Jump to content
anonymbruker1233

TYNT HÅR/ SOVENDE HÅRSEKKER?

Recommended Posts

anonymbruker1233

Har så lenge jeg kan huske hatt et problem med svært tynt hår. Frisøren mener det skyldes sovende hårsekker, da jeg har masse babyhår i hodebunnen. Noen som har noe tips for å få opp hårveksten, vekke sovende hårsekker eller få tykkere hår? 

Fortsetter under...

Kveldshimmel

Har fått tykkere hår med Hairgain. :) 

MortenMinstelønn
1 minutt siden, anonymbruker1233 skrev:

Har så lenge jeg kan huske hatt et problem med svært tynt hår. Frisøren mener det skyldes sovende hårsekker, da jeg har masse babyhår i hodebunnen. Noen som har noe tips for å få opp hårveksten, vekke sovende hårsekker eller få tykkere hår? 

Mitt er nesten litt for tykt. Men jeg slo hodet en del ganger som mindre og jeg mistenker at moren mistet meg en gang eller to. Så kanskje dette "vekket" alle hårsekkene.

Uansett, hvis du har litt penger til overs og dette irriterer deg voldsomt, finnes det mange smarte varianter for å plante hårsekker i dag.

Lykke til. 

AnonymBruker

Nisim resurection

Anonymkode: 9404f...652

Rumle

Sovende hårsekker?

wintergirl

Microneedling , prp hårbehandling...

Annonse

MortenMinstelønn
Posted (edited)
19 minutter siden, Rumle skrev:

Sovende hårsekker?

Har selv aldri hørt om det. Men jeg tenker at hvis en ting finnes må det være naturlige konsekvenser for det. 

Eks: Sovende hårsekker må bety at det også finnes trøtte hårsekker? Eventuelt innen mikrovitenskap, kan det finnes drømmende hårsekker? Snorkende hårsekker. Det siste ble rart. Ikke minst utrolig sjenerende i møter og i begravelser. Det ble rart. Det må jeg innrømme først som sist.

Men kanskje trøtte hårsekker er årsaken til at mange menn får viker og måne? De detter av når man løper?

Edited by MortenMinstelønn

Rumle
2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Har selv aldri hørt om det. Men jeg tenker at hvis en ting finnes må det være naturlige konsekvenser for det. 

Eks: Sovende hårsekker må bety at det også finnes trøtte hårsekker? Eventuelt innen mikrovitenskap, kan det finnes drømmende hårsekker? Snorkende hårsekker. Det siste ble rart. Ikke minst utrolig sjenerende i møter og i begravelser. Det ble rart. Det må jeg innrømme først som sist.

Men kanskje trøtte hårsekker er årsaken til at mange menn får viker og måne? De detter av når man løper?

Haha! Ja, skal man følge den logikken har nok jeg utagerende hårsekker :jepp: