Gå til innhold

Jeg har ikke hatt sex på 3 år, blir snart desperat 😫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er samboer og har små barn. Mannen er totalt uinteressert i sex, kos, nærhet og den slags. Vi har ingen form for kroppskontakt. 

Jeg har prøvd å ta initiativ, men blir bare avvist, og det er så vondt, så det har jeg slutta med. 

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

 

Dame 42.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Du skisserer et forhold slik mitt var bare motsatt. Ble "desverre" singel til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er samboer og har små barn. Mannen er totalt uinteressert i sex, kos, nærhet og den slags. Vi har ingen form for kroppskontakt. 

Jeg har prøvd å ta initiativ, men blir bare avvist, og det er så vondt, så det har jeg slutta med. 

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

 

Dame 42.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Da hadde jeg enkelt å greit sagt "Får jeg ikke ha sex med deg, så vil jeg ha en fuck buddy". Om han sier nei til det, så er det jo bevis nok på at han er en kontrollfreak.

Da må du forklare jenta di at du ikke kan fortsette å være ilag med mannen pågrunn av at ting ikke fungerer, det er noe hun bare må godta og det vil hun ettervært.

 

Du kan ikke sitte i et forhold i 10 år til om det ikke fungerer, du lever bare i 80-100 år, skal du kaste bort mange av de årene fordi ei jente ikke vil at du skal skilles? Nei. Ta fatt i henderne dine og gjøre noe med dette, og sitte og tenke på det vær dag gjør det ikke bedre. hopp i det og si til mannen din at om ting ikke forandres nå, så går du og finner noen annen, enkelt å greit. Er ikke rocket sience 😄

Edit leste litt mere:

Om han ikke sier noe på at du har en annen elsker, så er dette et faresignal.

Det høres ut som han ikke bryr seg lengre om forholdet ditt, så du kan gjøre hva du vil.. Høres egentlig ut som han har gjort det samme siden han ikke lenger bryr seg om hva som skjer, beklager for og si det, men du må se litt frem her og se i realiteten sin helside.

Endret av Darkrobin27
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han innser ikke at det er et problem.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Han har ikke hatt sex på TRE ÅR og innser ikke at det er ett problem? 

Han er/har blitt aseksuell. Det er tydeligvis ikke du. Her må han bare akseptere åpent forhold eller skilsmisse.

Herregud, normale mennesker innser det er problemer når man går en måned uten sex. Ikke at de nødvendigvis kan/vil GJØRE noe med det, men de innser det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe mer om hva din samboer ser ut til å mene at forholdet deres er? 

Vil du si at det går respekt, gjensidighet og støtte, men uten seksuell karakter? 

Viser han interesse for deg som person selv om han ikke viser interesse for deg som kvinne?

Er han mentalt i et forhold, men aseksuelt sådan? Slik som vi trodde besteforeldrene våre hadde inntil vi skjønte at de også hadde sex 😄 ?

Hvordan er han ovenfor deres felles barn?

Og er det noe sykdomshistorikk å ta inn i beregningen her? Skjedde dette plutselig? Går han på noe hormonbehandling eller faste medikamenter? Har han ryggproblemer? Har han hatt noen episoder som hinter om TIA/drypp (/slag)?

Og hvordan "ordner" han seg? Vi gutta må jo tømme en gang i blant. Hvis vi ikke vi ordner oss selv, så skjer det typisk i en sex drøm.

Jeg bet meg litt merke i at han ikke reagerte på at du vurderte å skaffe deg noe sex utenfor forholdet. Det er jo en påfallende ting å møte med skuldertrekk forutsatt at han tok deg seriøst. Jeg ville trodd at han tok det som et drama-steg i manipulering innenfor en samtale han prøver å avspore. Er det også din oppfatning eller tror du at han genuint ikke ville brydd seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Druid skrev:

Han har ikke hatt sex på TRE ÅR og innser ikke at det er ett problem? 

Han er/har blitt aseksuell. Det er tydeligvis ikke du. Her må han bare akseptere åpent forhold eller skilsmisse.

Herregud, normale mennesker innser det er problemer når man går en måned uten sex. Ikke at de nødvendigvis kan/vil GJØRE noe med det, men de innser det.

Eller så har jeg blitt så feit og stygg at han ikke orker å ta i meg 😌 

Men jo.. han er nok sikkert aseksuell. Han har aldri vært superinteressert i sex og kos, men det har aldri vært så ille som nå. 

 

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MuffinStud skrev:

 

Og hvordan "ordner" han seg? Vi gutta må jo tømme en gang i blant. Hvis vi ikke vi ordner oss selv, så skjer det typisk i en sex drøm.

Ehh, nei, vi må ikke det. Ev overproduksjon kommer ut med urinen.  

Anonymkode: 94f5d...a1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tragiske med slike forhold er at de sjelden gjør noe for å få hjelp, eller klarer å snakke sammen i heletatt. Uansett om problemet er fysisk eller psykisk må det tas opp, gjerne med en terapaut som megler. Gå til samtale sammen, så dere får sagt hva dere føler.

Kommunikasjon er det største problemet i de fleste forhold, har selv jobbet som coach i 5år. Er så mange som er sammen uten å kjenne hverandre.

Anonymkode: d248a...1d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg faktisk sagt flere ganger.. 🙈🙈 virka ikke som han brydde seg så veldig. 🙄

Anonymkode: 255f5...cfd

Da er det bare å gjøre det da 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Prøver18 skrev:

Da er det bare å gjøre det da 

Sjansen er absolutt til stede.., 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er samboer og har små barn. Mannen er totalt uinteressert i sex, kos, nærhet og den slags. Vi har ingen form for kroppskontakt. 

Jeg har prøvd å ta initiativ, men blir bare avvist, og det er så vondt, så det har jeg slutta med. 

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

 

Dame 42.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Har dere noen felles  intrs. utenom barna, hjemmet ?   Å bli igjenntatte ganger  avvist er  det noe av det aller verste man kan bli utsatt for ,  og  skjønner godt at du føler deg fortvilet.

Mange både menn (og kvinner ) har desv.  ikkje tradisjoner med å vise følelser igjennom kroppslig kontakter.   Dette kan ofte ha en underliggende årsak, og  eit tegn på omsorgssvikt. i barndomshjemmet.     Kanskje kan du begynne med å spørre din samboer hvilke tradisjoner de hadde for å gji hverandre en klem  i hjemmet han vaks opp i.     Hvor ofte  opplevde  han foreksempl.  å få en klem av sin mor eller far eller andre i familien under oppveksten.  ?

Vi har alle vert barn engang, og  livstilen  til våre foreldre blir ofte eit forbilde på hvilke holdninger,og vaner vi tilegner oss i voksen alder.   

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Har dere noen felles  intrs. utenom barna, hjemmet ?   Å bli igjenntatte ganger  avvist er  det noe av det aller verste man kan bli utsatt for ,  og  skjønner godt at du føler deg fortvilet.

Mange både menn (og kvinner ) har desv.  ikkje tradisjoner med å vise følelser igjennom kroppslig kontakter.   Dette kan ofte ha en underliggende årsak, og  eit tegn på omsorgssvikt. i barndomshjemmet.     Kanskje kan du begynne med å spørre din samboer hvilke tradisjoner de hadde for å gji hverandre en klem  i hjemmet han vaks opp i.     Hvor ofte  opplevde  han foreksempl.  å få en klem av sin mor eller far eller andre i familien under oppveksten.  ?

Vi har alle vert barn engang, og  livstilen  til våre foreldre blir ofte eit forbilde på hvilke holdninger,og vaner vi tilegner oss i voksen alder.   

Det med oppveksten hans har jeg tenkt mye på og prøvd å spørre også uten å få noe skikkelig svar. Ser for meg at det var lite klemming og sånt der da han vokste opp. Han er yngst av 6 tette søsken og havna nok i bakleksa stort sett. 

Svigers er av den gamle sorten, og man skulle sikkert ikke gi noen en klem. Begge er over 80 nå. 

 

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Du skisserer et forhold slik mitt var bare motsatt. Ble "desverre" singel til slutt. 

Hva fikk deg til å gå? Hva var avgjørende? TS

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva fikk deg til å gå? Hva var avgjørende? TS

Anonymkode: 255f5...cfd

Ganske enkelt når du har vært frustrert og irritert nok. Da sies det ting som kansje ikke er det mest strategiske i forhold til å beholde det du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

Men stakkars vene. Jeg har et syvsifret beløp fra en privat aktør som ønsker at alle norske kvinner skal tilfredstilles jevnlig og ikke minst korrekt. Når og hvor? Hvordan tar vi under fire øyne. Dette skal ordne seg, ser du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Men stakkars vene. Jeg har et syvsifret beløp fra en privat aktør som ønsker at alle norske kvinner skal tilfredstilles jevnlig og ikke minst korrekt. Når og hvor? Hvordan tar vi under fire øyne. Dette skal ordne seg, ser du:)

Hahaha.. at det var? 😂 ts

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha.. at det var? 😂 ts

Anonymkode: 255f5...cfd

Tilbudene renner inn, Ts! Slå til😀😀

Anonymkode: bea34...0a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tilbudene renner inn, Ts! Slå til😀😀

Anonymkode: bea34...0a0

Hoho ja.. 😛😛

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kennyboy skrev:

Han liker kanskje det motsatte kjønn....🙄 Hvem vet.....

Sitt eget kjønn mener du? Tanken har i tilfellet streifet meg ja.. 🙄

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...