Gå til innhold

Folk som klapper når flyet lander


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med disse menneskene?🙄Er de kronisk østfoldske?

Anonymkode: 18fba...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo bare morsomt å gjøre det 😂? Er ikke noen spesielt grunn. Men er jo flott å feire når en lander i et land med fin varme 😍

Anonymkode: 343b7...6d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med disse menneskene?🙄Er de kronisk østfoldske?

Anonymkode: 18fba...105

Trodde det var slutt på klapping når flyet lander, men sannelig var det noen som prøvde seg da vi landet i "sydenland" for noen uker siden! Men de var vestlandske.😄

Anonymkode: 53931...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hinsides flyskrekk, men flyr allikevel 😅 Om det har vært en for meg skummel flytur, og landingen er perfekt så er det ikke langt fra tårer til klapping 🙈 Men har klart å holde hendene fra hverandre de siste turene 😊🤪 Det kommer egentlig helt automatisk at hendene vil møtes og lage lyd 😜 Er fra Vestlandet forresten, sikkert derfor 🤔😀

Anonymkode: 751e7...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor gamle dere er. Men da jeg var barn, og ung, så klappet alle på hele flyet da det landet. 

Anonymkode: c8c02...5ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klapper om jeg får muligheten, vanligvis blir jeg holdt nede med makt av reisefølget mitt🙄 kronisk flyskrekk og sjeleglad for å ha overlevd😂

Anonymkode: 33e7c...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare på charterturer eller der hvor kapteinen har hatt litt utfordringer at de klapper når flyet lander. 

Anonymkode: d06d8...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å klappe når flyet lander på charterturer.

Men kun på charter, ikke i jobbsammenheng. 

Er forøvrig gullmedlem i SAS så det er ikke slik at jeg ikke flyr ellers i året. 

Anonymkode: 68ddd...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klapper for at flyet ikke kræsjet.

Anonymkode: 01802...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vanlig på chartertur en til "Syden" på 60-70-80-tallet. Nå er det mest ironisk eller på spøk. Evt til pilotene om de klarer en vanskelig landing. Sist jeg opplevde applaus var etter at Widerøe klarte å lande på tredje forsøk på en liten flyplass langt mot nord!

Anonymkode: 62142...dc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! Jeg synes det er koselig! Maaange år siden sist, men jeg har stort sett opplevd det ifm at flyet er stappfullt av studenter som reiser hjem (fra utlandet) til jul og viser sin glede over å være hjemme igjen 😊

Anonymkode: ba216...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ah! Jeg synes det er koselig! Maaange år siden sist, men jeg har stort sett opplevd det ifm at flyet er stappfullt av studenter som reiser hjem (fra utlandet) til jul og viser sin glede over å være hjemme igjen 😊

Anonymkode: ba216...5f6

Jeg er ikke norsk altså

Anonymkode: ba216...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det harry å være glad også nå.

Anonymkode: d832f...b7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare morsomt å gjøre det 😂? Er ikke noen spesielt grunn. Men er jo flott å feire når en lander i et land med fin varme 😍

Anonymkode: 343b7...6d7

Nei! Det er ikke morsomt! Du fremstår som tilbakestående og jeg krymper i setet.

Anonymkode: 891ff...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loosers...haha

Med mindre dem alle har asperger da, for da er du på vinnerflyet.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapping etter landing er det lenge siden jeg har opplevd. Må prøve å dra i gang en neste gang vi lander i sydligere strøk 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor gamle dere er. Men da jeg var barn, og ung, så klappet alle på hele flyet da det landet. 

Anonymkode: c8c02...5ea

Folk tok til og med på seg penklær og pyntet seg.

Husker mine besteforeldre dro til Spania og mormor hadde ny permanent og nyklippet. Perlekjede og penkjole på.  Morfar gikk i dress.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...