forståelig at baby ikke trives. Blir fort mye styr med innlegget, baby blir utålmodig og derav sint. Anbefaler deg å prøve andre seler. Spør i en lokal bæregruppe/babygruppe etc om noen har seler du kan låne - det gjorde jeg, og folk er utrolig hjelpsomme med hverandre når det kommer til babytiden og bæring! 

Anbefaler deg å prøve angelpack eller integra, og få gjerne noen til å vise deg hvordan de bruker de selv. 

Anonymkode: c71cb...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Hva så? Det gjør ikke jeg heller. Det høres igrunn ikke ut som du er så interessert i å få hjelp med problemet ditt? 

Anonymkode: e571e...730

Fra en annen babymor med lik baby som Ts beskriver, så må jeg innrømme at dine råd (som er gode forslag, altså) fremføres som en fasit og som «men det er jo bare»😊 Da forstår jeg Ts sine korte svar på hva som er prøvd og ikke, fordi når andre gir råd er det sårt og frustrerende når de oppleves som «da har du ikke prøvd det godt nok» :roll: 

Anonymkode: d16a4...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...