Gå til innhold

hva irriterer deg som du ikke kan si høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.7.2019 den 21.48, AnonymBruker skrev:

jeg irriterer meg over alt fokuset på at alle kropper skal godtas. 

Folk som legger ut bilde av seg selv i bikini på instagram, eller lettkledde og kommer med sin historie om hvor vanskelig det har vært å akseptere kroppen sin. Skriver om strekkmerkene sine, cellulittene, overvekten osv.. der de skal poengtere at dette er normalt. 
Så har vi de som har flat mage, ser trent ut, er veldig slanke og er det mange vil kalle "perfekt", som også skal skrive sin historie om hvor mye de har følt på kroppspresset. Begge er bare ren skjær fisking etter komplimenter.. 

Anonymkode: 77378...1c0

Ja, ikke sant. Hvis du spør rett ut, uten å gjøre deg til, så spør du egentlig dem rundt deg, ‘er jeg bra nok?’.

Også tenke på antall ganger man må stoppe opp for å unngå disse eller bare pløye igjennom. 

Spesielt når du blir litt mer voksen begynner du å forvente mer, men har egentlig funnet ut at mye bare er litt høfligere fremlagt problemstilling fremfor mas egentlig. Selv om det fremdeles er mas. Men det finnes ingen grenser på hvor mye tid andre synes de er verdt. Som om alle er one million dollar babies. Blir skikkelig slitsomt etter hvert. 

Anonymkode: d4682...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som gir ungene sine de latterligste navn. Othilia Michelle, Olinia Maluna, Nathaniel Chrisander, Theo Leander osv osv. Fy faen!!

Anonymkode: 61920...d46

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har vondt i halsen og har mistet stemmen.

Anonymkode: 5ef49...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst innvandring. Deretter bloggere.

Anonymkode: f6941...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Jeg irriterer meg over damer på 40+ som tror de er så fantastiske, legger ut ørti selfies av seg selv og sitt midtlivskrise selvrealiserende liv.

-Irriterer meg grønn over folk som ikke kan be om unnskyldning når de har gjort noe jævlig mot deg.De later bare som ingenting, og hvis du ber om unnskylding så klikker de og blir sint.

Det var alt for i dag😉

Anonymkode: 60598...c1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som gir ungene sine de latterligste navn. Othilia Michelle, Olinia Maluna, Nathaniel Chrisander, Theo Leander osv osv. Fy faen!!

Anonymkode: 61920...d46

Leonidas

Anonymkode: 5d13c...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besøker noen familie-medlemmer i sommerferien. En av dem bor i egen sokkeleilighet i første etasje, samtidig som vi andre holder til i andre etasje. Hun er selvfølgelig den ENESTE som har tilgang til den leiligheten hun holder til i. 100 % hennes eget domene altså. Men likevel velger hun veldig ofte å gå opp i andre etasje, og sitter der store deler av hele dagen. I felles-areal hvor alle sammen  egentlig burde ha muligheten til å oppholde seg når man ønsker.    

Men hun tar med seg masse forskjellige saker og ting opp, noe som tar temmelig mye plass. Deretter blir hun temmelig irritert på alle andre, dersom noen andre i familien forsøker å oppholde seg i stue eller kjøkken for å for eksempel følge med på TV eller lese en bok. Hun hører en god del på musikk, se ett eller annet på youtube eller noe (uten å bruke hodetelefoner!) samtidig som hun faktisk er frekk nok til å klage over at alle andre viss nok "bråker" bare fordi vi sitter helt stille og leser en avis eller noe.

Hvis det virkelig er SÅ forbanna ille for henne å sitte i nærheten av noen andre i felles-areal, så kunne hun selvfølgelig ha trukket seg tilbake til hennes eget store område som hun ALDRI lar noen andre få tilgang til. Men nei da, hun skal ABSOLUTT oppholde seg i felles stue eller kjøkken, og ta opp mest mulig plass der. Så vi andre blir mer eller mindre "forvist" til våre egne bittesmå gjesterom, for ellers begynner hun å sutre og klage.  

Dermed får hun selvfølgelig ha BÅDE den leiligheten hun selv bor i som ligger i første etasje + alle felles-arealene i andre etasje 100 % for seg selv nesten hele tiden. Dette er selvfølgelig ikke HENNES hus, og det er temmelig mange som holder til her for tiden. Men forsøker noen å snakke med henne om disse tingene, så blir hun irritert - og anklager andre for å være "sutrekopper" som klager. Noe som selvfølgelig er temmelig patetisk oppførsel fra henne, når hun selv oppfører seg som en patetisk liten drittunge i trass-alderen hvis hun ikke får viljen sin. 

Anonymkode: f2a50...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier "holdt jeg på å si" etter de har sagt noe i annenhver setning...

Foreldre som sender barna sine i barnehagen midt i juli når de er hjemme i barselpermisjon...

Anonymkode: de5bc...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
10 hours ago, AnonymBruker said:

Folk som gir ungene sine de latterligste navn. Othilia Michelle, Olinia Maluna, Nathaniel Chrisander, Theo Leander osv osv. Fy faen!!

Anonymkode: 61920...d46

😂😂 Dette innlegget oppsummer fint hva jeg hadde tenkt å si

Noen ganger kan en undre på om foreldrene har tenkt å oppdra fremtidige strippere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Folk som klager over vondt i ryggen/overvekt, men ikke gidder spise sunt og trene.

• Foreldre som sender barna i barnehagen selv om de har fri, og attpåtil lar barna være i barnehagen hele dagen.

• Folk som alltid klager på dårlig råd, når de samtidig kaster bort masse penger på røyk, snus og alkohol.

Anonymkode: 29938...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er blitt feit. 

Om jeg sier det høyt blir det månelyst 😂

Anonymkode: 7f0d9...96f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.7.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg over folk som glorifiserer livet på bygda. "Alle" drømmer om livet på landet, naturen, stillheten og roen. Vet at det er teit å irritere seg over det og det er vel derfor jeg ikke går rundt og sier det høyt.

Jeg synes bare det er så overdrevet hvor idyllisk og flott folk skal fremstille det som, og hvor kjipt det liksom er i byen og så skriver media om det også, og fremstiller livet på landet som så flott.

Jeg irriterer meg også over hvor interessert andre er i alle andre og hva de gjør of ikke gjør. Så sitter de og snakker om andre og at den og den er gift med x og y, det er datteren til x, spekulerer i hva de driver med osv. Dette kunne jeg vel sagt høyt, men folk blir så sure.

Jaja, mye rart man skal irritere seg over.

Anonymkode: 1f3c7...15a

Bor på bygda, og hver gang det er noen form for familiesammenkomst, så sitter alle sånn hele tiden, jeg blir gal😂. Spesielt siden de ikke har noe spes å fortelle om personene engang. Og når jeg ikke skjønner hvem alle er begynner de å forklare meg det, men når jeg aldri har møtt noen engang, kan jeg ikke holde styr på de😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg besøker noen familie-medlemmer i sommerferien. En av dem bor i egen sokkeleilighet i første etasje, samtidig som vi andre holder til i andre etasje. Hun er selvfølgelig den ENESTE som har tilgang til den leiligheten hun holder til i. 100 % hennes eget domene altså. Men likevel velger hun veldig ofte å gå opp i andre etasje, og sitter der store deler av hele dagen. I felles-areal hvor alle sammen  egentlig burde ha muligheten til å oppholde seg når man ønsker.    

Men hun tar med seg masse forskjellige saker og ting opp, noe som tar temmelig mye plass. Deretter blir hun temmelig irritert på alle andre, dersom noen andre i familien forsøker å oppholde seg i stue eller kjøkken for å for eksempel følge med på TV eller lese en bok. Hun hører en god del på musikk, se ett eller annet på youtube eller noe (uten å bruke hodetelefoner!) samtidig som hun faktisk er frekk nok til å klage over at alle andre viss nok "bråker" bare fordi vi sitter helt stille og leser en avis eller noe.

Hvis det virkelig er SÅ forbanna ille for henne å sitte i nærheten av noen andre i felles-areal, så kunne hun selvfølgelig ha trukket seg tilbake til hennes eget store område som hun ALDRI lar noen andre få tilgang til. Men nei da, hun skal ABSOLUTT oppholde seg i felles stue eller kjøkken, og ta opp mest mulig plass der. Så vi andre blir mer eller mindre "forvist" til våre egne bittesmå gjesterom, for ellers begynner hun å sutre og klage.  

Dermed får hun selvfølgelig ha BÅDE den leiligheten hun selv bor i som ligger i første etasje + alle felles-arealene i andre etasje 100 % for seg selv nesten hele tiden. Dette er selvfølgelig ikke HENNES hus, og det er temmelig mange som holder til her for tiden. Men forsøker noen å snakke med henne om disse tingene, så blir hun irritert - og anklager andre for å være "sutrekopper" som klager. Noe som selvfølgelig er temmelig patetisk oppførsel fra henne, når hun selv oppfører seg som en patetisk liten drittunge i trass-alderen hvis hun ikke får viljen sin. 

Anonymkode: f2a50...38e

Tørr jeg gjette   din lillesøster  eller miste kusine. 

Anonymkode: 55167...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de fleste er utrolig kjedelige, vil aldri finne på eller åpen for å prøve noe nytt. 

Anonymkode: 34677...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Friday, July 19, 2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

 Tørr jeg gjette   din lillesøster  eller miste kusine. 

 Anonymkode: 55167...27d

Er dette relevant, mener du ?                    

Anonymkode: f2a50...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev:

At de fleste er utrolig kjedelige, vil aldri finne på eller åpen for å prøve noe nytt. 

Anonymkode: 34677...288

Folk som klager på dette er ofte like kjedelige selv.

Anonymkode: fae0a...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette relevant, mener du ?                    

Anonymkode: f2a50...38e

Nei men veldig typisk. Så bare for meg min egen. 

Anonymkode: 55167...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At  hun på jobben  må alltid klage og være værst. Har jeg vondt i foten har hun  vondt i hele beinet. Er jeg trøtt er hun dødssliten.  Har jeg fått en diagnose er hennes 10 ganger verre.  

 Og nå er jeg viss utrolig frekk  som ikke hjelper henne som er så sliten og gammel. 

Er faktisk 50 sykemeldt og rekker ikke og orker ikke hjelpe henne.  Men kjeft for jeg av henne  i alle fall 

Anonymkode: 55167...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...