Gå til innhold

Jeg har ikke hatt sex på 3 år, blir snart desperat 😫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er samboer og har små barn. Mannen er totalt uinteressert i sex, kos, nærhet og den slags. Vi har ingen form for kroppskontakt. 

Jeg har prøvd å ta initiativ, men blir bare avvist, og det er så vondt, så det har jeg slutta med. 

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

 

Dame 42.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Er han enig i at det er et problem? Har han lyst til å ha lyst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du gift? 

Anonymkode: ae3a7...d8e

Samboer...

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sex som er hovedproblemet her? Forholdet er jo dødt. Kan tenke meg du vil oppleve mer lidenskap om det kun var deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MuffinStud skrev:

Uff. Er han enig i at det er et problem? Har han lyst til å ha lyst?

Han innser ikke at det er et problem.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du i alle fall onanerer så lenge.

Anonymkode: 0da44...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han innser ikke at det er et problem.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Men det gjør jo du? Hadde aldri fortsatt noe sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig trist ut. Om jeg hadde hatt en kjæreste som ikke ville ha noen form for nærhet så er det jo et slags vennskap dere har. Jeg vet at mine følelser hadde forsvunnet bort med sånt. 

Jeg hadde nok skilt meg.

Anonymkode: c535d...eb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig trist ut. Om jeg hadde hatt en kjæreste som ikke ville ha noen form for nærhet så er det jo et slags vennskap dere har. Jeg vet at mine følelser hadde forsvunnet bort med sånt. 

Jeg hadde nok skilt meg.

Anonymkode: c535d...eb6

Det er fryktelig vondt. 

Har ei jente som er livredd for at vi skal skilles, og som kommer til å bli knust om vi gjør det så jeg klarer ikke 😢 (hun har flere venner med skilte foreldre og vil ikke ha det sånn) 

Jeg vet da søren hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst til å kjenne at jeg lever jeg også. 

Anonymkode: 255f5...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fryktelig vondt. 

Har ei jente som er livredd for at vi skal skilles, og som kommer til å bli knust om vi gjør det så jeg klarer ikke 😢 (hun har flere venner med skilte foreldre og vil ikke ha det sånn) 

Jeg vet da søren hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst til å kjenne at jeg lever jeg også. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Jenta di kommer til å klare seg veldig fint. Det vil være leit for henne i begynnelsen, ja en sorg kanskje. Men hun kommer til å klare seg fint så lenge foreldrene samarbeider og gjør at hun har det bra. Spørsmålet er jo om DU kommer til å klare deg, du har bare et liv du også.

Anonymkode: c535d...eb6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er samboer og har små barn. Mannen er totalt uinteressert i sex, kos, nærhet og den slags. Vi har ingen form for kroppskontakt. 

Jeg har prøvd å ta initiativ, men blir bare avvist, og det er så vondt, så det har jeg slutta med. 

Så jeg lever på gamle tullete fantasier og lurer på om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen.. 

Dame 42.. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Jeg tror dessverre dette er vanligere enn man skulle tro, bortsett fra at det som regel er hun som ikke er interessert i nærhet og sex. 

Jeg har det på samme måte, og kona er ikke interessert i å prate om det. Jeg har vurdert om vi burde snilles, men en skilsmisse drar med seg så mye mer enn kun det å skille lag. 

Jeg leste for litt siden en artikkel der flere samlivseksperter mente at man er for lite villig til å virkelig prøve å redde forholdet. Det krever selvsagt at man innser at man har et problem, og at begge parter er villige til å innse at man må gjøre en innsats for å komme videre. 

Grunnen til at man bør prøve å redde forholdet er bl.a. at det tross alt krever ganske mye å starte på nytt og at det i følge ekspertene krever mindre å reparere forholdet hvis man virkelig vil. 

Har dere prøvd familieterapi? I og med at dere har barn så burde dere prøve.. 

Anonymkode: 49f7d...5e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dessverre dette er vanligere enn man skulle tro, bortsett fra at det som regel er hun som ikke er interessert i nærhet og sex. 

Jeg har det på samme måte, og kona er ikke interessert i å prate om det. Jeg har vurdert om vi burde snilles, men en skilsmisse drar med seg så mye mer enn kun det å skille lag. 

Jeg leste for litt siden en artikkel der flere samlivseksperter mente at man er for lite villig til å virkelig prøve å redde forholdet. Det krever selvsagt at man innser at man har et problem, og at begge parter er villige til å innse at man må gjøre en innsats for å komme videre. 

Grunnen til at man bør prøve å redde forholdet er bl.a. at det tross alt krever ganske mye å starte på nytt og at det i følge ekspertene krever mindre å reparere forholdet hvis man virkelig vil. 

Har dere prøvd familieterapi? I og med at dere har barn så burde dere prøve.. 

Anonymkode: 49f7d...5e6

Problemet er at de fleste går for lenge før de tar kontakt med familieterapeut slik at det fra hennes side slik jeg har erfart det ikke er følelser igjen. Det er heller ingen interesse i å prøve noe som helst annet enn å være utro.

Ja det har blitt for enkelt å dra fra hverandre og de evt. problemene vi har sammen. Alle har jo menykartet i lomma med seg over alt. Slikt blir man konfliktsky av. Du rømmer istedet for å ta tak i det du allerede har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å gjør noe nytt? Ta en ferie bare dere hvor dere lemper kidsa over på foreldre og får alenetid? 

Innimellom må man blåse i glørne for å få fyr igjen. :)

Anonymkode: fdcea...947

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367

Helt innafor å være utro i en sånn situasjon. Kan knapt nok kalles utroskap engang. 3 år er lenge, så ingen kan si du ikke har vært tålmodig.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt, da. Men hvis det er litt "kaldt" mellom dere foreldre i heimen, så er jo ikke det helt heldig for et barn sitt oppvekstmiljø det heller. Det er jo ikke bare forsørging et barn trenger, men også oppleve hvordan folk behandler hverandre. Hvis det skotter på sex, så er vel ømhet, nærhet, kos, støtte i hverdagen og slikt litt mangelvare også.

Jeg synes at du tar mye ansvar over ting som du ikke har forutsetning til å rå over. Er du mer i stand til å være den moren du ønsker å være under samme tak som din nåværende partner enn ikke? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å gjør noe nytt? Ta en ferie bare dere hvor dere lemper kidsa over på foreldre og får alenetid? 

Innimellom må man blåse i glørne for å få fyr igjen. :)

Anonymkode: fdcea...947

Har dessverre ikkke besteforeldre som kan stille opp. De er enten for gamle eller vor for langt unna. 

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt til mannen at siden vi ikke har noe nærhet, og du ikke er interessert i å ha det, men fortsatt vil være sammen så skal jeg ha Elsker

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Prøver18 skrev:

Jeg ville sagt til mannen at siden vi ikke har noe nærhet, og du ikke er interessert i å ha det, men fortsatt vil være sammen så skal jeg ha Elsker

Det har jeg faktisk sagt flere ganger.. 🙈🙈 virka ikke som han brydde seg så veldig. 🙄

Anonymkode: 255f5...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker.. mye.. det er min form for meditasjon.. ❤️

Anonymkode: 255f5...cfd

Endret av ninab82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...