Gå til innhold

Hvordan har aspergere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 hours ago, AnonymBruker said:

Slår meg som milde trekk kanskje mer? Mange med autistiske trekk har ofte høy IQ. Selv er jeg på 160 og en liten Einstein. 

Jeg har ikke påvist men har lest svært mye og satt meg inn i temaet etter jeg ble tipset om at jeg kunne ha milde trekk og kjenner meg utrolig igjen i hva mange av de selv forteller, Dette er noe jeg har jobbet med i over 10 år og skjønt at «normale» spilleregler for andre ikke er det samme for meg. 

Men som du sier, du dater. Har et inntrykk om at Aspergers bruker litt tid for å bli «trygg» på personen. Det er også veldig varierende fra person til person. 

Anonymkode: aa02a...993

Dette er faktisk feil. De fleste med autistiske trekk og autisme skårer dårligere på IQ enn andre. Men så har du det lille mindretall som glimter til med eksepsjonell IQ.

En med 160 i IQ ville nok visst dette 😉

Hilsen psykologstudent

Anonymkode: 532b8...999

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hopper rundt på et bein og flagrer med armene. Seriøst? Folk har vel sex på lik måte uansett om de har den ene eller andre diagnosen. 

Anonymkode: c8fef...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk feil. De fleste med autistiske trekk og autisme skårer dårligere på IQ enn andre. Men så har du det lille mindretall som glimter til med eksepsjonell IQ.

En med 160 i IQ ville nok visst dette 😉

Hilsen psykologstudent

Anonymkode: 532b8...999

Fint for deg. Testet med en overlege som henvendte meg til mensa. 

Hun hadde din utdannelse + en legeutdannelse

hilsen rik og spesiell kar på snart 30. 

Anonymkode: aa02a...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk feil. De fleste med autistiske trekk og autisme skårer dårligere på IQ enn andre. Men så har du det lille mindretall som glimter til med eksepsjonell IQ.

En med 160 i IQ ville nok visst dette 😉

Hilsen psykologstudent

Anonymkode: 532b8...999

Her litt lesestoff siden de fleste skoleflinke kun klarer å lese bøker og sjelden skriver de. :) 

var aldri gøy å bruke bleie til jeg var fem- seks men husker alt fra jeg var 6 år. 

De jeg kjenner med autistiske trekk er alle blitt supergode innen sine felt. Så studer videre å kom heller tilbake om du passerer den første millionen din før 20 eller blir millionær i livet. 

Life is a game and money is how we keep score. 

https://psykologtidsskriftet.no/fra-praksis/2004/09/einsteins-syndrome-kloke-barn-som-taler-seint?redirected=1

Anonymkode: aa02a...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...