Gå til innhold

Noen synske/klarsynte her som kan se hvem det er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke si noe mer angående situasjonen, før jeg vet at det er noen synske her som evt kan se. Hvis du ikke er syns, er det fint at du ikke svarer. Orker ikke svar som ikke tror at det finnes mer mellom himmel og jord...

Jeg er litt synsk selv, har veldig god intuisjon osv, men skulle gjerne hatt hjelp til noe her.

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ingenting med det å gjøre.

Igjen: jeg vil gjerne høre fra noen som har evner. Vet at de finnes, da jeg har opplevd det selv.

ts

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får av og til en følelse på noe, men kan ikke si jeg er direkte synsk. Noen spørsmål appellerer til meg og noen ikke, så jeg må se hva det er for å vite om jeg kan svare.

Anonymkode: 495a9...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring de synske på teletorg. Ingen gidder å jobbe gratis.

Anonymkode: 68dce...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får av og til en følelse på noe, men kan ikke si jeg er direkte synsk. Noen spørsmål appellerer til meg og noen ikke, så jeg må se hva det er for å vite om jeg kan svare.

Anonymkode: 495a9...8a4

Ok. Det er noen ting som har blitt borte, og jeg lurer på om det er noen jeg har hatt litt kontakt med. 

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Det er noen ting som har blitt borte, og jeg lurer på om det er noen jeg har hatt litt kontakt med. 

Anonymkode: 2f71c...dc0

Jeg føler "ja" på det. Men ta det med en klype salt, jeg vil ikke beskylde noen for noe. Kanskje det kan komme andre til tråden som kan føle på det også, jeg vet det er flere intuitive her.

Anonymkode: 495a9...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler "ja" på det. Men ta det med en klype salt, jeg vil ikke beskylde noen for noe. Kanskje det kan komme andre til tråden som kan føle på det også, jeg vet det er flere intuitive her.

Anonymkode: 495a9...8a4

Takk for svar. Ja, har følt at noe ikke stemmer. Det verste er at jeg har sagt til vedkommende at det er borte, når jeg ikke tenkte på at dette kunne være vedkommende, og da sa vedkommende noe om at h*n mente at h*n hadde sett det hos noen andre ( som vedkommende har hatt en konflikt med ). Det har blitt borte noe flere ganger, og siste gang jeg nevnte det til den personen skriftlig via nettet ( for vi har kommnuisert litt sånn ), har ikke vedkommende svart...Jeg synes dette er ubehagelig, for denne personen har opptrådt fortrolig til meg, men hvis det er vedkommende, kan jeg jo ikke lenger stole på den personen. 

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Ja, har følt at noe ikke stemmer. Det verste er at jeg har sagt til vedkommende at det er borte, når jeg ikke tenkte på at dette kunne være vedkommende, og da sa vedkommende noe om at h*n mente at h*n hadde sett det hos noen andre ( som vedkommende har hatt en konflikt med ). Det har blitt borte noe flere ganger, og siste gang jeg nevnte det til den personen skriftlig via nettet ( for vi har kommnuisert litt sånn ), har ikke vedkommende svart...Jeg synes dette er ubehagelig, for denne personen har opptrådt fortrolig til meg, men hvis det er vedkommende, kan jeg jo ikke lenger stole på den personen. 

Anonymkode: 2f71c...dc0

Og denne andre har du ikke mistanke til? Føles for meg som om den du har mistanke til er noen som du ikke har sluppet helt inn i livet ditt, og at du ikke bør gjøre det heller.

Anonymkode: 495a9...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og denne andre har du ikke mistanke til? Føles for meg som om den du har mistanke til er noen som du ikke har sluppet helt inn i livet ditt, og at du ikke bør gjøre det heller.

Anonymkode: 495a9...8a4

Jeg tror kanskje ikke det, for jeg ser saken i et litt annet lys nå...Før kunne jeg kanskje mistenkt den andre ( utifra den førstes utsagn til meg om den personen, konflikten de har hatt ). Det har bl.a handlet om et oppgjør den første mener den andre ikke har gitt for et arbeid, og har lenge klaget til meg at h*n ikke får svar angående dette. Men nå undres jeg over hvor passiv vedkommende er når jeg har fortalt om det som har blitt borte, mer enn en gang. Da er vedkommende mer eller mindre fraværende, og har ikke svart på det jeg har spurt om, bortsett fra å komme med beskyldninger at den h*n hadde en konflikt med, hadde det ( h*n mente og ha sett det hos denne personen ) uten ytterligere bevis...

 Takk, det var godt sagt, for den siste setningen din stemmer. Jeg har hatt god kommunikasjon med vedkommende, men det er noe som alltid har gjort at jeg har holdt igjen...Og nå ser jeg jo at intuisjonen min stemte med det å holde en viss avstand, hvis det er vedkommende da...Ubehagelig situasjon, for da er jo denne personen totalt upålitelig. Anklager en annen person fordi h*n hadde en konflikt med vedkommende. Jeg sa til denne personen ( etter første gangen noe ble borte ), at det var så synd, da jeg likte så godt det som ble borte ( noe som er vanskelig å få tak i idag ), så er mer borte noen uker etterpå...

Jeg vet jo ennå ikke om det er vedkommende, men er jo rart personen ikke svarer meg..?

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mistenkelig ja. Det er også helt useriøst å slenge ut at man har sett det hos noen andre når de ikke kan vite om denne andre personen også hadde en slik gjenstand. Så dette er jo ikke noen som har en god karakter uansett om de har tatt gjenstanden eller ikke.

Anonymkode: 495a9...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meget mistenkelig ja. Det er også helt useriøst å slenge ut at man har sett det hos noen andre når de ikke kan vite om denne andre personen også hadde en slik gjenstand. Så dette er jo ikke noen som har en god karakter uansett om de har tatt gjenstanden eller ikke.

Anonymkode: 495a9...8a4

Ja, husker jeg reagerte på det, for når jeg da spurte om h*n kunne se nøyere om det var akkurat det som har blitt borte, svarte vedkommende aldri på det. Og har ikke svart på når det samme har skjedd igjen. Synes det er vanskelig å forholde meg til denne personen nå, for har på en måte vært den personen h*n har vært fortrolig med i konflikten vedkommende har hatt til den andre personen. 

Anonymkode: 2f71c...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søster. 

Anonymkode: c8f76...5fa

Ikke familie.

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal spørre vedkommende direkte om h*n har tatt det som hr blitt borte flere ganger?

Men på en annen side : hvis det er tilfellet, er jo ikke vedkommende helt god, og h*n vil vel uansett aldri innrømme det...?

Og hvordan vil kontakten til vedkommende bli etter et sånt spørsmål.....

Anonymkode: 2f71c...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, husker jeg reagerte på det, for når jeg da spurte om h*n kunne se nøyere om det var akkurat det som har blitt borte, svarte vedkommende aldri på det. Og har ikke svart på når det samme har skjedd igjen. Synes det er vanskelig å forholde meg til denne personen nå, for har på en måte vært den personen h*n har vært fortrolig med i konflikten vedkommende har hatt til den andre personen. 

Anonymkode: 2f71c...dc0

Så dette er den måten dere har fått kontakt på? Jeg tenker drama, triangulering, at dette mennesket setter folk opp mot hverandre og snakker stygt om dem bak ryggen deres. Og i tillegg stjeler de. Jeg trekker en masse konklusjoner her men det er min oppfatning. Ta det med en klype salt.

Anonymkode: 495a9...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler veldig på at denne mannen har et dobbelt navn og et av de er Erik?

Anonymkode: 42f1e...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...