Gå til innhold

...


Gjest middagshøyden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja det var ikke rare greiene, vil si 3.2 på charter-svein skalaen

Anonymkode: fac3a...4e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Eneste harry her er Paradise Hotel ;)

Jeg går med joggebukse på butikken og noen ganger i treningstøy :ninja:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den der Michael Kors Jet Set-vesken som alle kjøpte for noen år siden. Og bruker den daglig. Har skjønt at det er kjempeharry 😅

Anonymkode: 46e71...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på charterferie..:unsure:

Anonymkode: 0b615...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta meg en røyk, ergo røyker jeg og er Harry. Jeg har dyr bil, så Harry der også. Men topper det med at jeg liker å ta danskebåten 😁  bare tusle rundt alene ombord, en øl her og litt vin der. Og spise litt og se på folk. Sitte på dekk og bare kjenne sjøluft! Og så syns jeg det er underholdende å se på folk som danser og slår seg løs. Syns det er veldig morsomt et par ganger i året, så jeg har nok høy Harryfaktor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- jeg har tatoveringer (mange, men har hverken stjerner, delfiner, navnene til andre, kroner, hjerter osv tatovert) 
- jeg drikker pepsi max (liker ikke brus og drikker generelt med sukker, men er glad i sukker generelt og sukkerholdig saft)
- eier en grå joggebuske og bruker den noen gnager
- jeg skriver på dialekt når jeg skriver med venner + på min private facebook og instagram, det er ikke fordi "jeg tror jeg er kul" men fordi det føles rart å skrive det når det er folk med min egen dialekt eller folk som prater med meg ofte i virkeligheten som leser det jeg skriver, i debatter, på forumer osv derimot så blir det bokmål, samt på meldinger med lærere, sjefen, personer jeg må forholde meg til som ikke er vennskapelige eller familiære relasjoner og lignende 
- jeg bruker mobildeksel for å beskytte mobilen, vil ikke ha sånt lommebokdeksel, vil ha kort og penger på eget sted
- jeg har noen gullkjeder, slike små tynne gullsmykker som jeg bruker når jeg pynter meg
- jeg har små vesker som det ikke er plass til noe i (der er plass til mobil, nøkler, bankkortet og en tampong, det er egentlig det jeg trenger plass til noen ganger, så)

Er visst ekstremt harry. Anser ikke meg selv som harry, og definerer sjeldent ting som harry. Han mannen med langt, fett hår som kjører volvo 240 med terninger i speilet, rulla røyk i munnviken og som går med samme bokser på fjerde dagen kan jeg nok være enig i at er temmelig harry, samme gjelder rednecks, men utover det så er det lite som er harry syns jeg...

Anonymkode: fbbac...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, alltid presis said:

Basert på denne tråden her i dette underforumet, akkurat hvor harry er du?

Jeg

- liker camping

- har en liten tatovering

- ser Paradise Hotel (kun den danske)

- bruker kollektivtransport

Ja, det var vel det hele. Så da er jeg littegranne harry. Det er vel bare å innse det. :tongue:

Det er da ikke harry å ta kollektivtransport. Jeg vil heller si at det er det motsatte av harry; det er trendy og i tiden å tenke grønt og å være opptatt av å kutte utslipp. 

Anonymkode: 5a7c3...919

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, alltid presis skrev:

Basert på denne tråden her i dette underforumet, akkurat hvor harry er du?

Jeg

- liker camping

- har en liten tatovering

- ser Paradise Hotel (kun den danske)

- bruker kollektivtransport

Ja, det var vel det hele. Så da er jeg littegranne harry. Det er vel bare å innse det. :tongue:

Kollektivtransport er da ikke Harry. DU er vel mer enn littegrann harry:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på "harrytur" i morgen!! ;)

Anonymkode: e1d88...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på meg selv som harry, og det gjør nok ikke omgivelsene heller

 Leser inne på KG er ganske harry, og en liten titt innom hønehjørnet på FB, hva folk er villig til å dele er utrolig fasinerende. Blir like satt ut hver gang av mange.

Ellers drar jeg og barna på charterferie, men ikke type sted som er med mye nordmenn og grinete norske barn hvor mor og far henger i baren. Bruker penger og velger steder med omhu, og ikke all inclusiv

Anonymkode: e8884...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg de som er mest Harry er akkurat de som er opphengt i hva som er Harry.....

Anonymkode: 2b196...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er jo på KG, og det ikke til å komme unna at det er litt harry. 

Anonymkode: 34de7...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tribaltovering, attpåtil på leggen.

Har mobildeksel.

Røyket før jeg ble 40, nå er jeg over og har sluttet. Hadde det vært omvendt hadde det visst vært greit.

Reiser kollektivt

Har et par skjerf med dyremønster

Da jeg hadde bil hadde jeg personlig bilskilt

Har en liten veske med lite plass (bruker den til konserter etc hvor man ikke får ta med vesker)

Anonymkode: 2af0a...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, alltid presis skrev:

Basert på denne tråden her i dette underforumet, akkurat hvor harry er du?

Jeg

- liker camping

- har en liten tatovering

- ser Paradise Hotel (kun den danske)

- bruker kollektivtransport

Ja, det var vel det hele. Så da er jeg littegranne harry. Det er vel bare å innse det. :tongue:

Liker camping (og tisser gjerne ute), har ingen tatovering (heldigvis!), ser PH (men ikke alltid), bruker sjelden kollektivtransport (det er bare helt upraktisk her hvor jeg bor) og drar på country-festival og går gjerne i shorts. Så ja, da er jeg vel ganske harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Harry fordi man bruker kollektivtransport? Det tør jeg påstå er det motsatte av harry. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også liker danskebåtturer! Og harryturer. Røyker innimellom, snuser fast. Ser ikke på Paradise (har ikke tv), har aldri vært på Granca eller charterferie i det hele tatt. Har en liten og blordharry tattis fra da jeg var ung og tøff. Er ellers lite harry, tror jeg? Liker vegetarmat, støtter Rødt og MDG, har ikke bil, men vurderer å kjøpe elbil. Leser bøker, Morgenbladet og Klassekampen. Har ingen bokstavpynt i heimen, eier ikke grå joggebukse, men bruker Crocs hjemme og til nærbutikken i yogabukse, drikker ikke brus kjøper aldri noe på bensinstasjon. Er harry-light, kanskje? Lever greit med det. Er sånn man blir av å vokse opp i kommunal bolig i Groruddalen.

Anonymkode: 7ae0a...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danskebåten ikke aktuell der jeg bor, men om jeg hadde bodd i sør eller øst, hadde jeg nok reist noe med den ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker camping og bruker kollektivtransport, i tillegg til bil  Så kanskje 40% harry? 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...