Gå til innhold

Hvilke klær er in nå i sommer, og hvor får jeg kjøpt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! Er straks ferdig i permisjon med baby nr 2 (to tette barn), og garderoben min er helt krise. Har nesten kun svarte, basic klær fra typ Cubus og Lindex. Jeg har egentlig alltid vært dårlig på å kle meg og følge trender, skulle virkelig ønske jeg var bedre. Men nå som jeg snart skal begynne på jobb igjen, og bare sånn generelt, trenger jeg virkelig å få freshet opp garderoben min. 

Har skjønt at sykkelshorts, cargobukser, strap tops og fannybag er populært nå, men de jeg finner som jeg liker er utsolgt.. noen tips til andre klær jeg bør kjøpe?🤩

Anonymkode: 57b79...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp det kroppen din passer til og de fargene du føler passer til hudtonen din. Beveg deg ut av komfortsonen. Jeg hadde også en sort periode, nå går jeg sjelden i sorte klær. Blir seende så blek og sliten ut. Jeg har enkelte farger jeg føler gjør at jeg gløder i og som passer til hår/hudtone. Verken sykkelshorts eller slike bukser som er vide og stopper midt på leggen passer til meg, da jeg er lav og er ganske firkantet bygd selv om jeg er slank. Hva med en jeans med en litt kul dressjakke til, eller en fin sommerkjole? 

Anonymkode: b1997...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...