Gå til innhold

TYNT HÅR/ SOVENDE HÅRSEKKER?


anonymbruker1233

Anbefalte innlegg

Har så lenge jeg kan huske hatt et problem med svært tynt hår. Frisøren mener det skyldes sovende hårsekker, da jeg har masse babyhår i hodebunnen. Noen som har noe tips for å få opp hårveksten, vekke sovende hårsekker eller få tykkere hår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, anonymbruker1233 skrev:

Har så lenge jeg kan huske hatt et problem med svært tynt hår. Frisøren mener det skyldes sovende hårsekker, da jeg har masse babyhår i hodebunnen. Noen som har noe tips for å få opp hårveksten, vekke sovende hårsekker eller få tykkere hår? 

Mitt er nesten litt for tykt. Men jeg slo hodet en del ganger som mindre og jeg mistenker at moren mistet meg en gang eller to. Så kanskje dette "vekket" alle hårsekkene.

Uansett, hvis du har litt penger til overs og dette irriterer deg voldsomt, finnes det mange smarte varianter for å plante hårsekker i dag.

Lykke til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Rumle skrev:

Sovende hårsekker?

Har selv aldri hørt om det. Men jeg tenker at hvis en ting finnes må det være naturlige konsekvenser for det. 

Eks: Sovende hårsekker må bety at det også finnes trøtte hårsekker? Eventuelt innen mikrovitenskap, kan det finnes drømmende hårsekker? Snorkende hårsekker. Det siste ble rart. Ikke minst utrolig sjenerende i møter og i begravelser. Det ble rart. Det må jeg innrømme først som sist.

Men kanskje trøtte hårsekker er årsaken til at mange menn får viker og måne? De detter av når man løper?

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Har selv aldri hørt om det. Men jeg tenker at hvis en ting finnes må det være naturlige konsekvenser for det. 

Eks: Sovende hårsekker må bety at det også finnes trøtte hårsekker? Eventuelt innen mikrovitenskap, kan det finnes drømmende hårsekker? Snorkende hårsekker. Det siste ble rart. Ikke minst utrolig sjenerende i møter og i begravelser. Det ble rart. Det må jeg innrømme først som sist.

Men kanskje trøtte hårsekker er årsaken til at mange menn får viker og måne? De detter av når man løper?

Haha! Ja, skal man følge den logikken har nok jeg utagerende hårsekker :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...