Gå til innhold

Jeg har ikke hatt sex på 3 år, blir snart desperat 😫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitt eget kjønn mener du? Tanken har i tilfellet streifet meg ja.. 🙄

Anonymkode: 255f5...cfd

Selvfølgelig...Sitt eget kjønn mente jeg å skrive 😫..👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det med oppveksten hans har jeg tenkt mye på og prøvd å spørre også uten å få noe skikkelig svar. Ser for meg at det var lite klemming og sånt der da han vokste opp. Han er yngst av 6 tette søsken og havna nok i bakleksa stort sett. 

Svigers er av den gamle sorten, og man skulle sikkert ikke gi noen en klem. Begge er over 80 nå. 

 

Anonymkode: 255f5...cfd

Nå vet eg ikkje hvor gamle dere var når dere møtte hverandre, men viktig å huske på at alle  har  en "fortid før de innleder eit forhold til en kjæreste"       Dine svigerforeldre er over 80 år,og hadde kanskje ikkje tradisjoner for å snakke om føleser,  og  vise følelser igjennom fysisk kontakter.      

Ettersom han var den yngste, så havnet han nok  kanskje ofte i bakleksa,  og kanskje den som ikkje fekk aller mest oppmerksamhet. 

Kanskje vil du etterhvert oppleve å få deg noen "aha " opplevelser om du begynner å forske litt i fortida på en skånsom måte.  

Ønsker deg lykke til !  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Eller så har jeg blitt så feit og stygg at han ikke orker å ta i meg 😌 

Men jo.. han er nok sikkert aseksuell. Han har aldri vært superinteressert i sex og kos, men det har aldri vært så ille som nå. 

 

Anonymkode: 255f5...cfd

Aseksualitet er en veldig sjelden tilstand, så der er han nok ikke. Men det er tydelig at han ikke tenner seksuelt på deg, og hvis han i tillegg er likegyldig til om du ligger med andre, har dere jo egentlig ikke noe annet enn et forretningsforhold. 

Anonymkode: 5db90...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha.. at det var? 😂 ts

:klem1:😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

:klem1:😎

 

🤣🤣🤣

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aseksualitet er en veldig sjelden tilstand, så der er han nok ikke. Men det er tydelig at han ikke tenner seksuelt på deg, og hvis han i tillegg er likegyldig til om du ligger med andre, har dere jo egentlig ikke noe annet enn et forretningsforhold. 

Anonymkode: 5db90...63d

Det er sikkert ingen andre som orker heller når han ikke vil. 😔 

 

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert ingen andre som orker heller når han ikke vil. 😔 

 

Anonymkode: 255f5...cfd

Jo det kan du være helt sikker på at det er;)

Anonymkode: 5db90...63d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å snakke med han igjen.. med samme resultat som tidligere.. altså ikke noe fornuftig svar. 

Jeg savner sånn en armkrok og en klem. Jeg må ikke på død og liv ha sex, men en klem av og til hadde vært fint 😓

Jeg savner å kline også.. det er sikkert 10 år siden sist... 😑

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å snakke med han igjen.. med samme resultat som tidligere.. altså ikke noe fornuftig svar. 

Jeg savner sånn en armkrok og en klem. Jeg må ikke på død og liv ha sex, men en klem av og til hadde vært fint 😓

Jeg savner å kline også.. det er sikkert 10 år siden sist... 😑

Anonymkode: 255f5...cfd

Herregud, han gir deg ikke en gang en armkrok og en klem!!

Skill deg, du har bare ett liv!

Mannen har tydeligvis ikke noe pasjon i seg overhodet, hvilket burde gi dere en krangelfri skilsmisse og isåfall er det ikke så vanskelig for barna, jeg snakker av erfaring! Hadde gruet meg sykt i årevis og var sikker på at ungen ville bli helt knust, men det gikk over all forventning! Begge oppfører seg skikkelig og er venner og det gjør allverden av forskjell for barna.

Skill deg!! Du ville ikke at din datter skulle vært i et sånt forhold, og husk at du nå er hennes direkte forbilde! Hun trenger å se hvordan et normalt forhold skal være! Kjærlig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt på samme måte, men med motsatt fortegn. Her er det hun som aldri har lyst. Dog har vi hatt sex de siste tre årene, men svært sjelden. Føler av og til jeg maser meg til litt intimitet. Virker ikke som hun ser det som samme problem.

Kyssing gikk fra lidenskap til små tørre nuss.. Spurte henne om hun ikke likte å kysse lenger, da ble hun nesten sur, nevnte at hun bare smånusset, hun fnøys av det, men er fortsatt på smånusser. Tidligere kunne hun spontant gi meg en klem eller et kyss når vi paserte hverandre hjemme under daglige gjøremål. Det skjer ikke lenger, og 9m jeg forsøker, blir det en kort nuss eller en kort klem, aldr noe lidenskap i det.

Har spurt henne om hun savner nærhet og sex, og hun innrømmer av og til at hun savner det. Jeg foreslår da at vi kan jobbe med å vekke lysten, jeg vet jo det er mulig, men da skifter hun samtale emne. Virker ikke som hun har lyst til å få lyst. Hun unngår å se erotiske scener i filmer, dette var noe som tente henne tidligere, og då vi film med romantiske/erotiske scener endte det nesten alltid med at vi koste med hverandre, dukker det opp sl8ke scener i dag, ser hun en annen vei, sjekker mobilen o.l. Vil liksom ikke bli «skrudd på» og tent.

Forstår din frustrasjon og vet hvordan du har det, har flere ganger tenkt skillsmisse, men vet ikke om jeg vil, er jo fortsatt glad i henne, og håper jeg kan få vekket hennes gamle lyster igjen...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Geojak skrev:

Har det litt på samme måte, men med motsatt fortegn. Her er det hun som aldri har lyst. Dog har vi hatt sex de siste tre årene, men svært sjelden. Føler av og til jeg maser meg til litt intimitet. Virker ikke som hun ser det som samme problem.

Kyssing gikk fra lidenskap til små tørre nuss.. Spurte henne om hun ikke likte å kysse lenger, da ble hun nesten sur, nevnte at hun bare smånusset, hun fnøys av det, men er fortsatt på smånusser. Tidligere kunne hun spontant gi meg en klem eller et kyss når vi paserte hverandre hjemme under daglige gjøremål. Det skjer ikke lenger, og 9m jeg forsøker, blir det en kort nuss eller en kort klem, aldr noe lidenskap i det.

Har spurt henne om hun savner nærhet og sex, og hun innrømmer av og til at hun savner det. Jeg foreslår da at vi kan jobbe med å vekke lysten, jeg vet jo det er mulig, men da skifter hun samtale emne. Virker ikke som hun har lyst til å få lyst. Hun unngår å se erotiske scener i filmer, dette var noe som tente henne tidligere, og då vi film med romantiske/erotiske scener endte det nesten alltid med at vi koste med hverandre, dukker det opp sl8ke scener i dag, ser hun en annen vei, sjekker mobilen o.l. Vil liksom ikke bli «skrudd på» og tent.

Forstår din frustrasjon og vet hvordan du har det, har flere ganger tenkt skillsmisse, men vet ikke om jeg vil, er jo fortsatt glad i henne, og håper jeg kan få vekket hennes gamle lyster igjen...

 

Takb for at du deler ❤️  Det skal ikke være enkelt. Jeg vil skilles, men vil ikke skilles. Håpet om at det kanskje blir bedre lever fortsatt. Men vi får se hvor mye lenger jeg klarer dette. Føler jeg mister meg selv 😢

Jeg får en klem om jeg spør, eller sier jeg trenger en.. men det er ikke noe lidenskap over det nei. Ikke noe nussing her... 

Ts

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Er samboer og har små barn. Mannen er totalt uinteressert i sex, kos, nærhet og den slags. Vi har ingen form for kroppskontakt. 

Jeg har prøvd å ta initiativ, men blir bare avvist, og det er så vondt, så det har jeg slutta med. 

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

 

Dame 42.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Jeg har det på samme måte. Men eneste forskjell er at vi er nettopp blitt samboer. Men det er utrolig trist. 

Jeg ble så utrolig lei av dating og det usikre singellivet så jeg sier meg allikevel fornøyd. Men det er kjipt og trist når sexen mangler. Jeg tilfredsstiller behovene med onanering. 

Anonymkode: fc001...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DUMP! Barna vil nok synes det er vanskelig med skillsmisse nå, men om det skjer senere vil det nok ikke bli mere greit av den grunn. Etterhvert vil de også tydeligere og tydeligere se den manglende kjærligheten mellom dere. De vil nok ønske at foreldrene er lykkelige og kanskje bli litt bitre over at dere har levd sånn i mange år uten å gjøre noe. Dette lærer jo ikke barna noe bra om kjærlighetsforhold.

Anonymkode: 8cb67...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte. Men eneste forskjell er at vi er nettopp blitt samboer. Men det er utrolig trist. 

Jeg ble så utrolig lei av dating og det usikre singellivet så jeg sier meg allikevel fornøyd. Men det er kjipt og trist når sexen mangler. Jeg tilfredsstiller behovene med onanering. 

Anonymkode: fc001...b02

Det er tidlig på dagen, men det der er det tristeste jeg har sett så langt. Jeg skjønner at noen ikke liker å være alene, men et bofellesskap med venner hadde vært bedre enn å gå inn i et slikt forhold. 

Anonymkode: 94f5d...a1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, slik skal man ikke ha det! Han høres forferdelig egoistisk ut. En ting er om man er syk (psykisk/fysisk) som gjør at lysten er fraværende, en helt annen ting er om man rett og slett ikke gidder/har interesse. At han i tillegg nekter å gi deg alle former for fysisk tilfredsstillelse (kos, trøst, en armkrok å ligge i, stryking osv) ser jeg egentlig på som psykisk mishandling..det er et sterkt og skremmende ord, men om du tenker på det - hva gjør oppførselen hans med selvtilliten din? Føler du deg verdifull? 

Du er for snill Ts, og det vet han. Han vet også at du ikke har lyst å skille deg, og utnytter dette til det fulle. 

I et forhold har man ansvar for at partneren føler seg sett og hørt, dette ansvaret tar han ikke. Han har derimot bidratt til at forholdet deres er et såkalt skjevfordelingsforhold - hvor han har hele makten, og du går på tærne. Slik skal det ikke være! 

Sett foten din ned, og si at nok er nok, enten får forholdet jobbes med (parterapi, samtaler etc), eller du går - for slik som dette kan du ikke leve de neste 40 årene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte. Men eneste forskjell er at vi er nettopp blitt samboer. Men det er utrolig trist. 

Jeg ble så utrolig lei av dating og det usikre singellivet så jeg sier meg allikevel fornøyd. Men det er kjipt og trist når sexen mangler. Jeg tilfredsstiller behovene med onanering. 

Anonymkode: fc001...b02

Kom deg vekk før det kommer barn inn i bildet. (En dråpe er nok, snakket av erfaring 🙈

Du ødelegger deg selv og psyken din. Hadde jeg vært barnløs hadde jeg gått for mange år siden. 

 

Ts

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vera skrev:

Herregud, slik skal man ikke ha det! Han høres forferdelig egoistisk ut. En ting er om man er syk (psykisk/fysisk) som gjør at lysten er fraværende, en helt annen ting er om man rett og slett ikke gidder/har interesse. At han i tillegg nekter å gi deg alle former for fysisk tilfredsstillelse (kos, trøst, en armkrok å ligge i, stryking osv) ser jeg egentlig på som psykisk mishandling..det er et sterkt og skremmende ord, men om du tenker på det - hva gjør oppførselen hans med selvtilliten din? Føler du deg verdifull? 

Du er for snill Ts, og det vet han. Han vet også at du ikke har lyst å skille deg, og utnytter dette til det fulle. 

I et forhold har man ansvar for at partneren føler seg sett og hørt, dette ansvaret tar han ikke. Han har derimot bidratt til at forholdet deres er et såkalt skjevfordelingsforhold - hvor han har hele makten, og du går på tærne. Slik skal det ikke være! 

Sett foten din ned, og si at nok er nok, enten får forholdet jobbes med (parterapi, samtaler etc), eller du går - for slik som dette kan du ikke leve de neste 40 årene. 

Selvtilliten er helt ræva for å si det mildt. Jeg føler meg som verdens styggeste dame og mest som en hushjelp. Jeg er overvektig, men det var jeg da vi ble sammen også. Jeg har ikke psyke til å gjøre noe med det så lenge han ignorer meg. 

 

Ts

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 7.17, AnonymBruker skrev:

Det har jeg faktisk sagt flere ganger.. 🙈🙈 virka ikke som han brydde seg så veldig. 🙄

Anonymkode: 255f5...cfd

Han har nok noen på si allerede...da burde du også ha det

Anonymkode: bc734...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvtilliten er helt ræva for å si det mildt. Jeg føler meg som verdens styggeste dame og mest som en hushjelp. Jeg er overvektig, men det var jeg da vi ble sammen også. Jeg har ikke psyke til å gjøre noe med det så lenge han ignorer meg. 

 

Ts

Anonymkode: 255f5...cfd

Jeg får så vondt av deg! Du skal ikke ha det slik som dette. Du er verdifull, og fortjener at noen setter pris på deg, akkurat slik du er! Å bli psyket ned på det viset du blir kommer til å skade deg skikkelig på sikt. Du kommer til å slutte å ta vare på deg selv - fordi du tror at du ikke fortjener å ha det greit.

Dersom datteren din hadde blitt behandlet på denne måten av sin mann, hva ville du ha sagt? Hva ville du ha tenkt om henne og hva ville du ha tenkt om mannen hennes? Svar deg selv ærlig på disse spørsmålene..

Endret av Vera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...