Gå til innhold

Hva er den trangeste vaginaen du har vært borti?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er asiatisk, og kan vel si at jeg er helt vanlig der nede, har født 4 kg barn. Jeg har hatt menn som er store uten problemer, men har hatt menn som sikkerhet et gjennomsnittlige og de tror sikkert at jeg har vært for trang for dem, men det er fordi de er dårlig i senga, de bare stikker den inn uten at jeg har blitt våt nok. 

Anonymkode: 8df08...5b4

Jeg tror de mener orientalske, ikke asiatiske som i tyrkiske eller syriske.

Anonymkode: b8464...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de mener orientalske, ikke asiatiske som i tyrkiske eller syriske.

Anonymkode: b8464...e68

Det ligger vel i kortene? Ikke lett å få muslimske damer til sengs tror jeg 😊

Anonymkode: 44a6c...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Nå tror jeg blikket bør løftes litt 🙂

https://www.dagbladet.no/nyheter/norske-menn-gjor-mest-husarbeid/61461487

Kombiner dette med at veldig mange norske kvinner jobber redusert, så er det ganske lett å se at arbeidsfordelingen totalt sett er udiskutabel. Det har dog lite med størrelsen på kjønnsorganet å gjøre. Ansvarsfølelse og kuken/fitta har nok lite med hverandre å gjøre. Jeg har stor kuk og har alltid stått for brorparten av arbeidet ute og hjemme. Det er hjernen som betyr noe. Så lenge den er stor, er også det viktigste sexorganet stort. 

Godt sagt til alle kvinner som syter over norske menn. Hvem er det som pusser opp huset, snekkrer og bygger? Jo det er menn. Vi jobber mere og har mindre fritid enn kvinner, så kvinner har absolutt ingen ting å klage på. Er du sammen med en mann som ikke kan sette opp en vegg i huset eller skifte dekk, burde det være en større bekymring enn at han ikke gjør husarbeid. Menn skal være handy å ta seg av tunge arbeidsoppgaver.

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt sagt til alle kvinner som syter over norske menn. Hvem er det som pusser opp huset, snekkrer og bygger? Jo det er menn. Vi jobber mere og har mindre fritid enn kvinner, så kvinner har absolutt ingen ting å klage på. Er du sammen med en mann som ikke kan sette opp en vegg i huset eller skifte dekk, burde det være en større bekymring enn at han ikke gjør husarbeid. Menn skal være handy å ta seg av tunge arbeidsoppgaver.

Anonymkode: 38f3d...ed6

Det er jeg som snekrer, bygger, maler osv. Jeg tar husarbeid og jeg har høyere stillingsprosent enn min mann. Gjett hvem som likevel klager? Er ikke enig i at menn skal ta de fysiske oppgavene fremfor husarbeid. Det er mange menn som ikke finnes praktisk anlagt. 

Anonymkode: 20cb4...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd og jobbet i asia i mange år. Har aldri merket noe forskjell. Er like mye individuelle forskjeller der som her hjemme.

Anonymkode: 05384...39d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2019 at 3:16 AM, Tøytigern said:

"Asiatiske damer har så trang vagina, as." :wow:

B.S. De klarer fint å føde barn gjennom dem.

De klarer å føde barn like fint som alle andre mennesker, altså svært dårlig😂

Anonymkode: a8ace...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike tråder er akkurat like dumme som de som startes stadig vekk av bigdicker som ønsker å tvinge kvinner til å være "ærlige". Jeg har hatt sex med flere forskjellige kvinner og det har aldri vært størrelsen på vagina som har vært avgjørende for hvor deilig det var.

Anonymkode: a2c50...cda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Seriøst altsså. Er flust av damer som digger store peniser. Mange skriver ikke at de digger det, men såklart liker de det innerst inne. På samme måte som damer ikke "trenger" stor pikk for å bli tilfredsstilt, er det deilig for en mann å føle seg stor å måtte bruke lang tid på foreplay og før man trenger inni dama. Klart det er en delig følelse å føle seg stor for dama, enn å putte den i en dobbeltgarasje. Damer syns jo det er deilig å bli fylt opp, så hva klager du over egentlig? Hvis det er noen trøst så kan jeg ha god sex med mindre trange damer også, men spenningen med å føle seg veldig stor og at man må være forsiktig er deilig.😍

Anonymkode: 38f3d...ed6

Det er jo litt trist at det er deres egen "tilkortkommenhet", om det nå måtte være fysisk eller mentalt, skal være utslagsgivende for om sexen er god. "Følelsen av å være stor" høres mest ut som en mental tilfredsstillelse av eget ego og helt uavhengig av hvorvidt dama faktisk opplever din "store" penis som digg eller ei. 

Anonymkode: 4bba0...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt trist at det er deres egen "tilkortkommenhet", om det nå måtte være fysisk eller mentalt, skal være utslagsgivende for om sexen er god. "Følelsen av å være stor" høres mest ut som en mental tilfredsstillelse av eget ego og helt uavhengig av hvorvidt dama faktisk opplever din "store" penis som digg eller ei. 

Anonymkode: 4bba0...8eb

Noen damer liker å føle seg fylt opp på samme måte som det er deilig følelse når det er trangt og vått. Men er jo mange andre ting som er viktig i et sexliv også. Foreksemlel hvis hun er god på blowjobs. Menn får jo beskjed om å være flink med tunga hvis de har mindre penis, så er vel håp for alle.

Anonymkode: 38f3d...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona til min bestevenn

Anonymkode: a7585...337

Den brasilianskfødte stedattera til en kompis. Herregud.... Latinos altså ... Wow !

Anonymkode: 56803...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med 2 asiatiske kvinner (siste kona mi), 

jo, de har vært / er sykt trange,

men når de kåtes opp, fitta utvider seg og blir klissblaut,

er det faen ikke snakk om å være no «for trang».

trang, ja.. men ikke for trang.

Anonymkode: d15f7...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har truffet noen som er for trange, men derimot har jeg truffet mange som gjør seg trang🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...