Gå til innhold

Hva er den trangeste vaginaen du har vært borti?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun jeg opplevde var så trang og våt, at det var umulig å  holde mere enn 2 min første gangen  man hadde sex. Gang nr to og tre gikk bedre. Fant fort ut at å runke før vi hadde sex var lurt, siden man holder lengre da.😊 

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun jeg opplevde var så trang og våt, at det var umulig å  holde mere enn 2 min første gangen  man hadde sex. Gang nr to og tre gikk bedre. Fant fort ut at å runke før vi hadde sex var lurt, siden man holder lengre da.😊 

Anonymkode: 38f3d...ed6

Og du er 16 år og 3 dager gammel?

Anonymkode: 97457...88c

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du er 16 år og 3 dager gammel?

Anonymkode: 97457...88c

Hva er det slags spm? Er over 30 hvis du lurer.. Er det noe galt med å diskutere kvinnelig kjønnsorgan? Menn må jo få snakke om hva de foretrekker også ikke sant, og ikke bare kvinner..

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trangeste vaginaen jeg har opplevd var hos en 25 år gammel vietnameser. Det tok lang tid får jeg klarte å penetrere henne. Asiatere er trange, og hun var nok litt anspent også. Dessverre hadde jeg bare sex med henne én gang etter det, men jeg tror sexen kun blitt fantastisk da jeg foretrekker relativt tighte vagina. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det slags spm? Er over 30 hvis du lurer.. Er det noe galt med å diskutere kvinnelig kjønnsorgan? Menn må jo få snakke om hva de foretrekker også ikke sant, og ikke bare kvinner..

Anonymkode: 38f3d...ed6

Er du over 30 og holder bare ut i et par minutter selv med mye friksjon så kan du umulig ha mye erfaring på kvinnefronten. 

Kanskje du burde øve litt på gutterommet med en gummivagina? 

 

Anonymkode: 97457...88c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at Asiatiske damer er skikkelig trange! Har bare vært med 1 asiatisk dame da, men det er ingen myte basert på den erfaringen i hvert fall 😍

Anonymkode: 6d82b...f61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du over 30 og holder bare ut i et par minutter selv med mye friksjon så kan du umulig ha mye erfaring på kvinnefronten. 

Kanskje du burde øve litt på gutterommet med en gummivagina? 

 

Anonymkode: 97457...88c

Wooow, voldsomt hvor sinna du er.. Jeg har hatt sex med mange damer så erfaringen er det lite å si på. Poenget er at hun var mye trangere enn snittet som gjorde at det er vanskeligere å holde igjen.😉 Går du inn i alle penistrådene også å kommenterer at damene som liker stor pikk også har noe fysisk feil?🙄

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at kvinner kan skrive opp og i mente om peniser, men menn skal holde fred om sine preferanser. Klart ei trang vagina føles bedre for en mann. Tror det er derfor mange menn foretrekker anal, siden det ofte er trangere der.😊

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var fra Japan. Vill, vakker og våt. Men selv jeg måtte bruke tid på å trenge inn i henne. Selv om hun var plaskvåt etter et langt, heftig forspill. Når det er sagt, er det ikke friksjonen i seg selv som gjør sexen. Det var andre ting som var med på å gjøre opplevelsen så spesiell. Men en merkelig følelse å faktisk føle seg ganske stor. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at kvinner kan skrive opp og i mente om peniser, men menn skal holde fred om sine preferanser. Klart ei trang vagina føles bedre for en mann. Tror det er derfor mange menn foretrekker anal, siden det ofte er trangere der.😊

Anonymkode: 38f3d...ed6

Kvinner skriver opp og ned og i mente i penis trådene som mennene har startet om tissene sine.

Mann: snoppen min er 13 cm, er det lite?

Kvinne: vi liker ikke kjempe store kukker, det gjør bare vondt.

Menn: løgnere. Dere elsker digre pikker! Alle sammen, løgnere! 

Digbic: jeg har stor tiss. 

90% av mennene i de trådene sier kvinner lyver om preferansene sine. Dere får kvinnene til å føle seg som dritt når de sier de ikke foretrekker digre pikker. Så starter dere tråder om vaginaer som også får kvinner til å føle seg som dritt. Og så klager dere over at dama ikke har selvtillitt I senga. 

Idioter. 

Anonymkode: f9344...3e3

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wooow, voldsomt hvor sinna du er.. Jeg har hatt sex med mange damer så erfaringen er det lite å si på. Poenget er at hun var mye trangere enn snittet som gjorde at det er vanskeligere å holde igjen.😉 Går du inn i alle penistrådene også å kommenterer at damene som liker stor pikk også har noe fysisk feil?🙄

Anonymkode: 38f3d...ed6

Nei, problemet er at du lider av for tidlig utløsning. 2 minutter, jeg hadde dødd av skam. 

Jeg er en mann forresten. 

Anonymkode: 97457...88c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner skriver opp og ned og i mente i penis trådene som mennene har startet om tissene sine.

Mann: snoppen min er 13 cm, er det lite?

Kvinne: vi liker ikke kjempe store kukker, det gjør bare vondt.

Menn: løgnere. Dere elsker digre pikker! Alle sammen, løgnere! 

Digbic: jeg har stor tiss. 

90% av mennene i de trådene sier kvinner lyver om preferansene sine. Dere får kvinnene til å føle seg som dritt når de sier de ikke foretrekker digre pikker. Så starter dere tråder om vaginaer som også får kvinner til å føle seg som dritt. Og så klager dere over at dama ikke har selvtillitt I senga. 

Idioter. 

Anonymkode: f9344...3e3

Veldig idioter💥💥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner skriver opp og ned og i mente i penis trådene som mennene har startet om tissene sine.

Mann: snoppen min er 13 cm, er det lite?

Kvinne: vi liker ikke kjempe store kukker, det gjør bare vondt.

Menn: løgnere. Dere elsker digre pikker! Alle sammen, løgnere! 

Digbic: jeg har stor tiss. 

90% av mennene i de trådene sier kvinner lyver om preferansene sine. Dere får kvinnene til å føle seg som dritt når de sier de ikke foretrekker digre pikker. Så starter dere tråder om vaginaer som også får kvinner til å føle seg som dritt. Og så klager dere over at dama ikke har selvtillitt I senga. 

Idioter. 

Anonymkode: f9344...3e3

Seriøst altsså. Er flust av damer som digger store peniser. Mange skriver ikke at de digger det, men såklart liker de det innerst inne. På samme måte som damer ikke "trenger" stor pikk for å bli tilfredsstilt, er det deilig for en mann å føle seg stor å måtte bruke lang tid på foreplay og før man trenger inni dama. Klart det er en delig følelse å føle seg stor for dama, enn å putte den i en dobbeltgarasje. Damer syns jo det er deilig å bli fylt opp, så hva klager du over egentlig? Hvis det er noen trøst så kan jeg ha god sex med mindre trange damer også, men spenningen med å føle seg veldig stor og at man må være forsiktig er deilig.😍

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, problemet er at du lider av for tidlig utløsning. 2 minutter, jeg hadde dødd av skam. 

Jeg er en mann forresten. 

Anonymkode: 97457...88c

Ja særlig😉 Ikke noe å dø av skam fordi dama er så trang og deilig at man kommer mye fortere enn normalt. Er en stor pluss for dama å vite at hun er så deilig å ha sex med😊 Er jo bare å runke litt før sex eller ha sex mange ganger. Har ingen problem med flere omganger heldigvis.

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Veldig idioter💥💥

Gå å les i tråden om deiligste ons. Der gir kvinner masse likes og sier klart ifra at stor kuk er deiligst. Selvfølgelig gjelder det samme for menn. Jo trangere jo bedre.😊

Anonymkode: 38f3d...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Familytree
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå å les i tråden om deiligste ons. Der gir kvinner masse likes og sier klart ifra at stor kuk er deiligst. Selvfølgelig gjelder det samme for menn. Jo trangere jo bedre.😊

Anonymkode: 38f3d...ed6

Ok jeg skal gjøre det men jeg tror vi er alle motstridende, det er ingen kjønnsforskjell
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk dra asia inn. De kvinnene er ikke tente ergo virker de strammere. Bare en myte at de er det. Elsk kvinnen og hun vil slappe av sammen med deg. 

Anonymkode: d509d...197

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja særlig😉 Ikke noe å dø av skam fordi dama er så trang og deilig at man kommer mye fortere enn normalt. Er en stor pluss for dama å vite at hun er så deilig å ha sex med

Anonymkode: 38f3d...ed6

De fleste damene vil ha noe ut av sexen de også, og da holder det ikke å føle seg deilig. Vi vil ha mest mulig nytelse og helst en orgasme eller fler, og det skjer ikke om du går på en smell etter to minutter. Ingen damer føler seg deilig eller tilfredsstilt av at mannen rauter etter to minutt, ruller seg over på ryggen og sovner fornøyd. Det er svært kjedelig og lite givende i lengden.

Hvis du vil vise dama hvor deilig hun er og hvor godt du liker å ha sex med henne, bør du gi henne mer enn to minutters jukking.

Anonymkode: 60627...43f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Typisk dra asia inn. De kvinnene er ikke tente ergo virker de strammere. Bare en myte at de er det. Elsk kvinnen og hun vil slappe av sammen med deg. 

Anonymkode: d509d...197

Har bare hatt sex med ei dame som var asiatisk og hun var trang. Skal sies at hun var adoptert og bodd i Norge hele livet, og vi var i forhold en god periode. De er nok i snitt trangere på samme som at asiatiske menn har mindre penis i snitt. Aldri sett en asiatisk gutt med stor penis.

Anonymkode: 38f3d...ed6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...