Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg til 19-årsdagen min?


Oslostudenten

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 19 år om to uker og har derfor begynt å tenke på hva jeg skal ønske meg. Jeg er en jente som har både forholdsvis ny mobil og PC, og føler derfor ikke at jeg har behov for noe slikt. Jeg føler egentlig at jeg har alt jeg trenger og at jeg derfor ikke har behov for noe materielt. Jeg har likevel kommet frem til at jeg skal ønske meg en powerbank og et maleri til veggen. Har dere noen forslag til hva jeg kan ønske meg av venner og familie? Familien min kommer forresten til å være i en annen by enn den jeg studerer i, og dem kommer derfor ikke til å være der på bursdagen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn å samle på bestikk fra Skaugum. Du kan velge selv tresort eller farge. Du vil ha de livet ut. 

Anonymkode: bc4ef...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du bor hjemme enda, men hvis du skal flytte på hybel til høsten for å studere, kan du ønske deg servise, sengetøy, håndklær, småelektriskapparater (kaffetrakter, vaffeljern, mixer osv) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevelser! Gavekort på kino, teater eller konserter. Selv har jeg blitt veldig glad for gavekort på reise (norwegian) og konserter (billettservice, ticket etc). 

Anonymkode: 1aa33...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pandora -armbånd, kan putte på charms alt etter økonomi.

Anonymkode: 27e10...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotoalbum med bilder fra hele barndommen din, og korte kommentarer om hvor dere var og morsomme ting som skjedde.

Anonymkode: aa1fb...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv at du har alt du trenger. Finn et veldedig formål du synes gjør en god jobb, og ønsk deg donasjoner dit.

Anonymkode: 76889...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2019 den 1.10, Oslostudenten skrev:

Jeg fyller 19 år om to uker og har derfor begynt å tenke på hva jeg skal ønske meg. Jeg er en jente som har både forholdsvis ny mobil og PC, og føler derfor ikke at jeg har behov for noe slikt. Jeg føler egentlig at jeg har alt jeg trenger og at jeg derfor ikke har behov for noe materielt. Jeg har likevel kommet frem til at jeg skal ønske meg en powerbank og et maleri til veggen. Har dere noen forslag til hva jeg kan ønske meg av venner og familie? Familien min kommer forresten til å være i en annen by enn den jeg studerer i, og dem kommer derfor ikke til å være der på bursdagen min

Penger. Så du kan spare 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...